Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/20/24 ve všech sekcích

  1. Jak to každý prožívá se jen jeho věc to bych nechal na něm a tady neřešil, (mě to teda se..e neskutečně), jak se k tomu staví dealeři je kus od kusu a taky máme každý jinou zkušenost. Asi ne všichni úplně dobrou, já dealerům nic nevyčítám. Nicméně určitě pro to každý může udělat minimálně to, že věc vyreklamuje (to jsem udělal) a dealerství ji min. zavede do systému. Minimálně píšu proto, že mi bylo vysvětleno, že to zatím "nemám chtít" opravit protože ten výkon je pokus omyl, je nutné si počkat na autorizované řešení ŠA, koneckonců dobře jsem udělal , že jsem to nehrotil - dopadl bych jako kolega TTBB a to jsem nechtěl. Teď budu čekat jako ostatní.
    2 body
  2. možno len nedocvakol konektor na vstrekovači ADblue pri výmene rozvodu treba diagnostiku
    2 body
  3. Bubaku presne tak si myslim ze to bude kdo se ozve tak se ozve. Pokud by byl nekdo z okoli frydek / trinec tak bychom to mohli porovnat klidne jak jsou na tom puvodni verze oproti zmenenym tlumicum s ulozenim. jinak podle me zalezi na prodejci - muj mi vse sdelil jeste pred objednanim a zaroven i to ze od urciteho data byli zmeneny tlumice a ulozeni.
    1 bod
  4. 1 bod
  5. Potrebuješ jamu alebo plošinu.
    1 bod
  6. Velmi povedený design, 20"
    1 bod
  7. Neřešit nesmysly a normálně jezdit.
    1 bod
  8. Lapače nečistot (zástěrky) mám a bylo to to první co jsem na auto dodal. Osobně bych volil delší a širší aby dávaly větší smysl, ale to už by bylo hodně nevkusné. Jinak kdyby k ničemu nebyly tak by je nepoužívaly rallyové speciály.
    1 bod
  9. Ahoj, zdravím Vás, chci se podělit o neuvěřitelnou zkušenost , která mi zabrala bezmála měsíc intenzivního hledání příčiny vrzání. Vlastním SIII 2018 2.0TSi 162kw a poslední dobou jsem slyšel ze strany spolujezdce nepříjemné vibrace hlavně na volnoběh při otáčkách 1800 až 2100,ale někdy i za jízdy. Hledal jsem intenzivně, pořád se mi zdálo že se jedná o dveře spolujezdce nebo B sloupek. Vše jsem měl 2x rozebrané , vše jsem vytlumil a vytunil, dělalo to pořád dál. Následovalo rozrbrání prostoru pod kastlikem ale pořád nic. Začala převládat zoufalost, nikdo nepomohl ani neporadil, na forech jsem se taky nic nedočetl. Po čase stresu a nervů jsem přišel na to, že ty vibrace možná nejdou ze dvěří ani ze sloupku B, ale nejspíš z podlahy u spolujezdce, ikdyž se ten zvuk přenášel tak že by to nikdo nehádal. Zjistil jsem že vibrace vytvářejí palivové trubky umístěné v nostníku karoserie pod spolujezdcovou sedačkou (přístup z venku zespoda), od výroby jsou tam navolno, je to problém ne jen SIII ale i jiných koncernových aut. Neskutečné zklamaní, jak to mohl někdo dopustit. Do otvorů v nostníku jsem dal kusy molitanů a ne že nic nevrže, nevibruje, ale celkově auto je enormě tiché i přes díry, jízda po dlažebních kostkách je pohádkou. Konečně je auto bezvadně tiché a žádné rušivé zvuky. Má někdo stejný problém? věřím že tento příspěvěk může mít pro někoho cenu zlata :-)
    1 bod
  10. Jako tak ne uplne rad vam kazim radost, ale .. neni to tim, ze jeste skodovka servisní akci neudelala, protoze se to stale resi? Bylo to tady reseno dve tri stranky zpatky. Na novych autech uz uprava je nekdy od kvetna ci cervna, a az bude k dispozici reseni pro uz vyrobena auta, tak to servisy zacnou opravovat v ramci servisni akce? Tak trosku sklidnete hormon a nedelejte z toho kovbojku.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...