Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/26/24 ve všech sekcích

  1. To neklapne z několika důvodů. 1.) Je to obyčejnej valník, kterejch jezdí tisíce 2.) Hlídají mě 2 GPS (auto/mašinka) 3.) To co povezu má předem stanovenou trasu a jet mimo je složitý 4.) Budu rád gdyž to zfouknu a pudu dom a v nedělu Jihlava Ale až se zpáchá sraz v Brně, tak domluvím exkurzi na firmu. A zkusíte si: 1. Práci stupačkáře🦺🦺 na vajglu a navěsit popelnicu 2. Abrola- gdo bude mít odvahu 3. Sednout za volant a zjistit, že vidíte že nic nevidíte
    7 bodů
  2. Pred mesicem jsem opet reklamoval unik oleje. Tento tydem probehla zarucni oprava, vymena gufera klikovky. Takze budu sledovat, jestli uz nebude unikat olej. Jinak pristup servisu velice vstricny.
    1 bod
  3. kde je G 055529A2 za 800kč?
    1 bod
  4. Vyřešeno!kdyby někdo s tím potřeboval pomoct ať se ozve.. akorát bych ještě potřeboval do paměti jízdního profilu aby barva zůstala stejna po vypnuti motoru a otevření dveří
    1 bod
  5. Ne, to bych tady tak nebrečel To bylo myšleno na ten Beta program, který je předpokládám jen v Google obchodu. Ale zkusím ještě navíc napsat i na ten mail.
    1 bod
  6. Na faceliftu je jiná gateway jednotka, vyžadující úplně jiný konektor, takže bohužel.
    1 bod
  7. Dik za radu, mne pomohla výmena predných tlmičov a uloženia takisto
    1 bod
  8. My to dnes riešime už 3 x. Auto má 3 mesiace. Raz nám menili batériu, vybilo ju a vôbec sa nedala oživiť. Chybu asistentov nám ukazovalo aj druhý deň. Dnes aj chyba natáčania svetlometov. Raz sme ho mali v servise skoro týždeň. Samozrejme, na náhradné auto nie je nárok. Vyhadzuje aj neprítomnosť kľúča.
    1 bod
  9. Nejen koncernu, dělali mi to asi všechny auta s kterými jsem jezdil (Honda, Ford, Citroen, koncern) s plovákem napojením na PP. Pokud je palivoměr digitální je to ještě výraznější. Vždy člověk najede 100-200km než se ukazatel pohne, určitě by jsem neřekl, že je to specifikum koncernu...
    1 bod
  10. Kvalita je celkem dobrá. Přecházel jsem z Audi A4 B9 2016 a zvykl jsem si Mám najeto také cca 1000km v L&K. Co mi vadí: kruhové ovladače pod displejem jsou ultra laciné, hýbou se v ruce, jdou hrozně lehce otáčet, že se snadno dostanu na jinou pozici, než chci (středním si měním jízdní profily). Tohle je vyloženě provar v jinak pěkném interiéru, kolik by stálo tam dát lepší? Pocit z interiéru by násobně stoupnul levné plasty ve středovém tunelu, resp. pod loketní opěrkou - když tam dám třeba klíče nebo něco tvrdšího, tak to bouchá dutými lacinými zvuky páčky na blinkry/volič rychlostí je také celkem laciný. Zejména u blinkrů jsou i dost cítit ostré hrany jednotlivých částí páčky, jako by to bylo Aliexpressu motor (2.0 TDI 142kw) mi přijde v zátahu hlučný a jeho zvuk je dost traktorovitý. Jinak je odhlučnění lepší, než bylo v A4, ale motor to trochu kazí. U benzínu to asi bude dobré Jinak jsem si zvykl a jezdím s tím teď celkem rád. Kdyby vyladily tyhle detaily, tak je to vlastně super auto. Stálo by to na nákladech nic, ale asi je třeba držet v koncernu hierarchii, tak tam musí pár laciných věcí nacpat...
    1 bod
  11. Ahoj, mam najeto cca 1000 km s provedenim L&K a v interieru nic nevrze, naopak jsem mile prekvapen jeho kvalitou a pouzitymi materialy (porovnavam s lonskym Kodiaqem). Skoda jen absence prihradky na bryle ve strope a te vedle ovladani svetel.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...