Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/15/24 ve všech sekcích

  1. Podle škodovácké designerky "dark chrome", podle mě laciný lakovaný plast je jeden z důvodů, proč jsem objednal ještě jednou SIII a nepočkal ani na SIV, ani na Kodiaq II.
    2 body
  2. Týždeň v Pobaltí: Columbus - vedenie po cestách a zobrazenie všetkých dopravných obmedzení skutočne bezchybné, začiatok kolony je tam kde ho Columbus zobrazí. A že ich vo Vilniuse a Rige je.... Keďže Litva a Lotyšsko používa radary a úsekové merania prakticky čo 5km cesty a toto Columbus samozrejme nevie, skúsil som Waze. Lotyšsko - v Rige hlási Waze v okolí ca 7000 užívateľov. Pri jazde zobrazuje užívateľov prakticky všade v okolí. Hlásení o dopravných problémoch množstvo, avšak taktiež množstvo už neplatných -> odstavené auto, policajná hliadka ktorá tam nie je, poľadovica z pred troch hodín ktorá už nie je. Dopravné zápchy identické ako Columbus. Fixné radary hlásené pekne vopred. Litva - po prejdení hraníc užívatelia Waze zmizli! Za celú cestu som stretol len jedného, hlásenie udalostí počas celej cesty Litvou ani jedno. Radary v Litve sú však vždy označené najprv značkou, takže celkom žiadna katastrofa. Policajné hliadky, pokiaľ človek dodržuje rýchlosť nevadia.
    2 body
  3. Nevim jak u Superbu, tam sterac nemam. Ale na vsech skodovkach ostrikovani fungovalo tak, ze to pustilo proud vody. Zadne rozvrstveni, zadne rozumne pokryti kapalinou. No a bida je to v SIII i vepredu.
    1 bod
  4. Citace: V případě, že je silnice označena dopravní značkou „povinné sněhové řetězy“ (modrá kulatá značka s vyobrazením pneumatiky se sněhovými řetězy), musí mít vozidlo sněhové řetězy – buď nasazené na hnací nápravě (u čtyřkolek na hnané nápravě, kterou uvádí výrobce vozidla), nebo musí být řetězy k dispozici ve vozidle. Pokud je mít nebudeš, riskuješ v případě kontroly pokutu. Na kola R18 jsem, i když to SA oficiálně nedovoluje, bez problémů použil sněhové řetězy s úzkými články Compass X120. R19 jsou stejné šířky 235 jako R18, takže věřím, že kolem tlumiče vpředu projdou taky. Pokud jseš si jist, že to s 4x4 všude vyjedeš, vzal bych nejlevnější certifikované řetězy (ÖNORM V5117 / V5119). Cenově to bude kolem 750Kč. Jsem si celkem jist, že případná pokuta by byla jistě víc než 30EUR.
    1 bod
  5. Mám to cca podobně, běžná jízda řazení nějakých 2500-2800 ot/min, rozjezd víc. Nic nepodtáčím. U FII TSI už nějaký nechytrý "radič" je - na to kašlat.
    1 bod
  6. Dnes jsem se při rozjezdech podíval na otáčkoměr (obvykle se při jízdě neřídím otáčkoměrem) - takže přeřazení z jedničky na dvojku při 2000 ot. znamená pokles otáček na cca 1200 - 1300, a plynulý rozjezd. Takto se obvykle rozjíždím. Když tu jedničku vytočím alespoň na 2500 ot., spadnou otáčky někam k 1700 a to už je hbytý rozjezd. Nic necuká, neškube ani jinak nezlobí. A pokud to chci z místa "odpálit", tak klidně jedničku podržet na 3000 ot.
    1 bod
  7. Zdravim, tak som to tiez nevydrzal a objednal plasty z Aliexpressu... Mam 3 zakladne poznatky: 1. Vsetko perfektne drzi aj ked instalovanie sktrutky v hornej casti blatniku na pravej strane bolo problematickejsie, lava bola uplne bezproblemov. Idealne by bolo dat dole kolesa. Plasty prakticky nevidiet pokial sa na to miesto vyslovene nesustredite. 2. Do kupy auta som siel s tym ze som o tomto probleme vedel len som nemyslell ze mi ten bordel v zadveri bude az tak vadit... Po kazdej jazde v zimnom bordeli som mal/mam nutkanie to vycistit. Samozrejme ze bordel sa tam dostane aj tak ale urcite o dost menej ako je vidiet na fotkach tu alebo aj na forach Atecy kde na par fotkach uz ani nevidiet farbu zadveria kvoli hrdzi a spine (Karoq a Ateca (Seat/Cupra) su v tomto ako cez kopirak) 3. Autora dizajnu zadnych prahov by som zavesil za g*le do prievanu... urobit taku "prasarnu" koncovemu uzivatelovi povazujem doslova za drzost... a pritom stacilo karoseriu bud predlzit o 3-5cm alebo zmensit trosicku zadne dvere (v mensom Kamiqu to dokazali)... Nejde iba o hrdzavenie karoserie (zadveria v ktorom sa ako bonus tie dolne plasty a vnutorny plech hore-dole pohybuju) alebo esteticky efekt ale velmi lahko sa pri nastupovani o tu tesniacu gumu zaspinite... A to v zimnom obdobi velmi nepotesi ak si dozadu nastupuje niekto kto o tom nevie... Auto inak v podstate zatial 100% spokojnost (3300km cca) ale toto beriem ako totalnu anomaliu pri celkovo dobrom dizajne a funkcnosti auta.
