Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/01/23 ve všech sekcích

  1. kľúčik je potrebné položiť do miesta, pred strednou opierkou, kde je miesto na fľašky. Toto som skúšal pretože mi pred časom auto neustále vypisovalo že kľúč má slabú baterku (ale mala 3.1V !) tak som skúšal až to úplne zdochne či sa s autom dokážem niekam dostať. Vybral som baterku z kľúča úplne a po položení do držiaka fľašiek auto išlo bez problémov naštartovať. toto by som si dovolil považovať za kompletnú neznalosť pomerov v globálnych firmách. Že je to AUDI vôbec nič nehovorí o tom, kde sa SW bude vyvíjať. Ver tomu. Mohol by som ti tu dať niekoľko dobrých príkladov ktoré všetky nemecké a iné zahraničné firmy vyrábajú výrobky v Indii a SW tam robí väčšina firiem. A sú to mená firiem, s ktorými sa stretávaš takmer každý deň, takže žiadni "podrždráti" Navyše článok ktorý si tu dal je takmer 4 roky starý.... Že je to nešťastie nie je ani tak chybou indických programátorov, pretože tých čo poznám sú veľmi šikovní, skôr je problém na európskej strane pretože vedenie projektu majú v rukách často pre túto funkciu neschopní európania. A tak Ind nevediac, že niektorá funkcia sa dá len parametrizovať aby robila rôzne veci - nikto mu to nepovedal - vojde do core SW a urobí tam zásah natvrdo nejakým malým podprográmkom. Pre jeho aplikáciu to funguje, ale keď sú okolnosti iné tak si SW stále robí to, čo ind natvrdo naprogramoval. A ostatní užívatelia si to nevedia vysvetliť. Okrem toho všetkého mi visí stále aktualizácia nejakých aplikácií, ktorá na mňa vyskakuje asi mesiac bez ohľadu na to, či ju dám do stavu "pozděj" alebo odklikám "aktualizovať". Nevadí mi to celkom ale je to len ukážka že to stále nefunguje ako má.
    2 body
  2. @OpelIns1 Tyjo, to už je 1943? Lze tu informaci pls nějak ověřit? Zběžným hledáním jsem zmínku o této verzi nikde nenašel. Ani na zahraničních fórech. Díky @Bubaq @OpelIns1 Chlapci, děkuji za komentář o Indii. Trochu mi z toho příspěvku skřípaly zuby, ovšem udělali jste práci za mě. Nemám rád paušalizování z nevědomosti. @NemesiSK OT: nevědomost co se vývoje SW týče bych i odpustil, ovšem mezi Indiány a Indy je rozdíl asi jako mezi Čechy a Mongoly…
    1 bod
  3. Viz @OpelInsi vyse. Ze je SW pod patronatem Audi vubec nic nerika, koho si na kodovani outsourcuji. Indie je SW velmoc a asi by ses divil, jake obri zapadni firmy si nechavaji SW nebo jeho casti vyvijet tam. Vse je o kontrole a spravnych procesech. IT v Indii muze znamenat spickovou kvalitu a spolehlivost, stejne jako megaprusvih typu infotainmentu Octavie. Nelze pausalizovat.
    1 bod
  4. Zamnkout dveře mechanicky: Nebo vypnout alarm:
    1 bod
  5. Veď zmeraj napätie voltmetrom a podľa tabulky vieš ako je nabita.
    1 bod
  6. Ani by som nepovedal.Aj na mojom uplne novom nemala nikdy viac ako 12,5V....Skus si dat zmerat skor kapacitu v percentach,aku ma.
    1 bod
  7. Na doporučení @VeteranChild používám skoro rok tento Bluetooth monitoring baterie: https://www.autoprofi.cz/35953-bluetooth-monitoring-baterie-carclever-testery-baterii-5030.html Jsem s ním spokojený. Appka je v češtině, ukazuje aktuální napětí baterie i jeho historii. V ní je mj. krásně vidět, že když auto stojí tak je čára napětí v čase úplně vodorovná a auto ani tento BT logger nebere vůbec žádný klidový proud. A to občas auto stojí i několik týdnů a i po této dlouhé má baterie vpodst. stejné napětí (s úbytkem v řádu setin voltů).
    1 bod
  8. Baterky je potřeba vždy testovat žárovičkou! Naprázdno (do voltmetru) Ti dá "krásné" napětí.
    1 bod
  9. No a celý ten distribuční řetězec někde musí palivo nakupovat. No, v rafinerii. A ty v ČR patří komu? Orlenu.
    1 bod
  10. Vývojem softwaru pro koncern VW bude pověřeno Audi | auto.cz Ziadna India....
    1 bod
  11. Me by uprimne zajimalo, co je skutecnou pricinou takhle absurdniho diletantstvi. SW infotainmentu auta je z obecneho pohledu toho, co dnes IT systemy dokazi, velmi jednoduchy ciste deterministicky system. Odladit neco takoveho je mnohem vic zalezitost na max par mesicu nez na 4+ roky.
    1 bod
  12. Za 1. toto tení téma o ACC, tak by se to zde nemělo probírat nebo nás @Pawouk s @Ondra16V nebudou mít rádi. Za 2. když už se to načalo, tak jen uvedu věci na správnou míru. ACC lze mít jak s manuální tak DSG převodovkou, kamera není třeba. SW v radaru lze přehrát a i ACC se dá dodělat, ale u Fabie je hlavní problém ABS jednotka, kterou by bylo třeba také vyměnit (alespoň u modelů před FL ABS jednotka není kompatibilní s ACC ikdyž je auto vybaveno FA), páčky pod volantem jsou potom ten nejmenší problém.
    1 bod
  13. Uz to tu bolo napisane, čítajte si celú tému! Dakujem. https://www.drive2.ru/l/650934799095051499/
    1 bod
  14. Teď jsem si nechal dělat na Škoda Super III (2018), 2.0 TDi, 140 kW olej v motoru a převodovce a spolu s kabinovým filtrem to vyšlo cca na 13k. Bylo to v autoservisu Fořt v Litvínově, mám to tam sice trošku dál, takže to vždycky spojím s návštěvou rodičů a mohu jenom doporučit. Přístup super, na termínu se dá rozumně domluvit a za den hotovo.
    1 bod
  15. a to považuješ za hodně nebo za málo, nicméně toto převzato z jiného tématu, letní pneu by měly mít podle normy holoubku dezénu 7,5 mm
    1 bod
  16. Je viac než jasné, že Škoda opäť netuší, v čom je problém. Chýbajúce mapy v aplikácii riešiť novým SW, to koho napadlo že sa to vyrieši? To mi príde ako zúfalý pokus Škody, lebo nevedia čo s tým. Dopočul som sa, že development SW pre O4 (neviem či aj pre iné resp. všetky nové modely) v Indii. Pracujem v IT, máme s indiánmi v práci skúsenosti, cena nízka, kvalita práce taktiež. myslím, že zvyšok si viete domyslieť. Seat Cupra, ktorý zdieľa MIB s Golfom a O4 dostal pár dní dozadu nový SW 1969, zoznam zmien klasicky neznámy, začíname odznova
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...