Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/25/23 ve všech sekcích

  1. Mám též rámeček Altigiri a též mohu doporučit.
    2 body
  2. Dnes ráno jsem také osazoval do Rapida MR 2019. Ve stropním madle je vše připraveno, jen váleček chyběl. Madlo jsem ze střechy odjišťoval vložením dvou plochých šroubováků. Jeden do díry úplně shora a zapáčit trochu dolů pro odjištění horního jazýčku, druhý naopak dolů a současně s prvním zapačit nahoru, pak za madlo lehce cuknout. Pozor při tom na stropnici⚠️. K tomu čepu se dá dostat po vycvaknutí té malé krytky z pantíků. Čep jsem si uprostřed chytil malými kombinačkami, pevně stiskl a se stropním madlem jakoby šikmo nastojato jsem proti desce stolu čep kousek povytlačil takto kleštěmi ven. Pak už tahem kombinačkami při mírném pootačení vytáhl. Pak stejný postup jako popisuje tapert a Galvi. Válečky mám z Aliexpressu za závratných 54Kč vč. dopravy 🙂. 20230525_081915.mp4 20230525_081851.mp4
    2 body
  3. Ahoj, v únoru jsem vyměnil vůz za novou Octavii IV, na kterou jsem čekal 18 měsíců. Jak jsem na ni čekal, tak jsem četl různé komentáře a vzhledem k tomu, že jsem měl objednaný i sound systém CANTON, tušil jsem, že tady budu muset vymyslet co s tím, protože všichni nadávali na basovou složku, která je slabá až neslyšitelná. Samozřejmě, hned jak O4 dorazila proběhl test a i u mne proběhlo zklamání. V předešlé O3 jsem měl vytlumené dveře a dodělaný subwoofer JBL po sedadlem a byl jsem spokojen. Nechtěl jsem do toho nikdy investovat desetitisíce, takže v rámci pár tisícovek slušné zlepšení. Takže přišla na řadu O4 a co s ní. Je jasné, že v létě dojde k vytlumení dveří, ale co s tím "subwooferem"? Vytáhl jsem ho a potěžkal...no první překvapení...hádám tak 1kg celkem. Pak jsem u kolegy s CANTONem v Kodiaqu zjistil, že má stejný subwoofer i v tomto autě, takže toto téma může být zajímavé i pro majitele Kodiaqů. Tak jsem trochu zjišťoval, jaké jsou možnosti a většinou narazil jen na kompletní přestavby a odkódování CANTONu.:-) Šel jsem na to jinak a když jsem slyšel CANTON v Superbu III, byly tam znatelně lepší bassy. Tak jsem na bazaru celkem levně koupil celý subwoofer ze Superba, abych případně pouze vyměnil repro, protože dle parametrů se u obou jedná o 6,5" repro s dvojitou cívkou 2x8Ohm jen výkon repra není nikde specifikovaný, ale všechny CANTONy se chlubí výkonem subwooferu 2x100W. Tak jsem vyrobil pouze kabeláž a začal testovat subwoofer ze S3 v mojí O4. Poslech se výrazně zlepšil. Samozřejmě jsem subwoofer z S3 rozdělal abych zjistil rozdíl v repru a opravdu tam byl. Subwoofer z S3 váží tak 4kg a ozvučnice má 15l. Takže další myšlenka byla toto repro vrazit do té ozvučnice do rezervy. Jelikož ale tento reproduktor má o hodně větší magnet, toto nebyla cesta. Nová myšlenka byla postavit Subwoofer, který CANTON zvládne obsloužit. Parametry byly jasné....repro s duální cívkou 2x100W (asi hodnota max) , 2x8Ohm. Našel jsem tedy vhodné repro, postavil 30l ozvučnici a vše připravil na připojení do originál konektoru pro subwoofer do rezervy. Aktuálně mohu tento subwoofer odpojit a zpět připojit originál, pokud bych potřeboval větší prostor v kufru. Při aktuálním výkonu CANTON DSP si troufán říct, že z toho více dostat nejde, ale já jsem s bassy spokojen. Repro v subwooferu je 8" (20cm), 2x100W max, 2x60W RMS, 88dB, 2x 8 Ohm, 28-4000Hz. Ozvučnice čistý objem 30l, Bassreflex 37 Hz. Nyní už jen dojde k vytlumení dveří a tím jsem s hudbou v O4 skončil a budu spokojen.
