Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/16/23 ve všech sekcích

  1. Tohle rádio už končí a je to doprodej. Pokud ještě vůbec někde bude. Pokud máš v autě USB bez napájení tak bude nutná ještě výměna palce. Tuším, že poslední flash řešil snad i možnost informací na maxidotu ale taky už je to cca 4-5let co jsem ho klientovi montoval. Za mne bych si ale co se týče kompatibility a dalšího nastavení raději dal do auta třeba bolero se smartlinkem. A řešil třeba mapy přes modil, nebo pak s navigací Amundsen nebo Columbus.
    2 body
  2. Dnes Octavia RS po výměně oleje dodána s “designovým krytem motoru”. Jako novou jsem ji přebíral už bez krytu. Teď mi ho tam po roce bez problému dali, prý to hradí výrobce.
    1 bod
  3. Tak dnes info z naší dopravy, po ověření u dealera termín výroby v 41.týdnu se nekonal. Snad 42. tj. teď, už tomu moc nevěřím. Zase výmluvy na Slovinsko. Ať se na to vykašlou a sdělují to naplacato. Né možná, snad, uvidíme, s jistotou…🤣 Všichni co čekáte, pevné nervy. Nejde o život, ale chceme svojí hračku, že.
    1 bod
  4. Pánové, tady není téma o gumách. Komentáře promazány.
    1 bod
  5. Včera mi padlo 250 000km, chybí mi měsíc a den do 6ti letého výročí
    1 bod
  6. @Tonda-B Nechci nijak urážet, ale mám pocit, že tvoje názory vycházejí více z intuitivního „selského rozumu“ a vlastních pocitů než z ověřených informací. Zdá se, že často přebíráš postoj masových médií, která většinou tvoří obsah pro zvýšení čtenosti a prokliků. Nelze se vždy spoléhat na to, co píší novináři. Mnozí z nich nemají dostatečnou odbornost k dané problematice, a jejich názory se často mohou lišit od skutečné reality. Kromě toho je nutné být opatrný i při posuzování názorů určitých politiků, například jako je pan Okamura. Naše politická scéna je bohužel stále více ovlivněna populismem. Mnoho politiků buď nerozumí dané problematice, nebo neváhají upravit fakta ve svůj prospěch. Jak jsem vám již dříve psal – a jak zdůraznil i @Pawouk – je důležité se zaměřit na ověřené informace a reality. A skutečnost nemusí být vždy tak růžová, jak nám ji prezentují někteří populisti a média. Vezmeme si například situaci ve Francii. Je naivní si myslet, že by u nás dopadla lépe. V takovém scénáři by spekulanti těžili ještě více než ve francouzském modelu, a v konečném důsledku by za to platili běžní spotřebitelé ještě více. Zbytečně se rozčiluješ nad tématem, aniž bys měl jasný přehled o možnostech a omezeních v dané problematice. V současném kontextu, kdy vládní systém je často zneužíván ve prospěch soukromých organizací, je situace ještě komplikovanější. Celkový stav věcí, natož postoj konkrétních zainteresovaných stran, je zahalen v mlze a je naivní přestava si myslet, že tak to vlivným osobám vyfoukneš zisk pomocí státní moci, dvojnásob když mají oporu v legislativě.
    1 bod
  7. Tak zalezi jak je to pouzivane... ja to mam od 84 tis km ale prakticky uz rok to sleduju a skoro se to nezvysuje jen tisicinky nabihaj ale tech 30 mam uz snad skoro rok... Ted mam 100 tis... Chip vs dpf ... pry to je jedno kdyz je to udelano dobre...ba i s bonusem ze se regenerace dela pri trochu vyssich teplotach a tim se lip bordel spali...
    1 bod
  8. Pokud je MK myšleno Monte Carlo, tak to má úplně stejně brzdy jako každá jiná Fabia. Jediné v čem se brzdy liší je jejich průměr, větší průměr je od motorizaci nad 81kW.
    1 bod
  9. Pokud by to někoho zajímalo, jedná se o jednoduchou výměnu. Koupíte díl 5Q0035726, vložil jsem jeho obrázek, podle dílenské příručky vycvaknete celý panel s autozapalovačem a AUX a pak jen stačí vyměnit opotřebovaný díl za nový. A už mohu hýbat kabelem jak chci a připojení je stabilní.
