Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/10/24 ve všech sekcích

  1. Jede Einstein se Schrödingerem autem a přejedou kočku. Einstein zastaví, že se jde podívat, co s ní je. Schrödinger ho zastaví a říká: "Neblázni, chceš ji zabít?"
    3 body
  2. Heisenberg, Schrödinger a Ohm jsou na výletě a zastaví je hlídka. Heisenberg řídí a policajt se ho ptá: "Víte, jak rychle jste jel?" "Ne, ale vím přesně, kde jsem." odpovídá Heisenberg. Policajt říká: "Jel jste 130 kilometrů v hodině na devadesátce." Heisenberg rozhazuje rukama a křičí: "Skvělé! Teď jsem se ztratil!" Policajt si myslí, že je to celé podezřelé a nařídí mu, aby otevřel kufr. Zkontroluje ho a řekne: "Víte, že tady máte mrtvou kočku?" "Teď už ano, pitomče!" křičí Schrödinger. Policista se je snaží zatknout. Ohm odporuje.
    2 body
  3. Samozřejmě, už jsi na seznamu. Nedávno jsme to spolu přece řešili
    2 body
  4. Myslím, že toto je víc odpovídající.
    2 body
  5. Vysavače jsou zpravidla spotřebiče II. třídy, tam se zfušovaná redukce asi přežije - ano, je tam omezený příkon. Na rychlovarnou konvici to bohužel není, i když by to technicky možné bylo (když TransTrabant tehdy montoval měniče na 1500 nebo kolik W, a to ještě na 6V palubní napětí!) - je to právě na ten jeden laptop, abys nemusel shánět zdroj do 12V zásuvky, holicí strojek a tak. U těch laptopů je to 50 na 50, ale na tříkolíkový zdroj bych si nevsadil (asi nezačne nabíjet, viz výše). Myslím si, že to je kvůli SELV/PELV kontrukci zdroje (vždy zapomenu, který je který, jeden tahá zemnění z primáru na sekundár) - asi podmínka legality různých adaptérů, co přišly v 90. letech, aby (na malém napětí) bylo možné bezpečně provozovat discmany, notebooky, malé audio, displeje,...
    2 body
  6. Tím si nejsem tak jist. Takže wirer má u mě plus, zatímco Ondra dostane BAN.
    2 body
  7. To je nějaká provokace s tím pavoukem?
    2 body
  8. Podle mě Pavel to druhé i tady, i v práci
    1 bod
  9. To je jasná nová profilovka pro Pavla
    1 bod
  10. Proti gustu žiaden dišputát, ale ja osobne by som nechcel aby ma doma wirer takto čakal. Sorry, wirer, nič osobné... 😄
    1 bod
  11. @Pawouk ještě jeden obrázek pro tebe mám
    1 bod
  12. To bych si vůči tobě přece nemohl dovolit
    1 bod
  13. Díky za vyčerpávající odpověď. S tím uzemněným kontaktem to dává smysl. Bral jsem to jen podle toho, že mám maličký přenosný vysavač s kulatou bez zemnícího kolíku na občasné vysávaní v garážovém stání. Ale už vím, že je max do 150W.
    1 bod
  14. Ja mam lepsiu. Alebo minimalne krajsiu a prijemnejsiu?
    1 bod
  15. Neexistuje - znovu opakuji, je to proti předpisům. Vyžaduješ zásuvku pro připojení spotřebiče I. třídy (tj. s uzemněným kontaktem, kulatou) a připojuješ k zásuvce auta, kde uzemnění nevyrobíš.
    1 bod
  16. musíš si to v autě přepnout v infotainmentu, pak to chladí i tlačítkem v autě
    1 bod
  17. Presne tak. Radeji firemni politika "nechame to na zakaznikovi" nez firemni politika "myslime na vsechno za nej, protoze vime nejlip, co chce."...
