Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/26/23 ve všech sekcích

  1. oproti tym gramofonovym platiam paradicka 😉
    3 body
  2. Celkem nic... Pozici Škody pomohlo vylepšit částečné zlepšení dodávek dílů i složitá přeprava hotových aut. Objednávek má firma dost, jde jen o to, co dokáže vyrobit. A to se může skokově měnit. Platí ale i to, že část aut, která by normálně byla zaregistrována již koncem loňska, se kvůli zpožděné přepravě dostala k zákazníkům až letos. To na jedné straně zhoršilo loňská čísla, ale nyní to vylepšuje ta letošní. Až další měsíce ukáží, zda šlo jen o mimořádný výkyv. V samotném lednu byla Škoda třetí, v únoru již těsně čtvrtá – to ji předstihl francouzský Peugeot. Za celé první dva měsíce si ale třetí pozici udržela.
    3 body
  3. Tak smutná zpráva. Dva roky čekání nedotáhnu, i když jen o fous 😃 . Moje auto je u dealera, převzetí domluvené na 5.4. Upřímně mi to přijde jako úpné sci-fi, v hlavě jsem se nastavil tak, že dodání OIV neřeším a prostě jezdím stávající OIII. Ani by mě po všech těch odkladech nepřekvapilo, kdyby mi napsali, že autosalon vyhořel, vykradli nebo něco podobného... 🤣 .
    3 body
  4. Najlepší olej je jeho skoršia vymena
    2 body
  5. tak ked aj dlhe trasy jazdis, tak pri nich minimalne brzdis... skorej na kratkych v meste viacej brzdis, ako na dlhych trasach... tam skorej ide o styl brzdenia... ze tam z vyssej rychlosti treba prudsie zabrzdit, aby sa aj zadne brzdy vacsou silou zapojili...
    1 bod
  6. 1 bod
  7. Ano to potvrzuji máme 4 r. doma. Stačí se podívat po parkovišti, korejci za poloviční cenu x let staré a zadní kotouče vyleštěné jako BMW. Ani u FL nečekám změnu materiálu, v autorizáku chtějí za výměnu 8,5tis. a že nachytají na to lidí. Škodovka není, co bývala a další generace aut budou …
    1 bod
  8. Netvrdím, že Millers má vyslovené zlé oleje, ale ich cena ani podľa môjho názoru nezodpovedá tomu, čo ponúkajú. Ak Ravenol, určite by som išiel do VSW, t. j. 0W-30-ky. Inak za cenu Millers Oils by som radšej kúpil Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 a dal by som kratší interval. Olej je to tiež dobrý, a častejšia výmena oleja prospeje motoru oveľa viac, ako nejaký dvojnásobne predražený olej ktorý je možno v niečom (v marketingu?) o vlások lepší.
    1 bod
  9. Zdravím páni, tak po dlhom čase by som rád prispel do tejto diskusie a podelil sa o svoje skúsenosti, konečne prialo aj počasie a kamarát mal voľný zdvihák, tak som sa konečne pustil do opravy svetiel a tak ako písal @kvetosm že je to na 99 % "vypálená trubica" tak ho trochu poopravím je to na 100 %. Myslím že páni s " NDR niekde udelali chybu", tie ledky sú príliš blízko svetlovodu a časom to proste začne vypaľovať do takej miery, že sa ten svetlovod začne dokonca roztápať, bude to vidieť na fotke kde sa vytvorila taká kvapka(slza). Dopredu som si zohnal použité led moduly bez zahorených lediek (uvidíme koľko vydržia) cena 60 eur za pár na bazos.sk, tie staré sa pokúsim vyčistiť a dám potom vedieť ako to dopadlo. Ten svetlovod som najprv očistil orezávačom a potom som to vybrúsil ručnou frézou, založil som led moduly a hotovo :), ešte čo sa týka prístupu je potrebné zhodiť komplet podblatník a vybrať skrutku ktorá drží svetlo o nosník a plastovú maticu ktorou sa nastavuje svetlo, ja som si najprv odmeral vzdialenosť od vrchnej hrany matice po nosník aby som potom vedel ako hlboko bola matica dotiahnutá, nechcelo sa mi potom riešiť nastavenie svetiel, potom budete vedieť vybrať ten led modul, ktorý držia dve skrutky torx. Inak je to dosť boj odpojiť konektory od led mudulu, ešte že mám malé ruky :). No nakoniec sa to podarilo a výsledok je lepší ako som čakal. Aj keď to sem nepatrí, už keď som mal čas, vymenil som aj smerovky v spätnom zrkadle za dynamické ledky, pridám foto aj video :). 20230319_154149.mp4
    1 bod
  10. No vychytávají, ale stále není vychytané a to už se blíží FL. Stačí zajít na FB a tam jsou lidičky co mají auto pár dní a už se to sere. Z mého pohledu O4 hezké auto, mechanicky v pořádku, ale po elektronické stránce sráč. To by se měla Škodovka stydět a zákazníkům omluvit a kompenzovat jejich čas strávený po servisech.
