vypadá to hrozně, podle té fotky to připomíná spíš zbytky lepidla na laku než chybějící lak, zkoušela jste to setřít, nebo je to opravdu kráter a chybějící lak?
Dovolim si nesouhlasit - jezdil jsem jak s manualni tak plne automatickou klimou v autech ruznych znacek. U manualni jsem neustale resil kdy vypnout aby prave vyparnik proschl a nezesmradl - nikdy se nezadarilo a klima zasmradla.
U aut s plnou automatikou jsem se zarekl, ze to je z nejakeho duvodu a at si zije svym zivotem celorocne (nastavim pozadovanou teplotu a basta) - v zime odmlzuje, v lete chladi atp. Od te doby nepozoruji zadne zasmradnuti a na spotrebu to nema zadny vliv. Takze at si s tim kdo chce jak chce laboruje - automat je automat.
To je A stlpik a bude to na laku. Ale nech to zoberie do predajne a gumenou hlavicou nech to odstrania. Alebo inym sposobom. Je to nove, nema to tam co robit
Dakujem ilmirec za radu, tlačidla som rozobral, tie kontaktne plochy som vyčistil technickým liehom, a už znova krásne všetko funguje. Ešte raz vďaka...
Viděl jsem tuto situaci už několikrát... proto jsem dnes nafotil jak jsem to opravil já.... snad to někomu pomůže.... na konec jsem vše polepil konstrukčním lepidlem (pro jistotu...)
[atta
chment=103553:4.JPG]
Tady bych trochu oponoval, v O1 mám manuál a bez péče rychle zasmrádne. V Rapidu mám klimatronik a nechávám ho žít vlastním životem a ještě jsem smrad za 5 let necítil. Klasickou anabázi Denso za Sanden už nebudu zmiňovat. Jen perlička, v jedné Felicii kterou jsem "podědil" jsem měl klimu o kterou se nikdy nikdo nestaral a chladila spolehlivě přes 20 let.
Když nechci chladit, klimu mám vypnutou. Nikdo mi nedonutí klimu zapínat, když není třeba. Je mýtus že je nutné neustále točit kompresor. U svých 3 vozech i těch dalších minulých nebylo třeba dopňovat.
Vypnuté chlazení klimatizace znamená suchý výparník. A suchý výparník nezasmrádne. Když někdo točí kompresor neustále a odstavuje auto s mokrým výparníkem, který u stojícího auta nemá jak vyschnout. Nemůže se divit, že mu klima hnije jako mršina ve hnoji.