    1 bod
  18. @boban1108 - napsals to dobre. Ta zasusuvka kdyz by byla trvale zapla se dle mne da vyuzit na vice veci. Ja ji mam na Ovci 2 1.9tdi taky trvale zaplou a kdyz potrebuji dofouknout kolo kompresurkem je to vyhoda. Mam i elektricky hever do zapalovace taky fajn a v neposledni rade tam mam pripojeny i solarni panel 20W. Mam to pres mini rele ktere jsem si integroval primo do pwm solarniho regulatoru a pokud sviti slunicko tak to mam nastavene tak, aby rele seplo a zacalo dobijet autobaterii. Mini rele jsem dal proto, aby v noci nebo kdyz je sero nezatezoval regulator autobaterii malym odberem kdyz nesviti, jako by nebylo nic pripojene. Rele je mini zn. omron a funguje mi to uspesne uz 4 roky a nikdy jsem nepotreboval dobijet auto kdyz jsem jezdil kratke trasy. Mozna v zime jsem ho dal preventivne nekdy. Obcas autem poskakuju s detma po skolach, krouzcich, do obchodu, postu, tak solar panel je fajn. Dobijeci proud na slunicku do 1A ale spise kolem 500mA ale kdyz jsem v praci tak za 8 hodin je to znat. Mam to vzadu za sklem na platu. Pri dosazeni napeti 14.4V kdy zacne rapidne narustat napeti regulator nabijeni ukonci a odpoji baterii. Mam tam bluetooth monitor baterie tak presne vim jak se to chova a uklada se mi prubeh nabijeni do grafu na mobilu. To stejne bych chtel vyzkouset i u noveho auta, pokud bude jak pisete 12v zasuvka zapla trvale. Pokrylo by to alespon spotrebu stojiciho auta kdyz nejedete. Predpokladam ze se 48v lithiova baterie odpoji kdyz auto stoji a pres dc menic se do ni z te 12v autobaterie opacnym smerem nic nedostane. I kdyz to nevim jiste, protoze jsem kdesi cetl ze dochazi ke stabilizaci site. Pokud zna nekdo princip dejt vedet.
    1 bod
  19. Pokud se nic nezmění a nestane, potvrzuji účast na výročním srazu.
    1 bod
  20. Těžko říct, co se týče mě - nejsem moc vysoký a nemám problém s nastavením sedačky řidiče a ani středová loketní opěrka mi nečiní problém. Podotýkám, že mám SIII ve verzi Sportline, takže sedačky jsou o něco odlišné než u ostatních verzí. Naopak ani delší cesty ( klidně 1000 km) mi nečiní nějaké zdravotní problémy (a to i přes to, že mě občas zlobí záda). Doporučil bych vyzkoušet sedačku v jiném S III.
    1 bod
  21. Od doby, co na autech používám tekuté stěrače, tak stěrače dobře a hlavně TIŠE stírají. Jen nekupujte ty ve velkém rozprašovači za pár korun například v Kaufu apod. Fungují, ale jen týden, maximálně dva. Skvěle mi fungoval METABOND Clear, teď používám K2 Vizio PRO. Metabond je na jednorázové použití, K2 se nanáší rozprašovačem, takže je na více použití - tedy výrazně levnější. Vydrží míň, ale i tak je to několik měsíců.
    1 bod
  22. Vlezete pod auto, odmontujete spodni plastovej kryt motoru, najdete starter, na nem je gumovej navlek pres cecik na kterym je plusovej vodic z baterky. Jestli budete dostatecne zrucny na tedle cecik dostanete svorku startovacich kabelu. Me se to nepovedlo ale dostal jsem tam medenej vodic s ockem. Cely to propojite s jinou baterkou nebo autem, cvaknete klicem a je odemceno
    1 bod
  23. Firemní politika vymlátit jediný zdroj proudu pro start vozidla, zvlášť někde na dovolené?
    -1 bodů
  24. Pokud je uživatel, řekněme duševně jednodušší, tak to samozřejmě udělá. Já vítám možnost, mít to neustále pod proudem. Třeba už jen kvůli huštění pneumatik, kdy nemusím zapalovat zapalování. A chytré přístroje (třeba i má kompresorová lednička) mají dnes funkci ochrany baterie. Prostě pokud klesne napětí pod určitou mez, tak se vypnou.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...