    1 bod
  10. Připojuji se k dědkovi, minulý týden jsem byl u @Shr3k na flash SW. Výsledkem je delší interval regenerace a když jsou ideální podmínky (plynulá jízda po dálnici), regenerace se aktivuje dříve.. u mě to bylo zatím při 90% a 65% zaplnění, takže za pár minut vypáleno - sledoval jsem na VAG DPF appce. Před flash SW jsem se trápil v Praze na semaforech a každou chvíli kouř. Regenerace se aktivovala cca každých 250 km, vždy při 100%. Za mě velká spokojenost a splnilo to očekávání, tedy doporučuji. Skvělá komunikace, rychlost, cena! Díky pane.
    1 bod
  11. Tak ja som objednal tieto 17" disky a tie čo som dostal ka autu tak na tie pôjdu zimné penumatiky.
    1 bod
  12. Už i od května uplynula nějaká ta doba a tak sem přidám nějaké svoje zkušenosti s Kodiaqem 2.0 TSI. Objednával jsem ho v únoru 2017, převzal jsem ho po 9 měsících čekání 15.11.2017. Ve výbavě nechybí adapt. podvozek ani tempomat, mám tam třeba i nezávislé topení.. Za rok jsem najel téměř 27 tisíc kilometrů a jsem maximálně spokojený. Předtím jsem najel téměř 300 tisíc. na Škoda OII s 1.9 PD motorem, také jsem byl velmi spokojený, ale přece jen mnohogenerační rozdíl v autech je hodně znát. Motor i 7 st. aut. převodovka v Kodiaqovi jsou prostě geniální spojení, umím si vybrat z mnoha možností, jakým způsobem chci jet . Od dlouhé vzdálenosti na jih Chorvatska při průměrné rychlosti přes 110 km/h a spotřebě hodně pod 8 litrů až po "sportovní" výjezd s kvílejícími pneumatikami horskou silničkou z Lassingu na vrchol Hochkar v Rakousku se spotřebou hodně přes 20....:) Auto je se svými 1540 kg hmotnosti relativně lehké, takže výkon motoru považuji za dostatečný. Přemýšlel jsem i o chiptuningu, ovšem po nájezdu cca 10 tisíc mě to přešlo. Vystačím si s dodanými 132 KW. Dlouhodobá spotřeba při běžném ježdění se pohybuje kolem 8,5 litrů, běžně jezdím na ECO se zapnutým adaptivním tempomatem, pokud ale potřebuji jet rychleji přepínám voličem jízdních režimů na S a předjíždím. Plynovým pedálem jsem se naučil dávkovat výkon tak, že převodovka přeřazuje po překonání 4500 otáček, takže téměř přesně ve výkonovém vrcholu. Točit výš to skutečně nemá význam, zvuk je sice pěkný, výkon to ale nepřidá. :) S interiérem jsem také spokojený, místa uvnitř (mám 5ti místnou verzi) je skutečně neuvěřitelně hodně, pokud občas vyrazím fotit, mým koníčkem je astrofotografie, bez problémů naložím veškerou výbavu, která je značně objemná. Infotainment používám ve spojení s mobilem s Androidem, k navigace používám Waze, k poslechu hudby potom Spotify. A jsem rád, že jsem si připlatil za systém Canton, zvuk jím reprodukovaný a podpořený subwooferem umístěným v rezervě je hodně dobrý. Z negativ bych uvedl jen svoje chybné rozhodnutí obout Kodiaqa do 19" pneumatik, na našich silnicích jsou tak nízké gumy nevhodné a přenášené zvuky od výmolů do interiéru zbytečně silné.
    1 bod
  13. Tak jak bylo již dříve uvedeno Ferdou: 09-Central. electr. (8)-Leuchte23SL HLC10-Lichtfunktion C 23,not active→Daytime running lights (10)-Leuchte23SL HLC10-Dimmwert CD 23, 0→100 (8)-Leuchte24SL HRA65-Lichtfunktion C 24, not active→Daytime running lights (10)-Leuchte24SL HRA65-Dimmwert CD 24, 0→100
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...