Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/11/23 ve všech sekcích

  1. Jediné co se mi náhodně stávalo u více škodovek byl ten případ kdy jakoby nejde zařadit zpátečka, to se docela divím, že se nikdo další neozval, protože mi přijde jako "vlastnost" napříč různýmy převodovkami :) to jsem vždy řešil bud zařazením protichůdného kvaltu se sešlápnutou spojkou a pak zařazením zpět toho chtěného a nebo lehkým povolením spojky, místo počítání kvaltu pěkně sednul. Toť moje pozorování z pohledu lajka.
    2 body
  2. Zdarec, tak po 3 letech se rozsvítila porucha motoru a motor spadl do nouzáku. V diag. jsem vyčetl špatná poloha lopatek turba. Prvně jsem to viděl černě. Metodou pokus/omyl bylo zjištěno, že je zpuchřelá/popraskaná vstupní hadička do turba. Opravil jsem jí, vymazal závadu, ale po chvilce tam byla zase. Po konzultaci se šikovným mechanikem jsem měl prvně vyzkoušet jestli chodí pístek na turbu který natačí lopatky. Rukou chodil hezky volně. Pak jsem měl dát hadičku do huby a zkusit udělat podtlak. Chodil taky. Takže špatnej ventil, který je napojenej na vývěvu motoru. Dělají dva typy. Jeden je zatavenej plastem a "nerozebíratelnej". Druhej má kolem sebe hlinikovej zapertlovanej pásek. Ten jde s trochou kutilství rozebrat a složit... Už tuhle závadu rozebírali kluci myslím na Ovcích. Potřeboval jsem druhý den ale jet. Takže horkovzduška a nahřáti spoje. Začalo to povolovat až někde kolem 300°C. Je to docela rasovina. Ač byla prasklá hadička na výstupu, tím jak je všude potlak, tak ventil nasával bordel i z výstupu a byla zasraná jehla elektromagnetu. Vyčistěno. Pozor kluznou plochu jehly nemazat mazivem, kór ne vazelinou!!!!!! Dobře funguje suché mazivo s PTFE ve spreji které doma naštěstí mám. Zalepeno obyčejným sekunďákem a pusou vyzkoušeno jestli neuchází. Dáno do auta a vše OK. Už několik měsíců ok. Pro jistotu jsem koupil ještě novej. Ventil se jmenuje "Měnič tlaku vedení zplodin [eu]" číslo dílu je 1K0 906 627 B. Někdy tomu taky říkají Ventil N75... Důležité je B na konci - všechny 3 hadičky musí jít na jednu stranu. No nemusí..., šlo by to i přehodit. (ta jedna hadička je jen "přepad" a jde zpátky do sání) I když prý jsou vetily podobné a zaměnitelné, může tam ale být rozdíl v cívce a jejím odporu...! Raději jsem vzal ten co tam byl. Malej černej bazmek který je (při pohledu zepředu na motor) vpravo nahoře skoro u čelního skla. Přístup je naštěstí v pohodě. Měl jsem ho ze škoda-dily za cca 600 Kč. Opět pozor, taky za něj někde chtějí 2,5tis.! šmejdi. Ten nový ventil měl být taky lepený jako původní, ale přišel opravdu B ale s hliníkovým pertlem, takže super!!! Dá se kdykoliv dobře rozdělat. Doporučuji se přeptat jaká je verze. Pokud Vás někdy tato závada náhodou potká, tak aby jste věděli 😉 V servisu si za to řeknou klidně čtyřku👹 Přikládám obrázky obou typu ventilu. Edit: Já nevím, že ty gumový hadičky stojej za hovno. Původně jsem myslel, že je to od kun(d)y, ale parkuju doma a máme psa. Zpuhřelý jak hrom. A postupně odchází další. Asi číňan když míchal gumu tak byl vožralej.
    1 bod
  3. JJ sleduji to. Třeba vůbec nechápu AdBlue 11.90 Kč, u nás na Benzině 35 Kč, u druhé čerpačky 30 Kč. Někde někdo někoho asi trochu ojebává. Kupuji jednou, dvakrát do roka, ale nerozumím.
