Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/29/24 ve všech sekcích

  1. Tak moturky jsou doma. V zadních dveřích se jen vymění, aniž by se pinovaly konektory motůrků. Pouze se přehodí nové kostky vypínačů a dva piny se neobsadí. U motůrků zůstanou nefunkční piny v konektoru, na motůrků nejsou osazeny piny, které jsou v konektoru svazku navíc.
    2 body
  2. Mas pravdu, na ten som zabudol 🙂 Myslim ze je to tento: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0412303f-doraz-predniho-tlumice-pridavna-pruzina-nemecka-prvovyroba-11920.html
    2 body
  3. Ahoj, Tlmic MONROE C2516S- 2ks Skrutka poolosi WTH 005 437A - 2ks Skrutka tlmica N 909 548 02 - 2ks Matica N 101 064 02 - 2ks Matica N 912 332 01 - 6ks Ložisko pružné vzpery Borsehung B19070 - 2ks Horné uloženie tlmičov Lemfordere 37574 01 - 2ks Myslím že to je asi všetko....budes robit sam alebo servis?
    2 body
  4. No zrovna k tomuhle je poměrně obsáhlé TPI a postup je variabilní podle HW a SW jednotky OCU. Buď jen aktualizace OCU, případně výměna OCU, případně aktualizace OCU a jednotky airbagu, případně jiné řešení dle doporučení výrobce 😄 . Takže ono to dopadne 😉
    1 bod
  5. Jen dávejte pozor, který typ sportovních sedadel máte, protože je více druhů. Na OB autodílech to mají zrovna špatně - obecně uvedené, protože uvádí, že jde o produkt pro všechny RS sedadla s otvorem a tak to není, protože otvory ve sportovních sedadlech jsou různé: 655061128 (tohle je pro Kodiaq I. generace): Na eshopu to je správně: Smart Holder - adaptér pro sportovní sedadla | Praktické doplňky | Vnitřní výbava vozu | Pro váš vůz | Katalog | Česká republika (skoda-auto.cz) 5E3061128 - ten ještě uvolněný není, ale brzy bude: Kodiaq II. generace Octavia IV Enyaq Snad jsem na žádný model nezapomněl. Superb IV se sportovními sedadly zatím řešení nemá, protože někdo dovolil, aby naběhnul 3. typ otvoru... Jinak Superb IV bude mít polohovatelné hlavové opěrky nově i v ose Y a pro tento typ hlavových opěrek bude také nový adaptér.
    1 bod
  6. @Honza112233 Můj názor asi bude těžce nepopulární, ale já vůbec nerozumím tvojí snaze se z toho nějakýma umělýma kličkama vykroutit. Neber si to osobně, neznám tě a nepíšu to jako útok, ale vnímám to tak, že když jsi dost frajer jet po ČR 190 km/h, měl bys být i dost frajer nést za to důsledky, pokud tě chytí. Nemoralizuju, jestli je 190 km/h ok nebo ne. Jestli jezdíš hodně a dlouho, nejspíš umíš vyhodnotit riziko. A D3 bývá hodně prázdná. Ale jsem rád, že tentokrát vyhrála prostá férovost nad vychcaností. Jel jsi těžce nad limit, chytili tě, zaplatils. To je prostě cajk bez výhrad. Taky občas jezdívám nad limit, ale počítám při tom s tím, že když mě chytí, prostě zaplatím a pojedu dál. Že mě ještě nezměřili, je vizitkou špatný práce Policie 😄 (a rozeznatelnosti těch jejich "civilních" aut na sto honů). A možná pomáhá, že nikdy na dálnici nejedu nad 160 km/h (kvůli výšce pokuty, bodům a ŘR) a neprasím. A ještě osobní uvědomění: kdysi jsem si spočetl, kolik času ušetřím, když třeba Praha - Brno jedu běžných 140 km/h nebo 180 km/h. Subjektivně se těch 180 zdá o strašně moc rychleji. Ale ve skutečnosti, je to se všema zpomaleníma za kamionama, kvůli provozu atd. tak málo, že fakt nemá žádný smysl jezdit až takhle extrémně. Dost mi to tehdy otevřelo oči, jak je v reále ten rozdíl malej. Viz tvá cesta po D3. I kdybys ji úplně celou od Miličína po konec před ČB frčel bez zpomalení 160 km/h (za které teď hrozí max 3500 Kč a 4 body bez ztráty ŘP) namísto 190 km/h, ušetřil bys necelé 4 minuty... V reále to bylo ještě mnohem míň, protože jsi nepochybně nejel celou dobu těch 190... Máš draze zaplacenou zkušenost, "veselou" historku k vyprávění, ale dohromady se vlastně nic nestalo. Díky za sdílení tvojí zkušenosti.
