Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/22/23 ve všech sekcích

  1. Auto v piatok doviezli k dilerovi. Prevzatie sme dohodli na 6.6.
    8 bodů
  2. Aj som mu to chcel povedať, ale asi by som vyzeral zvláštne :D Objednané bolo v januari 2022.
    2 body
  3. Oil temperature Control unit 17 -long coding-oil temperature display-set active. Kdyby nahodou nemel nekdo aktivovane😉
    1 bod
  4. Pokud chces sledovat napeti spravne na bat tak si dej do zapalovace voltmetr. Zamkni auto a rano se podivej jak je na tom skrz okno a bez klice v kapse... u O3 i u meho S3 se to pohybuje porad okolo 12.4 az 12.6V. Mam vyzkluseno vic aut takto a je to podobne...
    1 bod
  5. Však to je to co jsem zde psal již párkrát...
    1 bod
  6. Pokrok, ktery je nasilim tlaceny prostrednictvim tvrdych zakazu, diky kterym je nutne vynakladat extremne vysoke naklady a diky kterym se rapidne zhorsi situace velkeho mnozstvi lidi, moc ty "moznosti zdroju" nerespektuje. Neni to pokrok v jeho prirozenem slova smyslu, ale spis politicky cil. A to je ten hlavni duvod nesouhlasu s GD v jeho dnesni urputne nasilne podobe.
    1 bod
  7. Ale nikdo neříká - nedělat nic. To si prostě vymýšlíš...
    1 bod
  8. Tak to se u elektromobility stát nemůže. Najít někoho, kdo bude pro zákaz aut se spalovacími motory je lehké. Neznám ale nikoho, kdo by požadoval zákaz elektromobilů...
    1 bod
  9. No ale my jsme v extrému a potřebujeme z něj uniknout. Nikdo přece nemluví o tom, aby se neřešilo, nehledalo, jak emise snižovat, ale stávající plány a akce jsou katastrofické. Je nesmysl mluvit o "z extrému do extrému" - TO NIKDO NECHCE! Zatím je potřeba zastavit ten současný extrém a místo něj a ideologie nasadit rozum a uvážlivé neideologické jednání.
    1 bod
  10. To jestli se to dá nebo nedá zvrátit, nic nemění na tom, že bezhlavé změny nás zničí s větší jistotou než klimatická změna. To je základ poselství.
    1 bod
  11. Kluci, řeknu Vám tajemství, v servisu to nikdo neřeší. Mají jiné starosti než řešit zda již někdo měnil olej, ani zda je tam jiný šroub :-)
    1 bod
  12. Ještě jsem kartu nikdy neukazoval, ani papírovou, ani mobil. Že to jde v mobilu jsem poprvé slyšel myslím od @ben06
    1 bod
  13. Jde to přes infotainment (Amundsen), viz manuál str. 46.
    1 bod
  14. Měl jsem ten podobný problém u Fabie 1,2 40kW (2003). Začala cukat cca. po 60 000km po výměně svíček. Když byl motor ve 3000 ot/min a přidal jsem plyn, začala cukat jako blázen. Škoda servis samozřejmě navrhovala opravu za 50 000,- Kč, jak to spousta z nás ze servisů zná. Prý vadný kabelový svazek, který se musí nechat vyrobit na zakázku, nebo možná řídící jednotka, nebo ……a výsledek žádný. „Vago“ nic neukázalo, tak jsem šel svojí cestou selského rozumu a uspěl. Byla to vadná zapalovací cívka na druhém válci. Oprava za 750,- Kč s originálním dílem od Škody. Pozn.: štěstí, že máme v rodině ještě jednu 1,2 Fabii, ze které se dala půjčit spousta dílů na testy 
    1 bod
  15. Super, díky za radu. Jen jsem opravdu zvědavý, jestli to bude opravdu za lidových 250,- Kč. PS: Stím jestli se to tady řešilo 100x. Klidně i tisíckrát a ještě víckrát se to tady řešit bude. Lidé kteří na toto forum chodí krátší dobu, tak to třeba neviděli a procházet ty kupy diskuzí zpětně není moc ok, když to chceš vyřešit hned! ;-) Navíc je jednoduší se znovu zeptat. Děkuji za proslov. Miminko!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...