Tak ono, to co výše složitě popisujeme se vpodst. shoduje s klasickým postupem servisů. Navíc jen kontrola správného řezání závitu u třech nových svíček, což je cca minuta navíc? Plus si fixou udělat na svíčce rysku, kam má jiskřiště a druhou rysku na tyčku momentového klíče, nasadit svíčku souhlasně s ryskou na moment. klíči, dotáhnout na moment a pokud ryska zároveň míří směrem ke kabině, tak vím že vše sedí. Což je cca 2. minuta navíc? Nevidím v tom nic složitého, co by mě při výměně v klidu doma zdržovalo.
Auto chci mít delší dobu, chci pro něj to nejlepší a takto budu mít jistotu, že vše je zcela OK. Rád bych věřil názoru zkušeného praktika, že je to fuk (což si nejsem 100% jistý - zvlášť právě u 1,0 TSI), ale snad mi nechce někdo tvrdit, že když to takto budu dělat, že to dělám špatně. Nehodlám podstupovat (byť podle někoho zcela zanedbatelné) riziko upálené elektrody a rýhy ve válci.
Jednou jsem si o tom chvíli goooglil a viděl tehdy pár obrázků, kde nejvíce zakarbonovaná byla hlava válců právě těch válců, kde nebyla svíčka správně natočená. Pamatuji si něco ve smyslu špatného víření směsi ve válci atd.