    1 bod
  4. Tak 1.5TSI Monte Carlo objednáno 14.9.2022 a dodáno 27.3.2023, půl roku dřív oproti předpokladu :)
    1 bod
  5. Doporučuji silikonovou vazelínu. Absolutně nesmrdí, nevysychá, je potravinářská. Když se tam opře hubou nějaká "stopařka", ani o tom neví 🤣🤣🤣
    1 bod
  6. Tady Tady Tady nebo tady Docela mám chuť něco takového zkusit. Nebo jiný nápad? (origo zrcátko za 4 litry se mi zdá dost a ještě bez vrchního plastu)
    1 bod
  7. @Mariacek ahoj, toho dovozu sa netreba obávať. treba mať ale aj ochotného predajca, lebo napr. v HU, my už ďalšiu Scrosku odmietli predať u všetkých predajcov. Funguje to nasledovne. Ak kupuješ auto do 6mes alebo 6000km, tak sa berie ako nové a kupuješ ho bez DPH s tým, že DPH musíš zaplatiť podľa štátu, kde registruješ a do 7 dní (teda aspoň v SR). Musíš rátať s týmito úkonmi v skratke: - ak je auto už registrovaná, výstupná stk v krajine - kontrola originality aj u úplne nového auta v domovskej krajine - žiadosť o veľký TP, preklad dokumentov pre TP (pri dovoze z ČR do SR to nie je treba a pri dovoze z HU sme to obišli cez známeho) - ekologický poplatok, pár desiatok eur - prenosné značky či dovoz na prívese - ak berieš na firmu, dph neplatíš ani v jednej z krajín (proste ju nemusíš odpisovať postupne) čo by som upozornil, že môže byť komplikovanejšie: -s niektorým predajcom sa dohodnúť na cene bez dph priamo, či predaji auta na export (poliak isto nebude mať problém-to sú obchodníci) -platba na účet - nevýhodný kurz, banka si pri platbe v cudzej mene účtuje nezmyselné percentá - pre nás v SR je najlepšie vždy sa dohodnúť v eurách a platba priamo na euro účet - pri kúpe scali sme toto riešili, lebo nemali euro účet a za platbu na čský chceli 1% zo zaplatenej sumy plus nevýhodný kurz (celkovo to bolo okolo 500 eur v neprospech mňa). nakoniec predajca niekoho našiel s euroúčtom a dali sme to :D - prenosné špz - najlepšie ak ti vybaví predajca
    1 bod
  8. Taketo filtre su po 120 bezne ... neviem uvazujte rozumne , doteraz sa menil olej po 60tis km s filtrom a odteraz sa meni po 120 bez filtra ... co myslite , zmenili sa kozmicky materialy alebo aky je dovod tohto ? dovod je jednoduchy , vymena oleja po 120tis je vacsinou uz u druheho majitela tj . nizke naklady na servis ... nizke teda ked sa bavime o zivotnosti auta do 250000km ... potom tam urobime filter ktory sa vzdy menil konstrukcne doj*any tak ze je k nemu zly pristup tak radsej ako uctovat hodinovu vymenu naviac napiseme ze ho menit netreba ... resp. napiseme to takym koncernovym jazykom ze ak neboli zistene kovove triesky , chladiaca kvapalina a pod. v oleji tak sa menit nemusi ... ja nie som taky frajer ze pozrem na olej a poviem ze filter menit netreba , ani si neviem predstavit ho dat na rozbor a povedat zakaznikovi nech tyzden pocka kym bude vysledok. ..dajte si do toho trochu rozumu
    1 bod
  9. cauko. kabel mam klon. co sa tyka zvukovej signalizacie zakmnutia/odoknutia auto-absolutne mi nefunguje mod normal cize dlhe pipanie-cize ani neviem ako to ma zniet-aj ked tam dam normal stale to robi akoby som mal nastavene short-jedine to cele hodit na povodne-lebo koduju sa tam spolu dake 4 veci a potom to skusit.... inak sme tu nedavno riesili ze naco otvarat kapotu, ja osm pisal ze ju radsej otvaram vzdy...no tak dnes som ju naschval neotvoril-central electrics slo kodovat ale A5 modul sa sekol skoro