    1 bod
  8. Pokud je řeč o liftbacku, tam by měl být způsob "nanesení" přímo na břit stěrače po celé jeho délce a tím očištění celé stírané plochy. Tryska je v místě rotace stěrače, nad břitem. Pokud combi, tak je otázka, jestli tryska není v brzdovém světle. Pak ano, "vytečení" je otravné, ale už jsem slyšel, že to je vlastnost (a dělá to tak dost aut, kde tryska je nad sklem).
    1 bod
  9. Aha. Tak uvidíš, kdy to skončí. Do Sedliště to z Pardubic bude tak dvě a půl hodiny. Když přijedeš později, nic se neděje. Tam stejně budeme do osmi.
    1 bod
  10. Musím súhlasiť. Koncern ide do veľkej stoky a Passat B9 je toho o kúsok väčším dôkazom ako Superb 4. A tie pozitívne body má Sperb 4 aspoň za Smartdials, lepšie sedadlá, uvidí sa čo nové DCC. Ale tie negatíva sú fatálne. Interiér totálna katastrofa Tie zvyslé linky na palubovke vo mne iritujú starú Daciu 1300 z osemdesiatich rokov samozrejme nesmie chýbať dementný tablet. Exteriér nič moc ku Kabáňovi má na míľe ďaleko. Bola dobrá voľba ísť do jedného z posledných 3. Superbov ešte mi nejaký čas vydrží a potom asi pá pá koncern. Rozvod po skoro 30 tich rokoch. Diess sa chcel opičiť po digitálnom potrate menom Tesla a "podarilo sa". Ja ale chcem auto a nie potrat.
    1 bod
  11. A ta technika? 3 katalizátory a 2 filtry. Ekošmejdový motor co se nechává chcípnout za jízdy. Pohon bez charakteru. Absence manuálu a automat, krerý motor podtáčí. Po nastartování to má zvuk jako před smrtí. Za jízdy to nedobíjí baterii. Navíc je tam další 48V baterie, která je ve voze úplně k ničemu. Malá nádrž, aby se setřela výhoda oproti elektrošmejdům. Asistenti kteří co chvíli tahají za volant. A nedají se vypnout. Tempomat zpomaluje do zatáček jako posraný. A na další odpornosti si asi nevzpomenu..... Nová auta mě téměř nezajímají. Bohužel. Dříve jsem si kupoval Svět motorů každý týden. Co bych tam dnes četl? Pomalu si začínám zvykat na ojetiny. Naštěstí se budou nechat vždy sehnat ojetiny vypadající jako nové. Když automobilka nechce dělat auta pro lidi, ať si krechne, nebo jí Fiala platí výpalné. Když neumí Škodovka pochopit, že se jí lidi vybodnou na přwdražený elektrotablet na kolečkách.... Už je mi to fuk.
    1 bod
  12. Za mě - to se nepovedlo Ty světla z kufru na víku, naživo, jak je to zakulacené. Vložka zámku jako u Golfu 8, kde to jsme. Schránka bez chlazení. Na obhajobu tvar, provedení sedadel O.K., barevné provedení po vzoru Enyaqu žádná nuda, pěkné. Madla zatím nevržou. Aby to nějak vypadalo ceníkovka 1,28mil ještě bez Matrix a 110kW ... SW infotraimentu docela slušný. Ovládání klimy komplikované, ovce4 je lepší ...
    1 bod
  13. Jen abych to trochu oživil... Mám měsíc 3.6 z Německa se 135tis... Ve škodovce si řekly za rozvody krásných 120tis 🫢🤦 Uděláno Dekarbo, olej, filtry a svíčky 10 tis. Probíhající servis Rozvody 22 tis. Oba vanosy 45 tis. Komplet brzdy 18 tis. S další výplatou 😁 Veškeré kapaliny na podvozku 🤷 Stavitelný podvozek 25-45 tis. 🤷 Sním O výfuku 60-120 tis. 😀
    1 bod
  14. @EmppuNo ty ledky jsou ve stejném místě, jako vlákno H7 žárovky. Optika světla funguje dobře, seřizovat není potřeba a ani to neoslňuje. Vlákno H7 žárovky ale svítí 360° dokola stejnou intenzitou, kdežto LEDky v NB LED svítí jen do 2 stran a to tak, že jedna strana šikmo nahoru a druhá šikmo dolů... Z toho to nerovnoměrné rozložení světla.
    1 bod
  15. Kluci, omlouvám se, že to dávám sem, ale lepší místo jsem nenašel. TOP video o Škoda Scala = https://www.youtube.com/watch?v=uT8q2B9nHCM
    1 bod
  16. Asi ludia casto reklamovali baterie...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...