Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/14/24 ve všech sekcích

  1. Jj, však oni v AS znají různé pohádky jak uspokojit zákazníka 🙂
    2 body
  2. Mně se to líbí, ale to se mi líbil i facelift O3, takže budu asi cáklejší, co se týče designu. Dále pak hnědá kůže, infotainment 13” a modernizované KESSy. Nemůžu si ale zatím moc zvyknout na absenci mlhovek… Na ohlasy zrušení varianty dieslové varianty 147kW (navíc 4x4) jsem osobně zvědavý. Myslím, že to bude zákazníkům hodne chybět.
    1 bod
  3. 1 bod
  4. Treba rozlisovat typ kamery, low a high. Low sa len povoluje v kodovanie 10 a 5F, high sa este upravuju adaptacie a kamera zvycajne kalibruje. Ta cinska bude low, takze vsetko vratit do povodneho stavu a nastavit iba v jednotke 10 a 5F
    1 bod
  5. 1 bod
  6. ano škodovka už jen pracovně jak píše kolega vyššie bežný pracovný deň s O4: - sadám ráno do auta. Naštartovanie, auto hlási chybu senzorov parkovania a chybu asistenta vycúvania. - vypínam motor, 20sek čakám, nový štart. Jedna chyba zmizla. Znovu vypínam motor, nový štart, je to OK - nastavujem cieľ cesty Jindřichuv Hradec, vyberám cestu cez Viedeň - Horn - Nová Bystřice - vycúvam od domu na hlavnú cestu, vyrážam podľa navigácie na Viedeň - po 5 min jazdy porucha front assist, nejde MATRIX. V tme a daždi je to super. Zapínam ofuk predného okna, po 10 min jazdy mizne porucha a MATRIX je funkčný. To som už na diaľnici takže MATRIX už v podstate nepotrebujem, 25km na okreskách som prešiel s klasickými stretávačkami. - keďže ráno je dobre vedieť, ako vyzerá obchvat Bratislavy a Viedne, zmenším mapu na palubke a pozerám, či sú indikované dopravné obmedzenia. Nikde nič - o 7h ráno toto nie je možné, Takže to znamená, že dopravné informácie nie sú zobrazené - aj keď zelená LED na strope hlási že som on-line. - som na diaľnici a rozhodujem sa, ktorou cestou - normálna cesta cez Hainburg alebo A4. urobím reštart infotainmentu - po reštarte zisťujem že navigácia sa stratila a ukazuje, že som niekde v poli za výjazdom z domu. - nový reštart infotainmentu, navigácia sa vracia späť k domu, takže ešte 3x reštart, výsledok je rovnaký. Navigácia stratená v poli, dopravné hlásenia nie sú. - kašlem na to a idem podľa toho ako to poznám - D4 na hranice, A6 + A4 do Viedne, potom A22. Za odbočkou od Stockerau je OMV. Zastavujem, dám kávu, pokecám s českou obsluhou a 30 min prestávka. - sadám zase do auta, reštart infotainment, Columbus sa konečne chytá a ukazuje všetko ako má. Tak ďalší príjemný pracovný deň s autom, ktoré v súčasnosti výrobca ponúka za 40kEUR. No nekúp to. Za moje prachy nikdy.
    1 bod
  7. Trochu to tu znova oživím, tentokrát negatívne. Všetci čo ste mali tu popisované problémy - nefunkčné senzory, reštarty infotainmentu a ostatné kraviny - si pochvaľujete ako po SW1941 všetko perfektne funguje. Tak u mňa je to presne naopak. Auto fungovalo fakt dobre od 06/22 do 10/23 celkovo 90tkm takmer bezchyby. Poruchu parkovacích senzorov alebo front asistu som videl spolu max 5x -> mohlo to byť špinavým alebo zamrznutým nárazníkom a zamlženým predným sklom (a kamerou). Vždy to zmizlo samo. Reklamoval som u Škodovky, že mi chýbajú mapové podklady z krajín, kde toto auto ešte nebolo. Škoda uznala, že to je problém a nariadila servisu urobiť servisný zásah, ktorý spočíval v update môjho bezchybného SW1896 na 1941. Heslo "never touch your running system" sa ukázalo ako 100% pravdivé. Od toho času: - ca 50% štartov chyba parkovacích senzorov - ca 40% štartov k tomu chyba vyparkovania - ca 25% štartov chyba frontassist Niekedy je možné len vypnúť motor a znova naštartovať a chyby sú preč, inokedy sa to dá tak po 10min jazdy - ale samozrejme senzory je potrebné mať hlavne pri vyparkovaní. Potom je to celý deň jedno. Samozrejme mapy opravené nie sú, pretože u mňa je chyba mapových podkladov a nie SW.... Kolegovi 1943 odstránilo jednoznačne reštarty. Ale prestala fungovať lišta - nedá sa ovládať hlasitosť rádia. No. Myslím, že to dokopy nedajú.
    1 bod
  8. Mám 2 roky RS a nějaký veliký rozsah nastavení tlumičů DCC nepozoruji, resp. comfort není nijak comfort a subjektivně nevidím veliký rozdíl, jen je to v jiných režimech ještě tvrdší. Mám mj. i Mini Cooper classic se vstřikováním, tj. jede to jak pila a jak možná víte, nemá to tlumiče, leží to na gumových dorazech Dunlop, z toho pochází tvrzení že to jede jako motokára. Mini tedy jede jako motokára, potvrzuji, a auto je velmi tvrdé (jako okruhové nastavení). Octavia RS je podobně tvrdá. Comfort není žádný velký komfort, nic se nehoupe. Vypínání asistentů je pičovina která mne sere dennodenně. Zvuk z generátoru (příšerný) jsem si nechal trvale vypnout. Lane assist nejde v záruce vypnout. Koho to zajímá - vypnout to jde - zapamatování posledního nastavení, tedy i vypnutí - jednotka A5 - Long coding - Configuration_for_lane_departure_warning_Kl15 - změnit z activated na last_setting. Takže je to předletová příprava jak ve vrtulníku, nastartuji, počkám až se rozběhne IT, to dá tak 8-15 s, někdy více, pak případně navolím podvozek/jízdní režim, vypnu start stop, počkám (bo je levá část displeje obsazena), vypnu lane assist, případně zapnu vyhřívání volantu atp. Zabere to díky prodlevám tak 30-40s určitě, prostě více než bývalo normální. Mám druhé auto Subaru XV 2,0 4 roky staré, kde jsou asistenti na stropě tlačítky trvale vypnuti, a teprve až jsem na víceproudé silnici ap. tak si z rozmaru či potřeby zapnu lane assist, zapnu front assist, můžu je různě nastavovat (citlivost, vzdálenost), mohu si zapnout start stop. Mám tam 3 různé displeje, vše funguje normálně, bez prodlev. Eyesight systém ale nejde vypnout a v případě hrozící kolize zasáhne, ale nedělá ni to, že by mi dupalo na brzdy jak si zamane jak RS. Všechny kraviny jsou defaultně vypnuty. Když tedy mám srovnání, vychází o dva roky mladší RS z porovnání ne zcela dobře co se týče infotaimentu a obsluhy pičovin. Kdo nemáte srovnání, asi vám to připadne normální ale normální to není.
    1 bod
  9. V těch výbavách je už docela zmatek. Jak mám případně inzerovat svoji výbavu, když už se to 4x během pěti let změnilo?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...