    1 bod
  4. Tiež sa mi nepáčil ten rámček, hľadal som niečo krajšie, kde nebude reklama dealera a našiel som toto https://www.altigiri.sk/ Kúpil som verziu s rámčekom a hodne sa mi to páči. Majú aj verziu s velcro páskou nalepovaciu alebo na magnety, mrknite na link. Vo finále tenký rámček vyzerá takto:
    1 bod
  5. Nafotíš prosím?
    1 bod
  6. Tuto úpravu jsem na svém bývalém Rapidovi provedl taky. Bohužel k tomu ale nemám žádnou fotodokumentaci. 😟 Šel jsem teda trochu jinou cestou. Z vrakoviště se mi podařilo sehnat kompletní sadu madel z O3 za nějakých 200 Kč. Byly v dost špatném stavu, tak jsem musel taky rozebírat. U těch z Rapida jsem přecvakal ty tyčinky, abych madla rozebral bez poškození. A na těch z O3 jsem pomocí kleští rozlámal plast okolo tyčinek, abych je v celku dostal ven. Tak jsem získal mechanismy pro tlumení. Jen pro zajímavost, verze z O3 má navíc krytku pro druhou tyčinku, na které není váleček. Sice to skoro není vidět, ale proč ne. 🙂 Na S2 už jsou úplně jiná madla a tlumení mají naštěstí z výroby. Meg3 je na tom stejně, byl jsem tím mile překvapený. Dokonce i ten mechanismus s použitím válečku je dost podobný.
    1 bod
  7. Co takhle vyčistit mezipamět aplikace AA? Co dokáže zbytečný balast...o telefon je také třeba pečovat. Je to jako PC.
    1 bod
  8. Správně je to takto: 2016 132 kW 2.0 TSI CZPA 2018 132 kW 2.0 TSI DKZA
    1 bod
  9. Vďaka za info. Medzitým som aj ja kúpil telefón, aj v nedeľu aj dorazil a stihol som ho aj otestovať a môj výsledok je rovnaký. Takže Honor Magic5 Pro (162,9 mm) + obal (cca. 165-166 mm) som vedel umiestniť aj ja. Telefón prečnieva cez gumenú hranu, ale ničomu to nevadí, obzvlášť s tým veľkým ostrovčekom kamier na zadnej strane. Dal som aj jednu skúšobnú jazdu, telefón normálne nabíja, počas jazdy sa neodpája (nevšimol som si), a so spusteným Android Auto sa stíha aj dobíjať, nie len udržiava kapacitu batérie. Jediná nevýhoda je iba to, že telefón sa pomerne silno prehrieva, ale týmto trpí asi väčšina telefónov (obzvlášť ak sú v ochrannom obale). Schránku viem bez problémov zavrieť aj ja, ale vzhľadom na pomerne silné zohrievanie telefónu by som to určite nerobil. Môj osobný plán je taký, že v prípade dlhých ciest (1 hodina a viac) budem telefón naďalej nabíjať cez kábel. A keď už riešime priehradky na telefón, tak malé info aj k preihradke na tablet (v lakťovej opierke), tablet Microsoft Surface Go 3 aj s klávesnicou do nej pasuje ak riťka na šerbel. Mám teraz doma aj Honor Pad 8. Ten som neskúšal, ale nakoľko je výrazne väčší na šírku, ten sa tam už určite nevojde.
