Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/24/25 ve všech sekcích
-
To co se tu řeší jsou pěkné p..... Osobně jsem u dvou aut při první servisní akci na svíčky zjiš´toval,jestli je to tak jak se píše a ....není.Už z výroby je to rozhazené. Dáváme už léta svíčky NGK,ano,dotahujeme na moment,ale né kvůli jistřišti a nikdy žádný problém. moc to tu hoši žerete4 body
-
@Alma To asi záleží na tom, o kolik to nevyjde. Pokud to bude otočené o 30˚, tak nad tím mávnu rukou. Pokud to bude otočené o 180˚, tak tu svíčku vyšroubuji a budu zjišťovat, kde se stala chyba. Já jsem si dělal čárku na prodloužení goly a vyšlo mi to při dotažení na moment celkem přesně. Pak jsem díky tomu byl klidnější. Když se tím někdo neživí a mění ty svíčky jednou za 4 roky (nebo úplně poprvé jako já), tak je lepší všechno 2x kontrolovat, než si něčeho nevšimnout a udělat škodu několikanásobně vyšší, než kolik stojí ty nové svíčky.3 body
-
Odpojiť káblik na baterke a pred garancku naspäť zapojiť a vymazať chyby v RJ..auto dobíja permanentne 14,2 až 14,4V..Po servisnej prehliadke znova odpojim. tiež to tak robím a ešte mám auto v záruke 3 roky2 body
-
@Alma postupoval bych přesně tak jak popisuje @shrek_85. Navíc ihned po koupi svíček si zkontroluji řezání závitu, aby byl shodný s origo. Pokud by náhodou nebyl, tak to vrátím a objednám jiné svíce. @McMatej Promiň, ale informacím z TPI důvěřuji podstatně více, než tvým spekulacím 😉. Prostě se snažím zde nasdílet způsob, jak k výměně hodlám přistupovat já, pro případnou inspiraci. Nikomu nic nenutím. Každý ať si se svým autem nakládá jak chce 😁2 body
-
Existuje levnější varianty: https://www.automotochemie.cz/dielektricke-mazivo-85-g https://www.nejlevnejsi-aditiva.cz/4449-versachem-dielektricke-mazivo-7-g Můžeš použít jakékoli dielektrické mazivo které nepoškozuje gumu a snese teploty nad 150 stupňů.1 bod
-
1 bod
-
A když ti ta ryska nevýjde budeš dělat co ? Přerveš to momentem, nebo budeš kupovat další svíčky za 600,- až se třeba trefíš ?1 bod
-
Tak ono, to co výše složitě popisujeme se vpodst. shoduje s klasickým postupem servisů. Navíc jen kontrola správného řezání závitu u třech nových svíček, což je cca minuta navíc? Plus si fixou udělat na svíčce rysku, kam má jiskřiště a druhou rysku na tyčku momentového klíče, nasadit svíčku souhlasně s ryskou na moment. klíči, dotáhnout na moment a pokud ryska zároveň míří směrem ke kabině, tak vím že vše sedí. Což je cca 2. minuta navíc? Nevidím v tom nic složitého, co by mě při výměně v klidu doma zdržovalo. Auto chci mít delší dobu, chci pro něj to nejlepší a takto budu mít jistotu, že vše je zcela OK. Rád bych věřil názoru zkušeného praktika, že je to fuk (což si nejsem 100% jistý - zvlášť právě u 1,0 TSI), ale snad mi nechce někdo tvrdit, že když to takto budu dělat, že to dělám špatně. Nehodlám podstupovat (byť podle někoho zcela zanedbatelné) riziko upálené elektrody a rýhy ve válci. Jednou jsem si o tom chvíli goooglil a viděl tehdy pár obrázků, kde nejvíce zakarbonovaná byla hlava válců právě těch válců, kde nebyla svíčka správně natočená. Pamatuji si něco ve smyslu špatného víření směsi ve válci atd.1 bod
-