na minutu a nasledne mi vyhodilo ze kodovanie zamietnute a ze mam otvorit kapotu-takze tolko k tejto teme este. otestoval som lane assist-dokodovane som mal vsetko cize sila varovania cez menu, posledna pamat a aj adaptive co sa tyka adaptive A0 nastavenia predpokladam od kerasa tak je to TOPKA 1. krasne to samo zataca., ziadny pingpong, udrziava v strede 2. presne 10 sekund nez vyzve prevziat kontrolu-len obrazove upozornenie, nasledne cca od 15 sekundy aj zvukove, celkovo sa stym da ist 20 az 25 sekund bezproblemovo. 3. volant nereaguje na dotyk ako to ma napr kia a hnujdaj. bohuzial treba pohnut volantom, na druhej strane staci uplne malo a hned to zas "soferuje" samo 4. pokial nereagujete zacne silne a dlhe pipanie a adaptive sa vypne resp prestane to navadzat a hodi vas to kludne do priekopy+lane assist sa sice nasledne zas obnovi ked pohnete volantom ale adaptiv sa vypne a treba ho znova aktivovat cez menu! 5. pokial mate zapnuty adaptive-neukazuje ho na budikoch-toto ma trochu stve-ale asi to je dan za to, ze to je len dokodovane a nie od vyroby-aj ked mozno sa to nejak dokodovat da. 6. standard lane assist co robi pinpong tiez ked neprevezmete riadenie tak vas mile rad drbne do zvodidiel. 7. co sa tyka pamatania posledneho stavu LA-funguje. 8. co sa tyka intenzity cez menu-fakt ziadny rozdiel.... zaroven som vyskusal resp dokodoval emergency assist-ma to zastavit auta pokial nereahgujete na vyzvu LA. -> CONTROL UNIT A5 – DRIVER ASSITANCE LONG CODING EMERGENCY_ASSIT -> EA_VARIANT_2 povodne not coded .byte 10 bit 4_6 CONTROL UNIT 13 – ADAPTIVE CRUISE CONTROL LONG CODING EMERGENCY_ASSIT -> INSTALLED byte 4 bit 2 funguje to presne ako na videach na utube. mam pusteny LA ci uz adaptive abo normal no a okolo ten 25 sekundy kedy nastane uz ten dlhy ton upozornenia ze ste neprevzali kontrolu nad vozidlom sa nestane to, ze vas to j*bne do zvodidiel ale auto zacne celkom pekne postupne brzdit. skusal som na dialnici pri 120kmh. nasledne sa ma auto uplne zastavit a zasvietit vystrazne-do tohto druheho stavu som uz ale nesiel kedze pravdu povediac neviem ako to funguje na manualoch resp celkovo ze ci by mi neskapal motor ked tam mam zaradenu 6ku a zrazu by auto islo do uplneho zastavenia.-kazdopadne akonahle sa spusti emergency assist a auto zacne brzdit tak LA som potom musel znovu aktivovat. za man dobra vecicka a nechavam to zapnute.
    1 bod
  10. Ja sem este zopakujem seba....zadne platnicky vymenene za tie modifikovane v cca 15000 km na zaruku,kotuce zostali povodne.Az do predaja auta cca 64000km boli stale v krasnom stave,ako predne,takze modifikovane s plieskom funguju.
    1 bod
  11. Tak mě si ze seznamu čekajících odškrtněte 😉 . 23 měsíců..... 🤪 .
    1 bod
  12. ako som ti pisal do SZ , dávam návod pre všetkých , kopírujem tu mas obrazok , cervene je prevodovka , zelene filter nalezato , 24 klucom v protismere hodinovych ruciciek to odkrutis , vyberies von vlozku , vyberies gumičku , vlozis novu vlozku , natiahneš novu gumičku , natries olejom a 24 klucom dokrutis v smere hodinovych ruciciek moj osemrocny sused ti to urobi ak chces , dohliadnem na neho aby to bolo ok
    1 bod
  13. Vyřešili hodně. Nejsou ovce. Neživí tu bandu darmožrotů, dotací, nesmyslných nařízeních a podobných zvěrstev. Holt každý máme jiný názor. A je to tak dobře...
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...