Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/13/25 ve všech sekcích

  1. Tohle se dost těžko čte a vstřebává... Konec jedné éry? 😔 Moc bych nerad, aby srazy úplně zanikly a už jsme se nemohli takhle potkávat. 🙁 Pokud by se toho nikdo jiný neujal, jednou za čas bych klidně něco zorganizoval. Bohužel ale nemám tolik času, abych to byl schopný dělat tak pravidelně, jak tomu bylo do teď. Díky všem za všechny srazy, na kterých jsem mohl být a @Ondra16V za jejich dosavadní organizaci. 🫡
    3 body
  2. všechno ANO - nezávislé je prostě, pokud neparkuješ trvale ve vnitřní garáži, absolutní plus. Z domu přes apku, nebo než zaplatíš v restauravi za večeři máš za 10 a v mrazech za 20 minut v autě krásně teplo. Odtáté a odmrazené všechyna okna a předehřátý okruh motoru. Za tři zimy s mou O4 jsem ještě ani jedenkrát nebyl nucen použít škrabku! Samozřejmě pokud napadne 10cm a na autě je peřina, tak smetáček ano, ale s tím, že ta okna jsou už jen mokrá, když ometáš. Vyhřívané přední sklo krásně odmlží za vlhka, deště, nebo pomůže s odtáváním zmrazků při namrzajícím sněžení během jízdy i v oblastech mimo stěrače. - hlídání mrtvého úhlu ANO. Je to zřetelné a výrazné z uhlu řidiče, jinak to neruší a i kdyby ti to mělo pomoci jen jednou jedinkrát, tak mnohem lepší, než násladky třeba při předlédnutí v plné jízdě po dálnici. - head up za mě také ANO. Mám ho a jsem s tím velmi spokojený a ano Google mapy a Waze to zobrazuje. (Malé mínus u Waze snad jen to, že u blížícího se kruháče zobrazí jen kruháč, ale nezobrazuje číslem pořadí výjezdu)
    2 body
  3. Nejsem sice moderátor, ale nebylo by lepší vytvořit pro diskuzi o rozvodech u 1.5 TSI nové téma v odpovídající sekci? 🙂 Kdo bude hledat informace o 1.4 TSI, bude se tady muset pročítat X příspěvky o nesouvisejícím motoru. 🤔 Jako možný zdroj informací o této problematice už něco existuje v sekci O3:
    1 bod
  4. @bouchy01 Aby auto stahovalo aktualizace na to nic nepotřebuješ. Connect a Infotainment online si musíš předplatit. Ani na jednu službu nemá připojení telefonu žádný vliv. Při bezdrátovém připojení přes carplay nebo Android auto se telefon k autu připojuje přes wifi, proto nejde zapnout hotspot.
    1 bod
  5. 1. Proč to je v hospodě a ne v sekci podvozek? 2. Název tématu Zdravím popisuje problém co řešíš?
    1 bod
  6. U Cantonu tomu tak není.
    1 bod
  7. Souhlas. Pokud se jedná o schválenou specifikaci, AS je to jedno. Mám vlastní zkušenost. Nikdy nebyl problém. Nalejí tam co si přeji.
    1 bod
  8. správně by to AS mělo být absolutně jedno, pokud tedy mluvíš od 5W-30 VW504.00, protože tato specifikace je stále schválená jako alternativa k 0W-20 VW 508.00, jsou AS, které je normálně nalévají pokud si zákazník předem sám řekne.
    1 bod
  9. A co přesně se tomu motoru stane? Fórum je plné lidí, co by nejraději měnili olej každý týden a svět je ve skutečnosti plný služebáků, u nichž se olej mění po 30tis, jezdí s tím každý den někdo jiný jako prase a přesto ta auta na motor neumírají.
    1 bod
  10. Jake mate datumy vyroby? Ja 25.9.2024 a nemam ani jeden z vasich problemu. Mam auto temer bez chyby s vyjimkou 1. Vadny klimakompresor - vymenili na zaruku. 2. 2x hlaska nefunkcnich parkovacich asistentu. A nejelo audio. Uspani pomuze. 3. Obcas nejelo kessy zatahanim kliky - vycisteni ale vzdy pomuze. Takze to nwni jiz ani problem jinak naprava bez bouchani,zadne problemy se startovanim, laura jede jen kdyz chci ale spise ji nepouzivam. A kufr funguje 100% jeste se mi nestalo ze by to neslo otevrit nohou. jak to oteviras? Myslim kufr. vse popisovat asi je zbytecne takze jen k motoru. +tichy +spotreba (ted v zime 6 v lete 5-5.5) 18/19 gumy +vykon (na brzde okolo 130kw) +nezere vubec olej +oproti 140kw dislu v kterem jsem mel na testovaci jizde lehci cumak a proste se mi s nim jezdi o mnoho lepe po okreskach neni to tak tezkopadne. za me me nenapada nic v tuto chvili co by me na tom motoru stvalo. v dobe objednani nebyla moznost 2.0 tsi. No nelituji. Na 100ce jsem o sekundu pozdeji nez se silnejsimi motory a nejak mi to zily netrha. Ja jezdim jak mam navic mam dve male deti takze s nima litat 200 nebudu a na predjeti ma sily az az. najeto mam zatim 7500km…
