Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/21/24 ve všech sekcích
-
Tak jsem musel instalaci odložit kvůli opravě po tom, co mi soused udělal facelift zadku při couvání... Nicméně tento týden nainstalováno na počkání (asi 4h) zařízení Westfalia s kompletní elektroinstalací včetně kódování a typového listu. Opět upozorňuji, že podle ŠA na tuto motorizaci TZ dodatečně dodělat nelze, ale zatím vše funguje jak má - prozatím odzkoušeno s nosičem kol.2 body
-
Ahoj, tak mám tady resumé... Nakonec byl problém v uložení vačky, jedno je vydřené... Podařilo se mi sehnat celou hlavu za 1000,- Na autě teda vyměněno: olejové čerpadlo, hydroštely a ventilové víko s vačkama. Tlak oleje je na studeném motoru při volnoběhu přes pět barů, po zahřátí při dvou tísících otáčkách dva bary. Přesně jak je DP... Motor přede jako kotě nic neklepe a zase jede jak má... Díky všem za pomoc a rady...2 body
-
Protože to byla asi otázka hlavně pro mě, odpovím ti. Bohužel to udělám upřímně, protože mě k tomu nutís. Odpověděl bych ti úplně stejně jako Pavel. Není to Pavel, kdo této hudbě nerozumí, jen to ty nechápes, že tato hudba je totální sračka. Tady bohužel není prostor, abych ti to vysvětloval a už vůbec se mi do toho nechce. A upřímně, trochu se stydím (nicmene jsem z PL), že se tu zase snažíš propagovat tyhle sračky, ale zřejmě ti ještě nedošlo, že se tady skoro všichni těmto sračkám jen smějí. Jako většina lidí v PL. SH, toto není televize minulé vlády v Polsku 😃2 body
-
1 bod
-
Obrázek je ilustrativní, tady máš např. 5 kabelů: https://www.motora.cz/vika/99061784001.html?KTypNr=17395 Vyměnit konektor samozřejmě lze, ale to sis měl rovnou objednat univerzální sondu bez konektoru. Pokud je sonda i s konektorem, tak bych to nedělal, pochybuji že bude fungovat dobře.1 bod
-
1 bod
-
Objednal sis špatnou sondu. Potřebuješ tuto: https://www.motora.cz/hella/6PA-009-166-851.html?KTypNr=173951 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Rozumím a pak také plně chápu a díky, že jsi vzal dotaz "neosobně". V některém z vláken, protože je snad u každého modelu a každého motoru u jednotlivých modelů prakticky stejné vlákno byl snad link na odbornou odpověď a ta říkala, že vyšší viskozita 5-30 bude generovat vyšší tlaky v celém systému který je nastaven na velmi řídký olej. To myslím že je dost závažný argument. A dále, že vrstva oleje bude rovněž jiná než na kterou je vše navrženo. Určitě bych do toho nešel, radši přijít o 500Kč (20 EUR je dnes jako 20 Kčs) než si nadělat problémy. Pokud jezdíš za rok více než 15000km tak bych klidně radši protáhnul u dieselu interval na rok.1 bod
-
1 bod
-
Opravdu jsem nepochopil, co to pipani ma docilit. Jakoze me chrani pred tim, abych si nevsiml nastartovaneho motoru? Kreteni.1 bod
-
Čekám na svojí Fábku a sonduju, kam dám mobil s navigací. Doteď jsem používal Brodit, mám na to komplet redukce a do Fabie III dělají 2 varianty: 1) na střed mezi průduchy klimatizace - http://brodit.se/product.html?id=855076&pn=prod&brand=Skoda&model=Fabia&year=2016 To se mi moc nelíbí, protože by kabel napájení šel středem přes displej Bolera a na středu palubky mi to přijde rušivý. 2) nalevo ke sloupku A - http://brodit.se/product.html?id=805077&pn=prod&brand=Skoda&model=Fabia&year=2016 Už lepší, ale zase je problém s napájením - mám aktivní držák s magnetickým nabíjením a konektorem do zapalovače. Nemáte někdo tip, jak vést kabel v případě umístění GPS nebo mobilu nalevo? Přemýšlel jsem, jestli by tam někde pod zapínáním světel nešla dodělat 12V zásuvka a připojit na neobsazené pojistky.1 bod
-
