Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/25/24 ve všech sekcích

  1. Já bohužel nedorazím. 1. Nemám furt turbo 2. Budu drandit po vysočině trošku jiným fárem a na jiný trase
    2 body
  2. čo znamená problém ? po minute je to ticho , auto funguje normalne ? robia to všetky a nemas tym velmi co spravit , onehda na starej OII bola na to taka pruzna spona aby to nehrkalo ale sem tam sa stavalo ze to na nej zatuhlo a turbo neregulovalo vobec takze horsie ako nic ... vymena turba ti nic nevyriesi , hrkoce to na vsetkych autach od nova
    1 bod
  3. V první řadě to chce projet inzertní stránky s automobily a udělat si nějakou představu o požadovaných cenách - pokud možno aby odpovídalo co nejblíže prodávanému autu (km, výbava, rok uvedení do provozu atd.) Abych se zde nerozepisoval už jednou psaným viz. moje zkušenost s prodejem Octavie III Jinak jednou jedinkrát jsem prodával auto přes známého a dost jsem se s tím pak natrápil - ani ne tak za technický stav, ale za komplikace způsobené nedokončeným převodem - nový majitel (kterého doma zapírali i jeho rodiče) následně havaroval, auto tam nechal a zmizel. Potom přešlo předvolání na PČR - naštěstí byli rozumní. Nakonec si auto odkoupil od toho člověka policista (sic) jenž u nehody byl - ovšem ani s ním nebyl přepis zrovna jednoduchý - až teprve po schůzce s jeho nadřízeným se to povedlo. Tím mozřejmě nikoho neodrazuji, já mám od té doby prostě blok a tak jsem už pak veškerá auta dával protiúčtem - to při požadavku na co nejvyšší cenu ovšem není tak výhodné.
    1 bod
  4. "blbne" ... takhle ten palivomer fungoval snad uz na F1. Není lineární. IMHO je to spíš napojené na dojezd - podle toho, jak jsem jezdil, mi "palička" nejen klesala, ale i stoupala - pokud jsem jel tak, že i dojezd nějak víc stoupl.
    1 bod
  5. 1fdc64c6-2ea2-405c-8e1d-08015e1f2ba4.mov
    1 bod
  6. › Video upoutávka odhaluje designové prvky exteriéru zcela nového modelu Škoda Elroq – prvního modelu, který si osvojuje nový designový jazyk Modern Solid› Elroq je prvním plně elektrickým modelem značky Škoda ve strategicky důležitém segmentu kompaktních SUV – největším oddílem segmentu SUV podle objemu prodeje v Evropě› Světová premiéra, která se uskuteční v Praze, je naplánována na 1. října v 19:30 SELČ› Novinka značky Škoda bude představena na projekční kostce v srdci české metropole ŠKODA Elroq Škoda Auto nabízí první pohled na zcela nový Elroq a zveřejňuje video upoutávku, která odhaluje klíčové designové prvky exteriéru kompaktního SUV. Elroq, který je prvním modelem […] Článek Škoda Elroq – blíží se světová premiéra se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  7. Já bohužel nedorazím. Ale o tom jsem už @tom01 informoval
    1 bod
  8. Ten se tam určitě taky vejde
    1 bod
  9. Ty čářky jsou hodně nelineární, jako vodítko spíš beru dojezd.
    1 bod
  10. To je podle mé zkušenosti vlastnost více Škodovek - alespoň co jsem vypozoroval u modelů Yeti, Rapid, Kamiq, Octavia. U všech první dílek padá po delší době, než ty ostatní.
    1 bod
  11. ano škodovka už jen pracovně jak píše kolega vyššie bežný pracovný deň s O4: - sadám ráno do auta. Naštartovanie, auto hlási chybu senzorov parkovania a chybu asistenta vycúvania. - vypínam motor, 20sek čakám, nový štart. Jedna chyba zmizla. Znovu vypínam motor, nový štart, je to OK - nastavujem cieľ cesty Jindřichuv Hradec, vyberám cestu cez Viedeň - Horn - Nová Bystřice - vycúvam od domu na hlavnú cestu, vyrážam podľa navigácie na Viedeň - po 5 min jazdy porucha front assist, nejde MATRIX. V tme a daždi je to super. Zapínam ofuk predného okna, po 10 min jazdy mizne porucha a MATRIX je funkčný. To som už na diaľnici takže MATRIX už v podstate nepotrebujem, 25km na okreskách som prešiel s klasickými stretávačkami. - keďže ráno je dobre vedieť, ako vyzerá obchvat Bratislavy a Viedne, zmenším mapu na palubke a pozerám, či sú indikované dopravné obmedzenia. Nikde nič - o 7h ráno toto nie je možné, Takže to znamená, že dopravné informácie nie sú zobrazené - aj keď zelená LED na strope hlási že som on-line. - som na diaľnici a rozhodujem sa, ktorou cestou - normálna cesta cez Hainburg alebo A4. urobím reštart infotainmentu - po reštarte zisťujem že navigácia sa stratila a ukazuje, že som niekde v poli za výjazdom z domu. - nový reštart infotainmentu, navigácia sa vracia späť k domu, takže ešte 3x reštart, výsledok je rovnaký. Navigácia stratená v poli, dopravné hlásenia nie sú. - kašlem na to a idem podľa toho ako to poznám - D4 na hranice, A6 + A4 do Viedne, potom A22. Za odbočkou od Stockerau je OMV. Zastavujem, dám kávu, pokecám s českou obsluhou a 30 min prestávka. - sadám zase do auta, reštart infotainment, Columbus sa konečne chytá a ukazuje všetko ako má. Tak ďalší príjemný pracovný deň s autom, ktoré v súčasnosti výrobca ponúka za 40kEUR. No nekúp to. Za moje prachy nikdy.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...