Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/30/24 ve všech sekcích

  1. Já myslím, že čísla ze spritmonitoru mluví jasně. To, jakou spotřebu dnes umí 110k Octavia nebo dvoulitrový Superb, by bylo dříve s atmosférou v autech stejné třídy (!) nemyslitelné. Zrovna moderní TSI jsou v tomto ukázková a pokud s F2 1.4 jezdíš za 5-6 litrů, tak s F3/F4 1.0 MT by to začínalo čtyřkou.
    2 body
  2. Já měl na dvou RS stejný problém.Pomohlo vyměnit DPF ze známých zdrojů-né z inzercí s neznámým nájezdem a u toho čidlo rozdílu tlaků a vše ok.
    1 bod
  3. @bouchy01 Rád bych to chtel vyřešit, protože z důvodu častých regenerací přibývá nafta v oleji. Kontrolka žádná nesvítí, auto se chová normálně. Neřešil bych to, ale zase se bojím toho aby se nepřidřel motor. Je to jedno s druhým takový začarovaný kruh 🙆‍♂️
    1 bod
  4. Kdysi jsem se o to zajímal. Mění se celá klapka, protože ta pružinka se nedá koupit jako ND. Byl kdesi nějaký cizinec tuším na ebay, co nechal nadělat pružiny někde fe firmě a následně je prodával. TPI škrtící klapka.pdf
    1 bod
  5. Jen vetrani, je to dobre na vyhnani horkeho vzduchu. Ale vyhani to neochlazenym vzduchem.
    1 bod
  6. Nemusím ísť ďaleko, už F2 po FL s 1.2 TSI má nižšiu spotrebu ako tvoja 1.4 atmosféra (o vyššom výkone nehovoriac), neskôr u F3 1.2 TSI (už EA211) zase výrazne klesla spotreba a 1.0 TSI jazdí zase za menej. Pritom autá sú výrazne bezpečnejšie a lepšie vybavené a tým pádom aj ťažšie (čo je vždy na úkor spotreby). Ja dnes so S3 2.0 TSI jazdím okresky a diaľnice prakticky za menej a zároveň rýchlejšie ako s mojou F2 1.2 TSI a v meste, kým nie sú extrémne zápchy a nechám zapnutý stop-štart, tak spotreby sú tiež +/- podobné, pritom Superb má o 66 % väčšiu kubatúru a auto je o nejaké 2-3 triedy vyššie a zhruba o pol tony ťažšie. Zároveň ak jazdím s 2.0 TSI na spotrebu, tak dokážem ísť so spotrebou aj pod 5 litrov. A medzitým tu už máme S4 s ešte lepšou aerodynamikou, motory sú zase trochu prepracované, takže ich spotreba bude zase určite nižšia. Ak nevidíš v tomto smere pokrok, tak je na čase otvoriť oči!
    1 bod
  7. Erwin to už neumí
    1 bod
  8. Jinak malý typ, když je mi pocitově vedro řeknu: "Lauro vyvětrej" a když je mi pocitově zima řeknu "Lauro je mi zima na nohy" oboje funguje na jedničku. Nikde nic nemačkám nikde nic nemusím aktivovat vše funguje plně automatický tak jak jsem napsal stačí pouze vyslovit. Obecně hodnotím Klímu v O4 lepší než v O3. Ale je to subjektivní, o tom žádná.
    1 bod
  9. Tak propoj v konektoru piny 1 a 4 ( černočervený s červenočerným drátem) a uvidíš jestli se brzdové světla rozsvítí, pokud ano, tak je problém v brzdovém spínači.
    1 bod
  10. Muzes to pripojit kamkoliv kde najdes CAN-E. Ja to pripojil u konektoru na sloupku A uplne dole. Staci demontovat kryt prahu u ridice a jsi tam. To mi prislo jako nejjednodussi reseni.
    1 bod
  11. Faceliftový upgrade - vložka do dobijecí přihrádky 655 858 169 C 9B9.Cena v ŠA 188,- Kč
    1 bod
  12. -1 bodů
  13. Ale to já přeci chápu, ostatně přesně to jsem psal v příspěvku, na který reaguješ. Píšu jen, že to zlepšení bych čekal trochu jinde - typ řidiče, který jezdí v limitech a nikam nespěchá těch 150 nebo 170 kilowattů výkonu nepotřebuje, ocenil by ale třeba auto pod 100kW (v míře odpovídající navýšení hmotnosti) se spotřebou okolo 4l/100, mnohem radši než výkonnější variantu, která si vezme na svůj výkon úctyhodnou, ale stejnou spotřebu. Jinými slovy, když dneska chci koupit nové auto, dostanu sice výrazně vyšší výkon (a spoustu skvělých technologií, lepší odhlučnění atd.), ale ne už tak výrazně nižší spotřebu Snad se už chápeme trochu lépe.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...