V skratke, Martab good point s tym ocistenim aj ked pohladovo sa zda ciste, ale vyskusam este raz precistit jarovou vodou a urobim test mozno aj tou vapkou ako pisasl lenovoman aj ked taky prud a tlak vody tam pocas jazdy nieje a neviem ci by to vobec preslo ako reklamacia ale aj bezne ked som to mal v umyvarke tak to nepretekalo . Fakt tam moze byt iba znizena prilnavost tych tesneni o seba alebo o kasnu z dovodu nejakeho filmu - spiny hlavne teraz ked je pel aj co. Vozit tam ja nemam koho a zrovna vtedy ked prsi co poviem niekomu ze hej kamarat nejdes do roboty ale ides somnou do officu lebo ma prave prsat a budes striehnut na tesnenie tak mas cely den vybookovany Ak test bude negativny, ale bude to tiect pri jazde tak kaslem na to neni moja pracovna napln nad tym premyslat zas nejak extra , mozno sa niekto ozve kto mal podobny problem a uz ho vyriesil Dakujem pekne1 bod
-
myslel som dotlačené tesnenie či je všade. tiež ma napadla jedna vec ešte - skúšal si ísť na vapkovú umyváreň? tam skúsiť striekať z uhlov kde to zateká, niekoho posadiť dnu a nech počas vapkovania pozerá či nezačne zatekať, je to predsa silný prúd vody a problém by sa mal ukázať aj počas toho testu si myslím.1 bod
-
Po létech zkusím oživit diskuzi... Nevím jak na F3, ale na F2 po FL byl tenhle výdech s největší pravdepodobností pouze na autech s Climatronicem... Já si ho na F2 dodělávál, když jsem auto přestavěl na Climatronic, protože jsem na dílu z vrakoviště měl ten vývod s hadicí a stačilo jen sehnat ten otočný výdech do kastlíku. A při té příležitosti jsem též zjistil, že na můj původní blok topení manuální klimy by tahle fičura doděla vůbec něšla: Obal topného bloku climatronicu u F2 tam měl otvor, kolem nějž je takový nálitek/příruba, do které se zacvakával ten plastový vývod s gumovou hadicí vedoucí do kastlíku... Obal topného bloku manuální klimy u F2 v místech vývodu pro chlazení schránky nemá nic, jen hladkou stěnu. Žádná záslepka nebo tak, chyběl tam i ten nálitek/příruba pro zacvaknutí vývodu. Takže ani vyříznout díru by nepomohlo, muselo by se to jedině nějak lepit... Předpokládám, že pokud jim pro F2 u aut bez vývodu stálo za to si tenhle díl takto zjednodušit, tak u F3 (která nejspíš chlazení schránky z výroby asi neměla nikdy, co jsem tak pročítal vlákno) tam na 99% též bude hladká stěna a tu vývodní trubku nebude kam přidělat - pokud nebudete chtít vrtat do obalu topení a nějak to tam bastlit... A další věc ohledně funkce téhle fičury, kterou tu někteří mylně uvádí - u dvojkové Fabie jde ta trubka přímo z výparníku klimatizace. Tedy dávno předtím, než se smíchá opravdu chladný vzduch z výparníku s teplým od topení na směšovací klapce (ovládané servomotorem V68), kterážto směs pak teprve jde do interiéru - třeba o výsledné teplotě 22°C. Tedy vzduch, co jde do přihrádky, by měl být skutečně studený, cca o teplotě, která je na výparníku klimy, rozhodně ne stejně teplý, jako jde do interiéru... Co je pochopitelně pravda, je, že musí běžet kompresor klimatizace, aby to tu schránku chladilo....1 bod
-
Ptáš se jak to dokázat a když máš návrh tak hledáš proč to nejde? To auto je celkem 5 místné, tedy mohou další 4 lidé natáčet z několika úhlů klidně... Nám takto teklo za jízdy do Leona, pomohlo to těsnění pořádně odmastit (umýt jarovou vodou) a od té doby je klid, těžko říct, jestli je to ten samý případ, ale za zkoušku člověk asi nic nedá.1 bod
-
Blbe vyndava...bez sundani narazniku se mi to nepodarilio nikudy vytáhnout...mozna pres podbech by to dalo kdybys nemel webasto... Ja to jen odsrouboval, vyklonil, zalepil prasklinu v kraji plexi... Ale ted se z toho nejak jizdou samovolne nechce z toho dostat ta vlhkost...tak mam zamlzeno..snad pres leto to utece... Nevim ani kde by byl nejaky odvetravaci otvor jak tam pod naraznikem nevidim, ze bych tu mlhovku treba vyfoukal teplym vzduchem...1 bod
-
1 bod