Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/21/24 ve všech sekcích

  1. Děkuji všem za rady.... Byl to opravdu jen špatně zacvakly konektor od vstřikovače .... Moc děkuju 🙂
    2 body
  2. A mohl bych poprosit jestli máte někdo odkaz na recenze kde to říkají jak to je a ne jen jako takový mlžný opar informací? Teď to nemyslím blbě, ale viděl a četl jsem hodně a tohle jsem se zkrátka nedozvěděl
    1 bod
  3. Cena 150 kW TSI, bude asi veľmi podobná cene 110 kW TDI. Bolo to tak pri Superbe III, rozdiel v cene 140 kW TSI bol vtedy oproti slabšej nafte pár eur v prospech silnejšieho benzínového motora. Ku kvalite vozidla: všeobecne platí, že prvý rok výroby sa vychytáva veľa drobností. Potom ešte možno budú veci, na ktoré sa ešte ani neprišlo, lebo tie autá nemajú najazdené veľké porcie kilometrov, tie sa budú riešiť až v priebehu ďalších modelových rokov. Čo sa týka spoľahlivosti, teoreticky najlepším by mal byť posledný ročník výroby, lenže tam zase dochádza k tomu, že sa hľadajú spôsoby znižovania výrobných nákladov, čo spôsobuje to, že veci, ktoré auto malo pri uvedení na trh, ku koncu výroby už nemá vo výbave, alebo to má v lacnejšom riešení (rôzne chýbajúce lampičky, absencia chladenia priehradky, radar bez ohrevu a iné drobnosti). V prípade firemného auta, ktoré behom pár rokov vymením by som toto moc neriešil, maximálne by som sa snažil počkať na MR26, v prípade súkromného auta, na dlhé roky to vidím tak, že najlepšie je brať 2. modelový roky faceliftu. Akurát ten je v prípade S4 ešte dosť ďaleko.
    1 bod
  4. Mám dceru a ta má cca 155 cm a nemá problém s autem (KODIAQ II) jezdit. Viděl bych to na málo sešlápnutý brzdový pedál (občas je brzdový pedál tvrdší a jde málo sešlápnout, musí se na něj trochu více zatlačit). Já mám skoro 190 cm a asi 2x jsem nemohl navolit D nebo R, protože jsem málo sešlápl brzdu.
    1 bod
  5. som sa ne nete dočital že treba po jednom vybrať každu poistku a znovu zasunuť myslel som že je to blbosť ale čuduj sa svete mikrofon začal fungovať.
    1 bod
  6. Dnes jsem byl s tím v Auto Branka Praha. Dva servisáci si sedli se mnou do auta a projížděli jsme to. Pomalá jízda, rychlejší, na místě točení volantem. Jeden chlapík byl i venku a při točení na místě "osahával" zvenčí tlumiče apod.. Oba slyšeli cvakání a praskání. Shodli se na tom, že se musí vyměnit nějaké podložky, možná nějaká ložiska, možná něco u řízení. Ujistili mě, že to slyší a vědí asi co s tím dělat. Bude hotovo do týdne, dám sem vědět co se přesně s tím dělalo. Byli velmi vstřícní a ochotní.