    1 bod
  11. No já bych rád objednal v únoru, takže toho času je méně.
    1 bod
  12. Škoda Enyaq Nová Škoda Enyaq je k dispozici se dvěma verzemi trakčních baterií a třemi výkonovými verzemi s výkony od 150 kW do 210 kW*. Vrcholný model Enyaq 85x má druhý elektromotor umístěný na přední nápravě, což mu zajišťuje pohon všech kol. S prodlouženým dojezdem více než 580 km je nový Enyaq ideální pro cesty na dlouhé vzdálenosti. Nový Enyaq podporuje také rychlé nabíjení na rychlonabíjecích stanicích se stejnosměrným proudem. Díky nabíjecímu výkonu až 175 kW lze akumulátor dobít z 10 % na 80 % kapacity za 28 minut nebo méně. Johannes Neft, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast Technického […] Článek Nová ŠKODA Enyaq se vyznačuje delším dojezdem a kratší dobou nabíjení se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  13. logicky je lacnejsie si ich vymenit sam. kedze NGK zdrazeli jak hovado daval som Brisk 1958 https://www.brisk.eu/catalogues/spark-plugs/type/EEX14YP/auto ak brisk nevonia, pokojne daj NGK R7437-9s
    1 bod
  14. Já jsem to vyřešil tak, že jsem zajel do zákaznického centra a tam mi to udělali na počkání, ale záleží na tom, jak budou mít volno. Měli to hotové ani ne za 10 minut.
    1 bod
  15. Já bych řekl, že ti tam ještě chybí dva radary a také trochu vylepšit gramatiku by se hodilo...
    1 bod
  16. všechno ANO ... nezávislé topení i vyhřívané čelní sklo jsou parádní vychytávky. hlídání mrtvého úhlu je taky fajn. jednou výrazně pomohlo (zachránílo) head up ano, .. nemám, chtěl bych co sleduju diskuze, směr z CarPlay ukázat umí. všechno z toho na dalším autě chci
    1 bod
  17. Přidám svou zkušenost s SOS jednotkou. Přestalo mi to fungovat někdy v létě. Jezdil jsem s tím půl roku a čekal jestli se to samo nevzpamatuje. Nedávno jsem dal auto do autorizáku na výměnu oleje a prohlídku. Samozřejmě jsem poukázal na závadu SOS. Auto mám po záruce, tak jsem s hrůzou čekal, kolik bude stát oprava. Nakonec mě to vyšlo na necelých 200 Kč, technik mi řekl, že závada byla někde na anténním systému. Škodovka prý, z důvodu častých závad na těchto jednotkách, vyrobila nějaké opravné sady, aby zákazníci nevykrváceli kvůli výměnám řídících jednotek. Až na tento problém a počáteční mouchy softwaru infotainmentu auto slouží dobře, mám 1,5 DSG 2019.
    1 bod
  18. To nikdo "normální" dělat nebude, protože je to mravenčí práce a zabere to hodně času a navíc nikdo nechce být dlouhou dobu bez auta, ale nadšenci do elektroniky/bastlíři se s tím poperou. Je to prostě tišťák a pár součástek, takže stačí najít tu vadnou, nebo jenom přepájet spoje, který vypadají pofidérně. Dnes už se ale neopravuje tímhle způsobem žádná elektronika a mění se jenom celý desky, je to rychlejší, takže levnější a na EKO každej se.e z vysoka. EKO je jenom prodejní argument pro méně chápavé. Nepředpokládám, že bys do opravy šel a čekal, než to nějakej machr dá za týden/dva dokupy.
    1 bod
  19. Jasny no a co dalsi rok koupis zase ultimate? Podle mne ani nic jineho nema smysl... Pro verze s kreditama pak vyjde ve finale drazsi nez Ultimate... Ale jakmile uz si na aute udelas co potrebujes i lidem pobliz tak je to pak sakra k zamysleni... Pro verze asi jedine s tim, ze budes kodovat rucne a nebudes pouzivat ty aplikace za kredity... Ale stejne kdyz to shrnu tak je skoda ze neni nejaka verze ktera je na porad pri osobni uzivani...
    1 bod
  20. Ahoj, Osram Nightbreaker LED v potkáváčkách mám vyzkoušený. Žárovka tam fyzicky dát jde. Je zapotřebí nový upínací plech do patice a nové gumové víčko světlometu. Žárovka je výrazně delší a pod origo víčko se nevejde, ale proti plechu za světlometem ještě nějaká minimální vůle zbyde. Trochu alchymie je naskládat do víčka konektor, aby netlačil do pasivu žárovky a nevychyloval ji. Problém je, že samotná žárovka je v adaptéru na bajonetu, takže ji nelze volně natáčet. Ve světlometu Fabie je pak natočená o 45° (LED směřují v pozici rafiček hodin 7 hodin a 7 minut). Výsledek je, že rozložení světla není rovnoměrné a před autem jsou světlé a tmavé pruhy. Je to vidět i na světelném obrazci na překrytu světla. S klasickou žárovkou má ten kosodélník rovnoměrně prosvícené všechny 4 strany. S NB LED jsou dva protilehlé rohy výrazně víc osvícené než zbytek. Výsledek je takový, že jsem tam vrátil hologenky... (aktuálně Philips Whitevision). Řešením by možná bylo uříznout ten aretační výstupek v bajonetu žárovky, ale nevím jestli by pak žárovka držela na místě.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...