Ahoj klubáci, tak díly a ceny máme za sebou a je potřeba se trochu rozepsat o montáži. Mám k tomu i pár obrázků, ale raději jsem víc dělal, než fotil Montáž jsem si rozfázoval do několika kroků 1) Montáž jednotky ESP zde jsem začal tím, že jsem si sundal kola a rozhýbal všechny čtyři ovzdušňovací šrouby na kolech, následovalo odšlapání brzdové kapaliny. Pak přišel na řadu motorový prostor abych vyměnil řídící jednotku brzd, kde bylo potřeba sundat: - vzduchový filtr - stěrače - šerný plast pod stěrači - motor stěračů - sundání ŘJ motoru a držáku ŘJ - protihlukovou deku na příčné stěně a příčnou stěnu - sundání ŘJ ABS vyndání držáku ŘJ ABS motorový prostor vypadal takto: - následovala výměna trubiček mezi hlavním brzdovým a ŘJ brzd, zde doporučuji výměnu, protože nové trubičky mají větší vnitřní průměr, sice to jde pěkně blbě vyměnit, ale je to lepší - výměna držáku ŘJ - na řídící jednotce ESP uřezat z boku plastové drážky - namontování nové ŘJ ESP a připojení trubiček porovnání držáků: porovnání ŘJ ABS a ESP: namontovaný nový držák pro ESP jednotku: uřezat plastové nálitky: namontovaná ŘJ ESP + připojené trubičky: Takže jednotka namontovaná a jde se do interiéru pro snažší protahování vodičů a dodělání Corrner funkce (když je podvolantový kroužek, tak stačí jen dotáhnout dva dráty z BCM k mlhovkám) jsem sundal palubní desku - sundat airbag řídiče a volant - sundat kryt A sloupků - sundat horní kryt sloupku řízení - sundat štít budíků - vyndat budíky - sundat spodní díl sloupku řízení - sundat páčky - demontovat pojistkový box - odpojit vypínač denních světel - vycnakout diag. konektor - vyndat přepínač světel a regulaci výšky světel - vyndat střední mřížku ofukovače a rozpojit svorkovnice od výstražných a kontrolky airbagu, pokud je - vyndat rádio - vyndat střední panel - vyndat ovládání klimy - vyndat spínače a odpojit (zadní okno) - sundat vrchní schránku spolujezdce - ve spodní schránce je pod krytkou schovaný šroub!!!! - sundat boční kryty - demontovat airbag spolujezdce - vyndat sluneční sensor - odpojit hadici ke schránce a světlo se spínačem - povolit všechny šrouby na přístrojovce a vyndat přístrojovku (to nejhorší je už na mnou) Takhle to pak asi vypadá: následně jsem ještě vyndal středový plast okolo řadící páky a ručky, abych tam mohl dát tlačítko na SET pneu následovalo natažení kabeláže k tlačítkům ESP, SET pneu a zapojení dle schématu do ŘJ jednotky zapojení kabelů pro podvolantový kroužek (sensor natočení volantu) nakodování brzd a gateway naplnění a ovzdušnění brzd nádledně všechno zamontovat do interiéru a pak do motorového prostoru Tramtadadá a ESP se všemi ostatními systémy funguje. A kdo bude říkat, že to nemá cenu, tak je na omylu cenu to má Jo a čas. celkový čas byl 16 hodin, dělal jsem to poprvé, takže jsem postupoval pomalu, abych něco nezkurvil. Zároveň jsem k ESP dodělal i corner funkci a dotáhnul kabely k sesoru hladiny v nádobce na ostřikovačích. Kdyby se někdo do toho pustil, tak doporučuji udělat případně i přípravu pro tempomat Tak snad to někomu pomůže1 bod
-
Potřebné díly + ceny origo dílů a ceny na vrákáči Název Číslo dílu Cena origo. Vrakáč jednotka ESP 6R0 614 517 T, AG 34 592,- 3 000,- až 6 000,- koupenu na ebay za 100€ držák jednotky ESP 6R1 614 235 C 440,- koupeno origo podvolant. kroužek 6Q0 959 654 D 4 143,- 1 000,- až 2 500,- koupeno na ebay za 30€ tlačítko ESP 5J0 927 134 C, D, E 305,- koupeno origo tlačítko na res. tlaku 5J0 927 127 159,- koupeno origo krytka tlačítek 5J1 858 179 G -1QB 117,- koupeno origo brzdové trubky 6R1 614 739 G 418,- koupeno origo 6R1 614 740 G 418,- koupeno origo matice N 023 003 11 3,- koupeno origo piny jedn. ESP 000 979 025 EC 2x ? piny pod. kroužek 000 979 009 E 5x ? piny tlač. ESP 000 979 009 E 4x ? piny tlač. tlak 000 979 029 E 4x ? konetor tlač. ESP 5J0 971 636 19,- konektor tlač. tlak 1J0 972 722 45,- vodič 0,35mm2 9 x 4 m vodič CAN antrieb 1 x 2 m vodič 0,5mm2 2 x 2 m Díly mě stály cca 5 500,- vodiče piny a konektory jsem měl a nekupoval1 bod