Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/19/23 ve všech sekcích

  1. Po nějaké době obnovuji téma. Jak už to v životě bývá, časy se mění, co dříve nešlo, dnes už jde. Společně s @wirer jsme napsali článek jak ekonomicky a neinvazivně vůči autu, byť s určitými omezeními, Climatronic dodělat 😉 Pěkné čtení https://wirer.sk/o3_klima-vymena-automat/
    4 body
  2. Trochu 🙂 mně znejišťuje to, že to dělá jen na 2., když se spojka používá při každém řazení. Tak jen pro úplnost, mohla by to dělat i nevhodně nastavená délka řadících táhel (bovdenů), že se nedozařadí rychlost. Tomu ale nedává smysl, to, že jde spojka občas ztuha. No jo, nejhůře se opravuje to, co zlobí jen občas.
    2 body
  3. To, že jde spojka (pedál) občas ztuha, by naznačovalo, že může něco váznout na vypínacím mechanizmu spojky, i když tak tolik pohyblivých součástí není. Váznou může spojkové ložisko na hnací hřídely nebo píst ve spojkovém válečku. Takže bych se pro začátek zaměřil na spojkový váleček, protože je jediný přístupný. (pokud nemáš to geniální konstrukční řešení se spojkovým válečkem uvnitř spojky)
    2 body
  4. Super nápad pro začátek. Nastavení táhel je práce na minutu, ne?
    1 bod
  5. Ano. Musí se ale přehodit pneumatiky, ne jen kola. Desén je u zimních pneu směrový a tudíž při přehození na druhou stranu musí dojít k otočení pneu na na ráfku. Na pneu je vždy šipka směru rotace.
    1 bod
  6. @bouchy_temp To ses do konfigurátoru a ceníků nedíval hodně dlouho 😁 Od ledna to je takto 🙂 S faceliftem by se toho mělo dost vrátit zpět.
    1 bod
  7. @klíma jan Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fóra.
    1 bod
  8. Právě že jsou tam kde byly. Sjíždí se do kuzelu. Prohodil bych strany. Jen vyměnit předek za zadek obvykle nepomáhá.
    1 bod
  9. Chce to pořádně prozkoumat. Co se stane, když po problémovém "zažazení 2." - šlápneš na spojku a pustíš spojku, bez řazení?? - zažadíš 3. stupeň?? - pedál při / po problémovém chování má stejný odpor, ovládací sílu???
    1 bod
  10. Hodně divné. Aby nebyl problém v převodovce.... ale neumím posoudit. Chce to odborníka.....
    1 bod
  11. @Malta něco pro tebe Původní motor, měněná převodovka. 1.0TSI, najeto 736 000km
    1 bod
  12. Tlačítko na topení mi přijde doděláno, podle fotky to okolo úplně nelícuje.
    1 bod
  13. Ne, hned v ty první spáře u šaltr páky. zbytek až druhým krokem. Otevírám to následovně. Sedím na sedadle řidiče: - Špachtlí, ze strany od spínačů, vyloupnu štítek okolo řadící páky. je tam namáčknutý trnem, takže směrem nahoru. - Ohrnu tento rámeček přes řadičku a vytrhnu kýváním oběma rukama lesklý panel. Jsou tam západky. - Spínače jdou vyndat tak, že vlevo na nich zespoda je západka, tu stačí posunout a trochu zatlačit do bloku spínačů a vysunout zatlačením na druhé straně. Tam žádný zámek není.
    1 bod
  14. Origo schránka je naprosto nepoužitelná. Zbytečně vyhozené peníze. Já jsem to vyřešil následovně. Koupil jsem 2 plastové kufříky made in China, na které jsem zespodu přilepil suchý zip, aby držely na místě a necestovaly. Kufry jdou kdykoliv vyjmout a znovu přichytit ke koberci, ale není to potřeba, protože po posunutí sedadla dozadu, jde kufřík otevřít. Po vložení manuálu, zelené karty, formuláře o záznamu dopravní nehody a vesty je tam ještě min 50% volného prostoru. Při normální poloze sedadla není prakticky vidět. Cena třetinová (2x kufřík za 726,-Kč včetně dopravy), užitnost o 100% lepší, nehledě k tomu, že s kufříkem lze kdykoliv odejít.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...