Jezdil jsem se zapojeným káblíkem na mínus pólu baterie 5 let. Po 4 letech se odporoučela původní baterie, dal jsem novou, nakódovala se a více než rok byl celkem klid. Občas jsem baterku oživil a jezdilo se. Nyní ale po nedávném dobíjení před dovolenou na horách a následném ujetí 2000 Km se mi při startu objevila hláška o nefunkčím parkovacím systému, což znamená, že baterie nemá dostatečnou kapacitu a odpojuje určité okruhy. Po změření napětí jsem naměřil 12,2V. Zkusil jsem odpojit kabel od "inteligentního dobíjení" a světe div se, po dvou normálních 50 Km jízdách má najednou baterie 12,7V . Jedinou vadou na kráse je občasná hláška o chybě start/stop systému, ale to přežiju. Takže za mě je toto super fíčurina na ničení baterie nikoli aby se něco vydrželo delší dobu !