Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/14/24 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Mně se to líbí, ale to se mi líbil i facelift O3, takže budu asi cáklejší, co se týče designu. Dále pak hnědá kůže, infotainment 13” a modernizované KESSy. Nemůžu si ale zatím moc zvyknout na absenci mlhovek… Na ohlasy zrušení varianty dieslové varianty 147kW (navíc 4x4) jsem osobně zvědavý. Myslím, že to bude zákazníkům hodne chybět.1 bod
-
1 bod
-
Treba rozlisovat typ kamery, low a high. Low sa len povoluje v kodovanie 10 a 5F, high sa este upravuju adaptacie a kamera zvycajne kalibruje. Ta cinska bude low, takze vsetko vratit do povodneho stavu a nastavit iba v jednotke 10 a 5F1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
ano škodovka už jen pracovně jak píše kolega vyššie bežný pracovný deň s O4: - sadám ráno do auta. Naštartovanie, auto hlási chybu senzorov parkovania a chybu asistenta vycúvania. - vypínam motor, 20sek čakám, nový štart. Jedna chyba zmizla. Znovu vypínam motor, nový štart, je to OK - nastavujem cieľ cesty Jindřichuv Hradec, vyberám cestu cez Viedeň - Horn - Nová Bystřice - vycúvam od domu na hlavnú cestu, vyrážam podľa navigácie na Viedeň - po 5 min jazdy porucha front assist, nejde MATRIX. V tme a daždi je to super. Zapínam ofuk predného okna, po 10 min jazdy mizne porucha a MATRIX je funkčný. To som už na diaľnici takže MATRIX už v podstate nepotrebujem, 25km na okreskách som prešiel s klasickými stretávačkami. - keďže ráno je dobre vedieť, ako vyzerá obchvat Bratislavy a Viedne, zmenším mapu na palubke a pozerám, či sú indikované dopravné obmedzenia. Nikde nič - o 7h ráno toto nie je možné, Takže to znamená, že dopravné informácie nie sú zobrazené - aj keď zelená LED na strope hlási že som on-line. - som na diaľnici a rozhodujem sa, ktorou cestou - normálna cesta cez Hainburg alebo A4. urobím reštart infotainmentu - po reštarte zisťujem že navigácia sa stratila a ukazuje, že som niekde v poli za výjazdom z domu. - nový reštart infotainmentu, navigácia sa vracia späť k domu, takže ešte 3x reštart, výsledok je rovnaký. Navigácia stratená v poli, dopravné hlásenia nie sú. - kašlem na to a idem podľa toho ako to poznám - D4 na hranice, A6 + A4 do Viedne, potom A22. Za odbočkou od Stockerau je OMV. Zastavujem, dám kávu, pokecám s českou obsluhou a 30 min prestávka. - sadám zase do auta, reštart infotainment, Columbus sa konečne chytá a ukazuje všetko ako má. Tak ďalší príjemný pracovný deň s autom, ktoré v súčasnosti výrobca ponúka za 40kEUR. No nekúp to. Za moje prachy nikdy.1 bod
-
Trochu to tu znova oživím, tentokrát negatívne. Všetci čo ste mali tu popisované problémy - nefunkčné senzory, reštarty infotainmentu a ostatné kraviny - si pochvaľujete ako po SW1941 všetko perfektne funguje. Tak u mňa je to presne naopak. Auto fungovalo fakt dobre od 06/22 do 10/23 celkovo 90tkm takmer bezchyby. Poruchu parkovacích senzorov alebo front asistu som videl spolu max 5x -> mohlo to byť špinavým alebo zamrznutým nárazníkom a zamlženým predným sklom (a kamerou). Vždy to zmizlo samo. Reklamoval som u Škodovky, že mi chýbajú mapové podklady z krajín, kde toto auto ešte nebolo. Škoda uznala, že to je problém a nariadila servisu urobiť servisný zásah, ktorý spočíval v update môjho bezchybného SW1896 na 1941. Heslo "never touch your running system" sa ukázalo ako 100% pravdivé. Od toho času: - ca 50% štartov chyba parkovacích senzorov - ca 40% štartov k tomu chyba vyparkovania - ca 25% štartov chyba frontassist Niekedy je možné len vypnúť motor a znova naštartovať a chyby sú preč, inokedy sa to dá tak po 10min jazdy - ale samozrejme senzory je potrebné mať hlavne pri vyparkovaní. Potom je to celý deň jedno. Samozrejme mapy opravené nie sú, pretože u mňa je chyba mapových podkladov a nie SW.... Kolegovi 1943 odstránilo jednoznačne reštarty. Ale prestala fungovať lišta - nedá sa ovládať hlasitosť rádia. No. Myslím, že to dokopy nedajú.1 bod
-
Mám 2 roky RS a nějaký veliký rozsah nastavení tlumičů DCC nepozoruji, resp. comfort není nijak comfort a subjektivně nevidím veliký rozdíl, jen je to v jiných režimech ještě tvrdší. Mám mj. i Mini Cooper classic se vstřikováním, tj. jede to jak pila a jak možná víte, nemá to tlumiče, leží to na gumových dorazech Dunlop, z toho pochází tvrzení že to jede jako motokára. Mini tedy jede jako motokára, potvrzuji, a auto je velmi tvrdé (jako okruhové nastavení). Octavia RS je podobně tvrdá. Comfort není žádný velký komfort, nic se nehoupe. Vypínání asistentů je pičovina která mne sere dennodenně. Zvuk z generátoru (příšerný) jsem si nechal trvale vypnout. Lane assist nejde v záruce vypnout. Koho to zajímá - vypnout to jde - zapamatování posledního nastavení, tedy i vypnutí - jednotka A5 - Long coding - Configuration_for_lane_departure_warning_Kl15 - změnit z activated na last_setting. Takže je to předletová příprava jak ve vrtulníku, nastartuji, počkám až se rozběhne IT, to dá tak 8-15 s, někdy více, pak případně navolím podvozek/jízdní režim, vypnu start stop, počkám (bo je levá část displeje obsazena), vypnu lane assist, případně zapnu vyhřívání volantu atp. Zabere to díky prodlevám tak 30-40s určitě, prostě více než bývalo normální. Mám druhé auto Subaru XV 2,0 4 roky staré, kde jsou asistenti na stropě tlačítky trvale vypnuti, a teprve až jsem na víceproudé silnici ap. tak si z rozmaru či potřeby zapnu lane assist, zapnu front assist, můžu je různě nastavovat (citlivost, vzdálenost), mohu si zapnout start stop. Mám tam 3 různé displeje, vše funguje normálně, bez prodlev. Eyesight systém ale nejde vypnout a v případě hrozící kolize zasáhne, ale nedělá ni to, že by mi dupalo na brzdy jak si zamane jak RS. Všechny kraviny jsou defaultně vypnuty. Když tedy mám srovnání, vychází o dva roky mladší RS z porovnání ne zcela dobře co se týče infotaimentu a obsluhy pičovin. Kdo nemáte srovnání, asi vám to připadne normální ale normální to není.1 bod
-
V těch výbavách je už docela zmatek. Jak mám případně inzerovat svoji výbavu, když už se to 4x během pěti let změnilo?-1 bodů