Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/21/23 ve všech sekcích

  1. Ahoj všem! Sleduji toto téma již pár měsíců, neboť se mi začalo dít to stejné, co je výše popsáno. Superb iV, r.v. 2020, doposud naprostá spokojenost. Najeto aktuálně 47.000, nicméně problém jsem začal pozorovat před pár měsíci a nájezd byl v tu dobu cca 40.000 km. Tím jak je auto v elektrickém režimu tiché, tak člověk slyší, každou drobnost. Stejně to začalo s převodovkou, Nejdříve jen takové lehké jakoby kovové ťuknutí při změně rychlosti. Toto se časem stávalo hlasitější, nicméně největší problém se začal ukazovat při podřazování ze 3 na 2 převodový stupeň, kdy se z DSG začal ozývat vyloženě kovový zvuk a někdy velmi hlasitý (jako by to šlo přes zuby - což se také následně potvrdilo). U podřazování z jiných převodových stupňů se to nedělo. Protože jsem si zde od kolegů přečetl, že s tím již nějakou dobu jezdí a nechtěl jsem to řešit před dovolenýma, tak jsem také zariskoval a odjel s tím na začátku července Toskánsko a na konci potom Chorvatsko, nicméně po těchto dvou cestách (dohromady skoro 6000 km) už bylo zhoršení velmi citelné. Před 17 dny jsem dal auto do servisu, kde mi následně volali, že budou měnit kompletní převodovku (ta je u tohoto vozu v jednom kuse s elektromotorem). Po odsouhlasení od ŠA výměna naštěstí na prodlouženou záruku. Nejdříve se čekalo na převodovku, potom pár dní zabrala samotná výměna (musí dělat specializovaný technik který je konkrétně v mém servisu pouze jeden). Po 14 dnech jsem zavolal do servisu, jak to vypadá a bohužel je auto stále nepojízdné. S novou převodovkou a elektromotorem se auto nepodařilo oživit a tak ŠA navrhlo vyměnit kompletní řídící jednotku (naštěstí také na záruku). Problém je, že řídící jednotky teď nejsou :-). Takže jsem teď na dovolené s náhradním vozidlem a vůbec netuším, kdy bude můj Superb opět pojízdný. Tolik tedy moje aktuální zkušenost. Ještě doplním, že při návratu z Toskánska začátkem července (když jsme projížděli kolem Verony a teploměr ukazoval 43 stupňů) se najednou rozsvítila závada dobíjení 12v baterie, následně závada vysokonapěťové baterie a následně zastavte vozidlo a nepřekračujte 3000 otáček. Zastavili jsme, zavolali odtahovku a po hodině a čtvrt čekání na odtahovku jsem to zkusil, auto nastartovalo a bez problémů jsme dojeli zbylých 800km. Tato závada se již od té doby neopakovala. Asi to s tou převodovkou nesouvisí, netuším. Auto mám moc rád, přesně vyhovuje mému jízdnímu profilu, kdy mnohdy i dva týdny nepotřebuji spalovací motor a jezdím pouze na elektřinu, nicméně v něj začínám ztrácet důvěru. Ještě s žádným novým vozem jsem neměl tolik problémů. Tak uvidíme, jak to dopadne. Pěkné léto všem.
    2 body
  2. Od člověka co dělá převodovky mj bylo doporučeno po 120 tisících vyměnit. Každopádně jej origo olej a pohlídat si specifikaci.
    1 bod
  3. A proc tedy je puvodni z vyroby jak tady pisou 36 Ah?! 😎
    1 bod
  4. Pokud by sis přečetl tohle vlákno celé ,zjistil bys, že otvory neměly jen první ročníky citiga. Tvůj z roku 2015 je má určitě. Já jsem ty díry odkrýval malým šroubovákem.
    1 bod
  5. Rozhledna Fajtův kopec Velké Meziříčí Vstup zpoplatněnej aktuálně 30 kč\osoba. Max počet osob najednou 30. Pokladna odpočítává počet lidí (turniket) co tam můžou a ukazuje to na displeji . Parkování pod rozhlednou.
    1 bod
  6. Rozhledna Rubačka na silnici spojující Oslavičku a Nový Telečkov. Jen pár schodů, přístupný non-stop. Na poslední foto příjezdová cesta.
    1 bod
  7. Já si naopak to vykrývání/nevykrývání značek užívám. Je to zábava, je na co koukat a jízda není tak fádní. Dokonce bych řekl, že je to i bezpečnější, protože to udržuje pozornost a snižuje se pravděpodobnost usnutí.
    1 bod
  8. dával som aj tie plné a majiteľ sa nesťažuje ale za mňa už nanič komfort toto nepoznať rozdiel v hlučnosti podla mna , pevnejšie okolo stredu výrazne , hlavne na r18 a viac a podložkách .. tam by som seriu už nedal
    1 bod
  9. Tak když nikdo neporadil, tak jsem si poradil sám. Cca 3 hod práce, pivka cigára a spousta sprostých slov při tahání drátu od BCM. Celkové náklady 2142,- (volant+konektor+piny).
    1 bod
  10. No nevím, tohle asi potvrdit nemůžu. Mám MR2023, auto od května, a restarty sice už nejsou klidně 5x za 20km jízdu, jak tomu bylo ze začátku, ale každé 3.-4. nastartování se infotainment restartuje stále. V drtívé většině chvilku po nastartování, kdy si člověk chce nastavit navigaci, klimu atd. Což je pořád velmi seroucí. O problematicky fungující Lauře a nutnosti matlat na displeji i pro banální úkony a věnovat tomu zbytečnou pozornost ani nemluvě. Špatně není jen SW jako takový, ale celkový koncept interiéru OIV postavený na displeji (a ty extrémně debilní výdechy klimy jsou toho jen smutný důsledek). Jinak aktuálním Ceedem v nějaké vyšší výbavě jsem se vezl asi 200 km a přidávám se k lidem, kteří Ceed nepovažují za konkurenta Oktávky. Je znatelně menší, hůře zpracovaný, s horší možnou výbavou, s horším jízdním projevem... Je to prostě celkově níže situované auto, proto je levnější.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...