Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/20/24 ve všech sekcích

  1. Dnes som volal so servisným technikom, od pondelka je to uvoľnené aj pre O4 a tiež to má prísť ako OTA.
    2 body
  2. Pardon za offtopic (Pawouk), len odpoviem na dotaz, aby niekto nebol v omyle. Vag dpf ukazuje to , čo podporuje riadiaca jednotka (aký typ merania). V príspevku s 45 oil , je oil residue v gramoch, v príspevku s 0,17 sú jednotky litre.
    2 body
  3. Tohle je aktuální sdělení vedoucího stk, který byl minulý týden na posledním školení, kde mimo jiné tohle řešilo. Jak řekl sám, je v tom bordel a ještě bude větší, páč chystají ještě nějaký další změny 😄 Good luck 🙂
    2 body
  4. Včera jsem měl možnost projet se v kombi LaK výroba 10/24 - asi tedy update DCC+. Jediný rozdíl oproti mému, že to byla ta silnější nafta. Stačilo mi 100m abych poznal, že sedím v jiném autě. Tzn., že evidentně update proběhl, ten podvozek je klidnější, nejen ,že to tak nebouchá ale ani ty rázy a vibrace se nepřenášejí do karoserie, to auto je pocitově měkčí a tišší. Ten přenos toho hluku a rázy přes kolo a tlumič jsou úplně někde jinde - lepší. Přemýšlel jsem proč tu na foru čtu, že i po update DCC+ to bouchá. Myslím, že důvod je ten, že i ty nové tlumiče jemně bubnují zejména na rychle se opakujících nerovnostech. Ale čistě za mně ten podvozek je 100 a 1. Je naprosto na místě u těch podvozků před updatem používat slova "tragedie,katastrofa, bouchá,tluče,mlátí". U toho nového bych použil slovo "jemně bubnuje" ale pokud se někdo nesveze v autě bez updatu tak to neposoudí. Neměl jsem do toho druhého auta sedat, teď mě to sere ještě víc. A co mě štve nejvíc, že jsem zjistil, že nejde jen o ten akustický komfort ten druhý podvozek je nejenom tišší ale i klidnější a pohodlnější. Reklamace zatím fungují tak, že to zaevidují, řešení nemají a ty rozumnější dealeři Vás nechají odjet autem protože ví, že s tím nic neudělají ale byl jsem upozorněn i na možnost , že si auto nechají a mají na to 30 dní. Sice netuším na co ten měsíc když jedním dechem všichni říkají, že k tomu nemají žádnou technickou informaci. Prostě nesmysl,.
    1 bod
  5. V pondeli odvezeno jeste na zjisteni presne zavady znovu. Dnes prebrano s vymenenym klimakompresorem. Jiz (zatim) nic nepiska nehuci a klima jede. Docela rychlost necekal jsem ze by si s tim tak pohli- mozna kvuli patecnimu 30dennimu terminu reklamace 😂
    1 bod
  6. @Rischwon Jasně se tam píše: "E) Technické požadavky na výbavu vozidel koly, pneumatikami a protiskluzovými řetězy 1. Vozidlo musí být vybaveno tak, aby konstrukce, provedení, rozměry a huštění pneumatik odpovídalo podmínkám provozu, zejména největší povolené hmotnosti vozidla, povoleným zatížením připadajícím na nápravy a jeho nejvyšší konstrukční rychlosti. Rychlostní kategorie pneumatik musí být shodná nebo vyšší, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla. 2. V případě vybavení vozidla zimními pneumatikami, podle odstavce 13, s nižší kategorií rychlosti, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla, musí být uvnitř vozidla a na vždy viditelném místě z pohledu řidiče upevněn výstražný štítek, který udává nejnižší hodnotu maximální rychlostní kategorii pneumatik pro jízdu na sněhu. Údaj na nálepce stanovuje nejvyšší přípustnou rychlost vozidla s namontovanými zimními pneumatikami, která nesmí být při provozu vozidla překročena. Upozornění formou nálepky může být nahrazeno zařízením trvale nainstalovaným ve vozidle, například palubním počítačem." Pokud máš maximálku v TP 205 km/h, rychlostní index do 210 km/h toto splňuje a nevidím důvod, proč by auto nemělo projít. Bod 2. by se týkal pneu s indexem nižším, než je maximální konstrukční rychlost, tedy do 190 km/h. Podle mého názoru nemá technik pravdu, zbytečně zdržuje a stěžoval bych si nebo jel jinam, možná obojí...
    1 bod
  7. Jestli mas DSG ( nevsinl jsem si, ze bys to nekde psal), tak mas opravdu dva termostaty. A jak psal Fanous. Dsg chladic zvladne prumerne sikovny clovek na parkovisti sam. Velky termistat ne. To je na servis. Zacal bych malym ( dil stoji kolem 1000,-). Pak bych sel pripadne do velkeho.
    1 bod
  8. mne funguje dobre vgate icar na zakladne veci, a je celkom lacny na vectre som to vedel jednoducho rozlisit podla poctu otacok na volnobehu
    1 bod
  9. A teď si představ, že dokážu lehce vyřadit rychlost za jízdy i bez spojky 😉
    1 bod
  10. @Sam_ … jeste bych to zkusil, jestli to funguje bez spojky s nastartovanym motorem, budes mit dalsi nove poznani🙈🤣🤓🙈
    1 bod
  11. Zaujímavé zistenie. Ako dlho máš vodičský? S autom nemáš nič, je to štandardné správanie všetkých aut s manuálom. Ak sú nulové rýchlosti motora aj prevodovky, vieš to radiť napriamo bez spojky.
    1 bod
  12. co presne mas v TP ? ak mas v TP len W a na aute mas H, tak potrebujes nalepku - resp. ja mam v menu auta moznost nastavit obmedzenie rychlosti pre zimne pneumatiky - to mas zapnute ? s takymto levelom buzeracie som sa (zatial?) u nas nestretol
    1 bod
  13. Change log SW 1985: This software update (SW 1985) brings the following improvements to the infotainment system: • Improvements to the stability and performance of the entire system. • Stabilization and improvement (if available) of: - Navigation - App-Connect - Streaming and web radio - Bluetooth and WLAN connection • Optimization of IT security • Improvement of graphical representations in infotainment. Na Golfy by měla přijít jako OTA. Tak uvidíme, jak na Škodovky:
    1 bod
  14. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/Mi0x1KZQ#xGvylDYdStE37ppklcHiAg
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...