    1 bod
  7. Policajt s radarem stál asi kilometr před koncem dálnice, kde pak za ním byla snížená rychlost na 100 a pak 80, kde už jsem jel dle předepsané rychlosti. V tom kilometrovém možná dvoukilometrovém úseku, kdy se jede stále po dálnici sníženou rychlostí, jsou 2 zatáčky a samozřejmě i plnohodnotný odstavný pruh v celé délce. Takže policajti na mě neviděli cca 1 kilometr ani z místa měření ani z místy, kde čekali na mostu. Výměna tedy teoreticky byla možná v odstavném pruhu bez omezení ostatních účastníků provozu. Jinak pokud jsi jel někdy v Německu, víš, že většina lidí tam v místech, kde je to možné, jezdí min. 160, ale spíš 180 (v rychlém pruhu) a občas i dost přes 220 km/hod. Pokud člověk nejede bezmyšlenkovitě, předvídá a ideálně je na dálnici minimum aut, jedná se o relativně bezpečnou jízdu (pokud máš samozřejmě auto v pořádku a dálnice je v dobrém stavu). V mém případě tam jelo jediné auto a dálnice je nová, viditelnost skvělá - slunečno. 😉 Na D1 bych si toto netroufl. Jinak zabít se člověk může i ve 20 km/h na kole a taky je to "bezpečná rychlost". Diskuse s několika právníky byla přesvědčivá a člověku teče do bot, takže pokud by ses rozhodoval v době, kdy ti nic nehrozí nebo v době, kdy budeš bez řidičáku, věřím, že to může ovlivnit rozhodování každého z nás dle jeho možností ať už finančních či jiných.
    1 bod
  8. Tak abych to tady celé roky jenom pasivně nečetl a nevyužíval slevy na skodadilech, tak se také podělím o nějaké zkušenosti. Nainstaloval jsem na přední nápravu stabilizátor z rapida 20mm a na řízení měla celá úprava pouze pozitivní dopady. Auto je za všech okolností přesnější na řízení, nenaklání se, ve větru je při vyšších rychlostech snazší ho řídit. Koupili jsme Fabií 3 2017 1,2tsi 81kw s cca 116000 na tacho a jako druhé autíčko super. Ale svižnější jízda na klikatých cestách byla proti octavii 4*4 dost zklamání...myslel jsem, že pomůže, když vyměním 15" kola za 16"...to se podepsalo pozitivně na řízení, ale pořád se auto strašně naklánělo na vnější přední kolo, tak jsem začal hledat co by se dalo udělat, na předku se komplet vyměnily tlumiče, uložení a stabilizátor 20mm z rapida... Mezi 5q a 6q stabilizátorem je rozdíl ve tvaru. Viz foto. Samozřejmě jsem koupil nejdřív ten pro 5q, ale ani jsem ho tam nezkoušel dát, a sehnat ten správný 6q. Kvůli výměně musí jít dolů napravnice a dle příručky pak nové šrouby...i tak cena 2000 komplet je směšná. Bohužel jsem neměl možnost porovnat jak by se změnily vlastnosti pouhou výměnou jen tlumičů a následně stabilizátoru, ale měl jsem bezprostřední možnost porovnat fabii s 50000 na tacho 15"kola a naší s jiným stabilizátorem a je to naprosto jiné auto. Rapid používá stejné pružiny i tlumiče, tak jsem neměl příliš veliký strach o to, jestli se to nebude chovat nějak zaludně. Nedotáčivost nepozorují ani na zimních 15" ani na letních 16", na kterých to se stabilizátorem dává extra smysl. Jediná situace, na kterou mi prijde, že to mělo negativní vliv je extra pomalá jízda přes nerovnosti...tam se celá karosérie striktně naklání podle toho po čem jede předek a zadek o to více kopíruje. Ale to je tak do 20km/h při hledání parkovacího místa u paneláku. Tak třeba to někoho inspirujte.
    1 bod
  9. Podáváš to tak, jako kdybych byl debil, který nepozná nějaký inteligentovi jasný nesoulad. Možná budu debil a je mně skryto něco měřitelného. Ovšem na fotkách ve vedlejším vláknu vidím nesoulad hlavně v podobě příšerných spár u odkládací schránky OIII. A takhle je to s řadou dalších věcí, které jsou velmi subjektivní. Na ty zbylé výroky ani nebudu reagovat, protože to je každé na dlouhou debatu. Co se asi (tedy doufám) shodneme, je, že asi těžko šlo očekávat v rámci FL změnu celé koncepce přístrojovky. Mě by stačil větší displej a možnost zvětšení tlačítek.
    1 bod
  10. - smer a intenzitu jde nastavit nezavisle - to patlani - co porad na tech displejich delate? klimu clovek nastavi jednou a pak nema duvod do ni hrabat jak je rok dlouhej a vyhrevy se celkem inteligentne zapinaji samy
    1 bod
  11. Zámek v Czersku (nedaleko Varšavy)
    1 bod
  12. Nj ale i na jiných serverech převažují záporné reakce. FL bych nevybral, původní základní byla hezčí.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...