Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/04/24 ve všech sekcích

  1. Celé současné zapojení mám provedeno dost provizorně, i tak to zabralo dost času. Mám dokonce ve dveřích natažené kabely a osazené konektory pro nový 4spinac z FL, pokud by přece jenom na dostavbu došlo. Tak uvidíme kam se bádání posune, kdyžtak to někdy předělám a učešu. Mám teď k dispozici Fabii fl s jednotkou 2q0 937 089a se stejnou výbavou tak by byly případně k dispozici data adaptací. Rozdíl je jen díky generaci v jiných světlech a motoru. Jestli jsou i další rozdíly zatím netuším. Budu pokračovat v bádání, a případné postřehy budu sdílet.
    3 body
  2. Technik len potvrdil z čoho sa tu všetci tešíme - každý z nás vlastní auto z LIMITED unique VERSION, Takéto autá nemajú ani najv)čší pracháči na svete. Napríklad Ferrari Daytona za 2melony EUR je vyrobené v sérii 599 kusov. Ty máš O4 v sérii 1ks. No nekúp to!
    1 bod
  3. Pššt, to je ale přece ještě pořád veřejné tajemství. Minimálně bude potřeba odstranit ochranu komponent, natahat kilometr kabelů a kódování světel bylo taky peklo.
    1 bod
  4. @baluchap A co tam bylo dříve, než ses pustil do této přestavby? Obyčejné NEelektické víko kufru? Ta jednotka 6D bude zřejmě potřebovat parametrizovat, kódováním to podle mě nepůjde. Viz https://www.drive2.ru/b/639294819247599097/ (použij překladač). Ale nejprve bychom potřebovali vědět rozsah celé té přestavby. Co tam bylo, co je nové, atd. P.S.: @Leonekkk Klíče už umím, koupil jsem Autel IM508S a KM100. Takže bez online ODIS. A ano, VCDS je Ti k ničemu a ano, jak říkal @roubic, bylo to drahé. Ještě se chystám na XP400PRO.
    1 bod
  5. To je celkom normalne, ze u noveho auta si motor nejaky olej vypyta doliat na zaciatku. Ja som to na 110kW verzii mal rovnako - odvtedy na 30t km intervale je ubytok oleja minimum a dolievat nemusim.
    1 bod
  6. Diky za fotky. Zatim jsem FL nazivo nevidel 🙂, ale porad se mi proste ten design prednich svetel nelibi. A na zaklade novejsich, nestudiovych fotek myslim, ze nazor nezmenim. Proste ty linie DRL jsou nesoumerne, nejsou ve stejnem uhlu a jeste ta linka dolu do narazniku... (Uz na ruzny uhel predFL DRL jsem si chvili zvykal :-)) Ty plasty okolo toho vykousnuteho svetla, ruzne sklony casti atd. 😞
    1 bod
  7. No zrovna k tomuhle je poměrně obsáhlé TPI a postup je variabilní podle HW a SW jednotky OCU. Buď jen aktualizace OCU, případně výměna OCU, případně aktualizace OCU a jednotky airbagu, případně jiné řešení dle doporučení výrobce 😄 . Takže ono to dopadne 😉
    1 bod
  8. Jen dávejte pozor, který typ sportovních sedadel máte, protože je více druhů. Na OB autodílech to mají zrovna špatně - obecně uvedené, protože uvádí, že jde o produkt pro všechny RS sedadla s otvorem a tak to není, protože otvory ve sportovních sedadlech jsou různé: 655061128 (tohle je pro Kodiaq I. generace): Na eshopu to je správně: Smart Holder - adaptér pro sportovní sedadla | Praktické doplňky | Vnitřní výbava vozu | Pro váš vůz | Katalog | Česká republika (skoda-auto.cz) 5E3061128 - ten ještě uvolněný není, ale brzy bude: Kodiaq II. generace Octavia IV Enyaq Snad jsem na žádný model nezapomněl. Superb IV se sportovními sedadly zatím řešení nemá, protože někdo dovolil, aby naběhnul 3. typ otvoru... Jinak Superb IV bude mít polohovatelné hlavové opěrky nově i v ose Y a pro tento typ hlavových opěrek bude také nový adaptér.
    1 bod
  9. Odpovim si sam 😎 ...... Dilenska prirucka elektroinstalace strana 1977 hovori jasne, SS je na pinu2. Staci prohodit spinaci kablik z 9 na 2 a vse funguje jak ma. Prohodil jsem piny na obou stranach konektru, a nebylo nutne ani nic pajet, strihat apod.. I cinani udelaji chybu 🙃.
    1 bod
  10. Tak mi to nedalo a zkusil jsem to znovu a podařilo se to. Pro toho, kdo by to potřeboval demontovat: - Nejsou tam nikde žádné šroubky. Chce to jen trochu síly a nějaké plastové nebo dřevěné špachtličky. - Doporučuji odstranit plasty v okolí (okolo ovládání klimatizace, pod tlačítky, ...). Jsou jen nacvaknuté, stačí je opatrně nějakou špachtličkou vypáčit. Asi bych nepoužíval šroubovák, to je tak o to něco podřít. - Jakmile jsou plasty dole obnaží se vlastní panel s tlačítky. Ten je držen celkem 8 plastovými západkami. Čtyři nahoře, čtyři dole. (viz foto - červené šipky). - Myslím si, že existuje nějaký přípravek. Já ale žádný nemám, a tak jsem postupoval tak, že jsem do spodní části mezi panel tlačítek a plastový rámeček (zelená šipka) vtlačil tři plastové špachtličky. Tím se uvolnily spodní západky. Pak již stačilo trochu silou celý panel tlačítek zatlačit dolů (tím se uvolní horní západky) a k sobě a celý panel vysunout k sobě. - Je potřeba požít trochu síly, ale s citem. Celá demontáž (plasty, tlačítka) je tak na 5 minut, montáž zpět tak na 2 min.
    1 bod
  11. Jestli je k dispozici nový firmware, můžeš zjistit například na https://vag-flashinfo.de. Případně lze po registraci zdarma stáhnout balík všech firmware ze škodováckého Erwina https://erwin.skoda-auto.cz. Update lze provést například pomocí VCP https://vcpsystem.com. Na update bych si ale bez opravdu hlubokých znalostí troufnul maximálně u rádia starší generace (pro OII, SII, ...). Mimochodem si dovedu představit, proč updatovat. Například asistent držení v pruhu, adaptivní tempomat a asistent předcházení srážce (nevzpomínám si, jak se jmenuje) se mezi některými verzemi znatelně lepšil. Zkuste si přečíst, jak jsou příchodu SIII někteří uživatelé zděšeni neočekávaným automatickým brzděním. S novějšími verzemi FW asistentů jsem už nic takového neslyšel. Infotainmenty se koušou, očekávám, že v novějších verzích jsou opravy. Digitální přístrojový štít zapomíná některá zobrazení. Určitě i chyb, které Škoda servis prohlásí za vlastnost, bude spousta.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...