Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/28/24 ve všech sekcích
-
To bych nebyl já, abych stejně jako ve svém Rapidu neupravil tlačítka stahování oken i u Fabia II. Opět nákup na Alíku https://a.aliexpress.com/_EwQKoq5 1K4959857B a 5J0959855 Bohužel jak je to prioritně pro VW, tak podsvětlení je červené. I když s pájkou to umím a v OCT I jsem celé podsvětlení dělal, u těchto malých diod jsem využil služeb Miroslava Roušala z Hrádku u Rokycan https://www.facebook.com/groups/194250518495740/?ref=share. Do týdne byla tlačítka zpět, upravená na zelenou Škoda. TLAČÍTKA NA DVEŘÍCH SPOLUJEZDCŮ. Vytrhnout kryt madla přitahovače, delším tenkým šroubovákem zatlačit šikmo nahoru u přední strany misky tlačítka, misku tlačítka vytáhnout za přední část nahoru. Činani kopírují bohužel nepřesně a tlačítko nedrží v misce pevně. Na vině jsou na šířku tenčí západky na bocích, než má originál. Délka a poloha souhlasí, jen ta menší šířka způsobuje, že v bočnici misky sedí západky jen za velice malou plochu. Tlačítko se pak při silnějším zatlačení při otevírání okna posune předkem dolů a zablokuje se v sepnuté poloze. Nutno tedy vymezit tlačítko v misce pomocí proužku ze kreslící čtvrtky složeného na rozměry cca 14,5x9,3x2,2mm. Tlačítko zacvaknout do misky a vložku nacpat do mezery u předního čela. Přidal jsem ještě jednu vrstvu papíru vzadu. TLAČÍTKA ŘIDIČE Vytrhnout kryt madla přitahovače, posunout misku tlačítek dozadu a pak za přední část vyklonit nahoru a vyjmout. Vymezení vůle je podobné, i když tady se mi zdálo, že to není tak hrozné a tlačítka nezajíždějí dolů. Jsem tak trochu precizní kutil, takže i tady jsem radši tlačítka v misce pro jistotu vymezil pomocí papírových vložek rozměrů vpředu cca 29,8x13x1,5mm a vzadu cca 29x13x2mm Obě strany najednou. Takto tlačítka vypadají po instalaci do misek. Před a po: Podsvětlení svítí trochu slaběji, než originál, ale piktogram okna vidět stále je. Blbě se přesná síla světla fotí, aby byl vidět nějaký rozdíl.3 body
-
dq200 mali vždy motory do 250nm , 1,0 1,2 1,4 1,8 1,6tdi... takže bud nevies ake mas auto alebo sa celkom fest pleties ... v SIII OIII do cca 2018 boli DQ 250 6q , potom DQ381 7q ... tá istá výmena oleja aj filtra , 5-6L1 bod
-
1 bod
-
Osobně bych to opravil jako @chio11 pomocí pneumatických spojek (viz post výše). Za mne akceptovatelné trvalé řešení za pár korun. Protože nevěřím že nové vedení za pár let nedopadne stejně jako to staré. Důležité je nepoškodit vyhřívací kabel a pokud možno zaizolovat konec vedení proti zamrznutí. P.S. jak jsem rád že jsem hledal SIII bez AdBlue1 bod
-
Aky mas rok auta? Sa mi zda, ze niektore prve S3 mali problemy s ramom sedadla a menilo sa to. Pozri do historie tejto temy.1 bod
-
Tak dnes nahodene letne kolesa z Kodiaqa RS 20 palcov (aspon som ich videl dnes na nom v predajni), aj s Aero krytmi. O nich este neviem co si mam mysliet, v najhorsom ich vyhodim.... kombinacia s Eibach pruzinami, DCC, a podlozkami mi pride konecne doladena. jediny problem su podlozky 2cm, budem musiet ist na 1,5cm, pri prepruzeni velmi jemne skrtne. Uz su objednane. Keby niekto chcel duralove 2cm podlozky & skrutky 6000km na aute napiste. Otestovane na origo 19tkach s Eibach pruzinami bez problemov.1 bod
-
1 bod
-
No jo, ale od 4 do 2 mm už to jsou jen letní gumy. A ještě mám CrossClimate 2 a nové měly vzorek 6,5 mm. 😞 Ale jinak, na sněhu a ledu, mně příjemně překvapily a spotřeba se taky nezměnila.-1 bodů