    1 bod
  10. Ahoj, mám také update co se tyče zhasínaní pravé stany. Napsal jsme mail na technické centrum Škoda auta. Bylo mi řečeno ze si mam vybrat servis a oni mi s tím něco udělají s tím ze Škoda auto jim přesně řekne co je špatně nějaká jednotka H1xxxxx. První návštěva výměna zmíněné jednotky. Večer to jedu vyzkoušet a furt to samé. Druhá návštěva výměna kamery. Opět to jedu zkusit a světla totálně mimo svítilo to jako favorit. A prava strana furt blika. Treti návštěva ze zapomněli nastavit světla po výměně kamery. JEDU vyzkoušet a potkávací Ok ale zapomněli na dálkové segmenty. Takže auto má jenom potkávací světla. Nakonec Škoda usoudila ze auto naloží u dealera a odvezou do továrny. Kde to vyřeší. Dostal jsem náhradní vozidlo. Tak doufám ze už po roce reklamací mi to dají kupy. Dam info jak to nakonec dopadlo. Jenom pro info tohle je 14. Reklamace :))
    1 bod
  11. Ahoj, po dlouhé době jsem něco zkusil dokódovat a zadařilo se: 1) SAFE EXIT - rozsvícení levého či pravého zadního brzdového světla (část na blatníku) při otevřených dveří Jde vlastně o jakousi náhradu za varovná dveřní světla, která má například Octavia rovnou ve dveřích a aktivují se otevřením příslušných dveří, na Scale ale žádná taková světla nejsou, tak zde jsou použitá brzdová světla. Stejně tak se dá nastavit například rozsvícení světel při otevření kufru. Kódování je otestované na Full Led světlech, na obyčejných se budou brzdová světla jmenovat asi jinak. Jinak písmenka A-F (Light Function D20, C20, atd.) jsou sloty do kterých můžete světlům přiřadit konkrétní funkci (například já jsem si do slotu D nastavil, že se mi světla rozsvítí při otevření kufru). Takže pokud už máte například ve slotu D něco nastavené, použijte místo toho například slot E (tedy místo Light Function D20 použijte Light Function E20, atd) (stejně tak místo Dimming CD20 nastavte Dimming EF20, atd.) Důležité !!!Slot A a B neměnit, jedná se o rezervované sloty pro brzdy a parkovací světla!!!! Leuchte20BR LA70 = Zadní pravé brzdové světlo (pravý blatník) Leuchte21BR RC8 = Zadní levé brzdové světlo (levý blatník) 09 Central electrics->Adaptations-> Vyhledejte si ve filtru: Leuchte20BR LA70 Poté nastavte: Light Function D20 na: a) Tuer ausstiegslicht vorne links (pokud chcete světlo vlevo rozsvítit pouze při otevření předních dveří u řidiče) b) Tuer ausstiegslicht hinter links (pokud chcete světlo vlevo rozsvítit pouze při otevření zadních dveří na levé straně) c) Tuer ausstiegslicht links (pokud chcete světlo vlevo rozsvítit při otevření jakýchkoliv dveří na levé straně) Dimming CD20 nastavte na: 127 Dimming direction CD20 nastavte na: Maximize Vyhledejte si ve filtru: Leuchte21BR RC8 Poté nastavte: Light Function D21 na: a) Tuer ausstiegslicht vorne rechts (pokud chcete světlo vpravo rozsvítit pouze při otevření předních dveří u spolujezdce) b) Tuer ausstiegslicht hinter rechts (pokud chcete světlo vpravo rozsvítit pouze při otevření zadních dveří na pravé straně) c) Tuer ausstiegslicht rechts (pokud chcete světlo vpravo rozsvítit při otevření jakýchkoliv dveří na pravé straně) Dimming CD21 nastavte na: 127 Dimming direction CD21 nastavte na: Maximize 2) Změna loga při zapínání Infotainmentu (VRS, MonteCarlo, Scout, atd.) 5F Information Elect -> Adaptations Vyyhledejte si ve filtru: Function configuration HMI Změňte Screenings na: 1 - 4 (dle toho jaké logo chcete, 1 je obyčejné logo Škoda, 2 je VRS, 3 je MonteCarlo, 4 je Scout, možná jdou i další, ale nejsem si jistý, to si musíte vyzkoušet)
    1 bod
  12. Sice už je to z pátku ale s takovým číslem se nelze nepodělit. Naskočilo asi 7 kilometrů před Doksama při cestě na sraz. Fabka už má 8 let a 2 měsíce, kupoval jsem cca 3 roky dozadu s nájezdem 63K.
    1 bod
  13. Mám v něm Samsung Galaxy Note 10+ který má papírově 162,3 mm, s obalem 165,3 a nabíjí bez problémů, vzadu leží v otvoru, vepředu na hraně té díry na mobil, ještě doplním, že schránky jde samo sebou normálně zavřít.
    1 bod
  14. Tak vyřešeno, pro případ, že by se taky někomu stalo, popíšu jak jsem vyřešil: Po vyndání světla byla zjevně vidět klopa, která nebyla evidentně ve své konečné pozici. V porovnání s novým světlem. Po protřepání a jemném přitažení slonky háčkem do výchozí svislé polohy zapraskalo sklo a clonka se dostala tam kde měla + vypadl do světla střep asi 2cm velký. Poté jsem připojil k autu, problikal dálkové, jednou šlo a opět zapadlo, po rozdělání opět vypadl kus skla. Po těchto krocích již clonka začala chodit do výchozí pozice a tudíž je vše vyřešeno. V servise mi řekli, že by to šlo kus za kus. Takže jsem vlastně docela happy, že jsem ušetřil tuším 15K za nový bi-xenonový světlomet. Kdyby někdo řešil podobný problém a byl v koncích ozvěte se. Rád pomůžu s mými zkušenostmi.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...