Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/20/24 ve všech sekcích

  1. Jezdil jsem se zapojeným káblíkem na mínus pólu baterie 5 let. Po 4 letech se odporoučela původní baterie, dal jsem novou, nakódovala se a více než rok byl celkem klid. Občas jsem baterku oživil a jezdilo se. Nyní ale po nedávném dobíjení před dovolenou na horách a následném ujetí 2000 Km se mi při startu objevila hláška o nefunkčím parkovacím systému, což znamená, že baterie nemá dostatečnou kapacitu a odpojuje určité okruhy. Po změření napětí jsem naměřil 12,2V. Zkusil jsem odpojit kabel od "inteligentního dobíjení" a světe div se, po dvou normálních 50 Km jízdách má najednou baterie 12,7V . Jedinou vadou na kráse je občasná hláška o chybě start/stop systému, ale to přežiju. Takže za mě je toto super fíčurina na ničení baterie nikoli aby se něco vydrželo delší dobu !
    2 body
  2. No nedalo mi to a odsál jsem to. Od oka cca. 150-200ml. Teď jsem na maxu. Každopádně, olej má najeto krásných cca. 500km a je zasranej jak jetel.
    1 bod
  3. Uz len preto ze to bude vyzerat ako v cirkuse. Uz len gorale na sedadla a ruzenec na spatak… Chcem vylepsit funkciu ktoru vyuzivam s originalnym dielom kde si budem isty, ze to preslo aspon nejakym testom.
    1 bod
  4. V orig. servise sa nemení samotné čidlo ale ide vo väčšine prípadov o chybu v SW RJ motora a teda sa rieši aktualizáciou SW RJ motora. Je na to vydané aj TPI
    1 bod
  5. Ty jo, nějak ztmavla. 2014 2020
    1 bod
  6. Rozhledna Žernovník . . . . .
    1 bod
  7. Tak aktuálně najeto +30TKm a stále super
    1 bod
  8. Jezdím s odpojeným kablíkem a sledoval jsem napětí při dobíjení, které kolísá mezi 13,7V - 14,7V . Funguje tam teplotní čidlo, které reguluje napětí dle venkovní teploty. V létě padá až ke 13,7V a mrazech 14,7V. Důležité je, že baterie je neustále dobíjena. S inteligentní nabíjením je degradována nestálým vybíjením.
    1 bod
  9. Olej má mít hladinu uprostřed mezi ryskama.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...