    1 bod
  11. Minulý týden jsem měl možnost najezdit cca 1200 km s půjčenou OIII FL, s motorem 1.0 TSI a 6stupňovým manuálem. Ve svém autě mám 2.0 TDI 110kW a 7st. DSG. Takže velmi odlišné pohony. Byla to moje první zkušenost s tímhle motorem a musím říct, že mě ten pidižvík opravdu mile překvapil. Zdaleka největší plus je to, jak je auto neuvěřitelně lehký na předek. Úplně jsem zíral, jak jde za volantem, jak snadno se zakusuje do zatáček a jak svižně umí měnit směr. A to jsou tam obutý zimní 15'' balóny na plecháčích. Na druhou stranu obrovskou nevýhodou je opravdu otřesný zvuk motoru. Ten je ale neštěstí vcelku dobře odtlumený a třeba při ustálené jízdě při dálničních rychlostech není slyšet. Překvapil mě i výkonově. V jednom člověku jede vcelku slušně, i když oproti 110kW TDIčku je samozřejmě znatelně tupější a línější. Ale rozhodně ne dýchavičný nebo nedostatečný. S naloženým autem je to jiná. Tam výkon resp. krouťák dost chybí a auto je opravdu líné. Ale v jednom člověku mu nedělá větší problémy se i v prudších dálničních stoupáních rozjet na čtyřku z 90 na 160 km/h a není to brzda provozu. Velmi oblíbený 1.6 TDI 77 kW je o poznání línější. A co dalšího mě velmi mile překvapilo, je spotřeba. Jezdil jsem asi 2 roky s 1.8 TSI první generace a tam bylo na spotřebě velmi cítit, jak jsem motor zatěžoval. Eko jízdou nebyl problém 6 litrů, svižnou jízdou nebyl problém přes 10 litrů. To tady neplatí. I když jsem motoru poměrně nakládal, protože zastávám názor, že koníky se mají využívat všechny, tak spotřeba oscilovala kolem 5-7 litrů. Dálničních 150 km/h (dle tacho) na trase dlouhé cca 500 km znamenalo 6.1 litru. To je cca stejně, jako s 2.0 TDI. Za to tedy velký klobouk dolů. Osobně bych nekousnul ten zvuk, ale jinak mě tenhle motor moc mile překvapil.
    1 bod
  12. ahoj... ja som na moj Kamiq pred mesiacom dal: https://www.motora.sk/zimmermann/100.1236.53.html https://www.motora.sk/zimmermann/20961.972.1.html a v servise v pohode... ze je to moje auto... ale sportovy podvozok Eibach B12 Pro-Kit mi uz nedovolia skrz zaruku dat... mal by som ich sem nafotit... ak nezabudnem, tak dnes nafotim
    1 bod
  13. Ohledně životnosti FS III nesouhlasím. Možná záleží na konkrétní šarži nebo taky kdo a jak s tím jezdí, ale obecně FS III netrpí žádnou vývojovou vadou. Na F1 jsem poprvé měnil FS III kotouče/destičky po 15ti letech a 200 000 km. Podle tloušťky ty kotouče ještě nebyly opotřebené ani z 50% a ani nijak neházely/nevibrovaly. Měnil jsem je spíš proto, že mimo brzdné plochy byly tak rezavé, že už se to odlupovalo...
    1 bod
  14. Je to ešte horšie než som si myslel, ale vyzerá to tak, že programátori v rôznych odvetviach pracujú podľa rovnakej schémy a plodia rovnaké chyby. - heslo "do not touch running system" platí u O4 dvojnásobne. Pokiaľ systém nevykazuje hrubé problémy neinštalujte žiadne OTA novinky. - keď vám kamarát povie že mu funguje perfektne SW "1234" neznamená, to, že vo vašej O4 bude fungovať tiež perfektne. Stačí iná feature, ktorú on nemá a môžete naraziť na problém urobil som akceptáciu niekoľkých OTA "vylepšení" a dostal som plne funkčné bezproblémové auto do podobného stavu ako tu bolo písané na začiatku - pravda problém okrem Laury ktorá je v ťahu kompletne nie je každodenný. Ale škoda toho.
    1 bod
  15. 1 bod
  16. ved prave to, ze nevies ako a kade jazdim a pises to co pises... origos zadne brzdy brzdili na rit a na kazde auto by sa mali montovat najkvalitnejsie, najvykonejsie brzdy, lebo brzdy, podvozok a pneu su zaklad... potom robit ten vykon... ja radsej zabrzdim o meter, dva, tri skorej, ako na original brzdach... keby sa dali este lepsie namontovat, tak ich tam namontujem
    0 bodů
  17. To, že kotúče a platničky z fabirky nie sú práve najkvalitnejšie, vieme všetci, akurát riešením nie je to, že zvolíme pre auto "akože závodné" vybavenie. Totiž to, že sa to niečo vyrába, neznamená, že to má z technického hľadiska aj nejaký zmysel, a tým myslím zmysel pre auto ako je Kamiq s ktorým predpokladám, že nejazdíš závody. Takže mojou pointou bolo to, že na normálne auto treba zvoliť kvalitné, ale hladké kotúče a samozrejme k tomu aj kvalitné platničky (oboje určené pre cestnú premávku), nie napodobeninu niečoho čo sa používa pre profi závodne účely. Samozrejme sada ktorú si kúpil splní svoj účel, akurát technológia ktorú si zvolil je pre daný účel zbytočná a má svoje negatívne stránky. To je z mojej strany všetko.
    0 bodů
  18. Vyzerá to zaujímavo, ale drážkované kotúče majú jediný účel, a to aby stiahli z platničiek špinu, aby skôr nabehol brzdný účinok. Má to zmysel v rally, u bežného auta je to zbytočnosť ktorá iba skôr zoderie platničky a bude to iba produkovať viac brzdného prachu.
    0 bodů
  19. Už to vychytávají 3 roky. To dříve příjde FL a na před FL verze se ŠA vysere úplně…
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...