    1 bod
  7. Jde to, mám to tak. Nehlásí to chybu na rádiu a v servise to taky zpět nezapojili.
    1 bod
  8. Aj mne raz za čas napíše že kamerový systém není k dispozícii. Aj podľa tvojej fotky vidím že máme na 100% rovnaký problém. Som v zahraničí a riešiť to môžem až za 4 týždne. Tak ak zistíš problém a napíšeš mi ho budem ti veľmi vďačný 🙏 Dúfam že to LACNO opravíme 😀
    1 bod
  9. Standardní zvuk motorů TSI. Není co řešit. Ty zvuky šicího stroje vydávají vstřiky a vysokotlaké palivové čerpadlo. https://www.youtube.com/watch?v=Hg1lhTlSZwE
    1 bod
  10. Zdravim. Mam tu maly update, mozna to nekomu pomuze. Rok jsem jezdil se zaslepenym egrem. Pohoda az na tu kontrolku, no ale zacla se blizit technicka tak zacalo laborovani. Smazani chyby vydrzelo do dalsiho rozsviceni asi 300km. Readiness vse zelene ale byla tam jeste chyba 16804 - snizena ucinnost katu. Koupil jsem cistic katu + lambdy a vyjel celou nadrz. Neveril jsem ale chyba zmizela dale teda egr.. sondoval jsem jakou znacku, nakonec jsem zvolil Wahler - 3ti misto v recenzich znacek Egru. Cena 1400 i s postou. Zapojil, udelal zakladni nastaveni, vse v poradku. Za 80 km mrknu na chyby a tam chyba nizky prutok vedeni zpetnych vyfukovych plynu.. tak jsem hledal a zase, ze to bude zanesena trubka k egru.. takze znova rozebiracka, trubka uplne v pohode.. dale procisteni klapky (jenom otevrena plynem a co vyskrabal kartacek) no ale porad si rikam, co ta blba podtlakova hadicka... Ono totiz original egr ma vystupni trubicku na hadicku prumer cca 6mm.. tento od Wahleru a predtim od Maxgearu cca 4mm. Takze jsem trubicku nastavil na prumeru mensi hadickou a dal teflonovou pasku a foukal a ficelo to okolo. Tak jsem pridal teflon dokud to nebylo uplne tesne. A ejhle, najeto 140km, readiness vsechny zeleny a zadna chyba volnobeh krasne drzi a pri jizde zadny cukani takze jestli nekdo taky porad laborujete, mozna to muze pomoct. Jeste to tedy po technickr dotunim redukci na hadicky a bude
    1 bod
  11. FYI: Na Škoda eshope je aktuálne zľava 21 až 25 % na niektoré disky: https://eshop.skoda-auto.sk/sk_SK/autodoplnky/c/forYourCar?q=%3ApriceAsc%3AmarketingCategory%3AOffer3_SK%3AcarType%3ASuperb%2BIII%2B%282015-2024%29%3AcarType%3ASuperb%2BIV%2B%282024%2B%29 Všetky zľavnené disky aj pre iné modely Škoda: https://eshop.skoda-auto.sk/sk_SK/autodoplnky/c/forYourCar?q=%3ApriceAsc%3AmarketingCategory%3AOffer3_SK Koniec hlásenia.
    1 bod
  12. @Jao hlavne nepodľahni správam, že je nový SW. Jazdi s tým čo máš a pokiaľ to funguje akceptovateľne tak drž ten SW čo máš. Veľmi závisí od výbavy, ktorú máš. To, že ťa systém odhlási, resp. po zvolení tvojho profilu ti napíše že sa vykoná nastavenie podľa tvojho profilu ale potom sa objaví hláška "ľutujeme, funkcia nie je momentálne dostupná" bolo u mňa posledný polrok celkom bežné. Po 10-15 min už prihlásenie išlo. Výborné na tomto je, že si nachystáš v aplikácii cieľ kam ideš alebo celú trasu, pošleš do auta a nemôžeš to použiť pretože tvoj profil je nedostupný.
    1 bod
  13. @JirikHL @MarcianoMLK chlapi ako hodnotíte ten servisný zásah? Ja som bol dnes na garančke, kde mi technik oznámil, že škoda mu nariadila vymeniť moju kameru za revíziu, ktorá tam pôvodne bola, pretože sa obávajú, že v krajnej situácii nemusí fungovať dobre. Podľa škodovky prišli na to, ako vytiahnuť SW z kamery, ktorá funguje dobre a nahrať ho do kamery, ktorá sa takto správa. Čaká ma to o 2 týždne, tak ma zaujíma, ako hodnotíte to správanie po zmene SW kamery s odstupom času.
    1 bod
  14. Na „vině" je zejména katalyzátor vozidla urychlující chemické reakce a rozklad zplodin vzniklých při běhu spalovacího motoru. Produkty této reakce jsou oxid uhličitý a právě i vodní pára. Trochu páry vyprodukuje při práci i motor bez katalyzátoru, ovšem její množství je nižší. Tak či tak se vytvořená pára dostává do výfukového systému. Jenže jelikož je výfuk dlouhá kovová trubka, táhnoucí se od motoru až na konec vozu, její zahřátí pochopitelně nějakou dobu trvá. Vodní pára proto při průchodu studeným výfukem kondenzuje a zkondenzovaná voda se následně drží v koncovém tlumiči, odkud vykapává ven. Teprve když se výfuk kompletně prohřeje, pára přestane kondenzovat.
    1 bod
  15. Samozřejmě pokud máš motor z výroby nastavený na N95 tak nepoznáš rozdíl pokud do toho dáš cokoli lepšího. Nepoznáš to vůbec na ničem ani na karbonování, vše je to jen placebo. Pokud je motor konfigurovaný pro N98 tak samozřejmě s N95 nemusí jet tak dobře.
    -1 bodů
  16. O vrzání interiéru ale tohle téma není.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...