Včera jsem měl možnost projet se v kombi LaK výroba 10/24 - asi tedy update DCC+. Jediný rozdíl oproti mému, že to byla ta silnější nafta. Stačilo mi 100m abych poznal, že sedím v jiném autě. Tzn., že evidentně update proběhl, ten podvozek je klidnější, nejen ,že to tak nebouchá ale ani ty rázy a vibrace se nepřenášejí do karoserie, to auto je pocitově měkčí a tišší. Ten přenos toho hluku a rázy přes kolo a tlumič jsou úplně někde jinde - lepší. Přemýšlel jsem proč tu na foru čtu, že i po update DCC+ to bouchá. Myslím, že důvod je ten, že i ty nové tlumiče jemně bubnují zejména na rychle se opakujících nerovnostech. Ale čistě za mně ten podvozek je 100 a 1. Je naprosto na místě u těch podvozků před updatem používat slova "tragedie,katastrofa, bouchá,tluče,mlátí". U toho nového bych použil slovo "jemně bubnuje" ale pokud se někdo nesveze v autě bez updatu tak to neposoudí. Neměl jsem do toho druhého auta sedat, teď mě to sere ještě víc. A co mě štve nejvíc, že jsem zjistil, že nejde jen o ten akustický komfort ten druhý podvozek je nejenom tišší ale i klidnější a pohodlnější. Reklamace zatím fungují tak, že to zaevidují, řešení nemají a ty rozumnější dealeři Vás nechají odjet autem protože ví, že s tím nic neudělají ale byl jsem upozorněn i na možnost , že si auto nechají a mají na to 30 dní. Sice netuším na co ten měsíc když jedním dechem všichni říkají, že k tomu nemají žádnou technickou informaci. Prostě nesmysl,.