Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 134


  2. motosman

    motosman

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      6 804


  3. White_line

    White_line

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      278


  4. Pinacle

    Pinacle

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      107


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 30.5.2018 ve všech sekcích

  1. Njn. SUV není OFF. Je to běžná plečka alá teréňák. Čili menší výdrž, než základ toho auta. A to je u všech stejné.
    3 body
  2. Likuju, protože mi přijde že jiná značka by byl přechod z bláta do jiného bláta. 100 cvrčků je pravda. Dnes vedle mě parkoval kolega s novým golfem, taky 1.4 TSI. Cvrdlikalo mu to naprosto identicky. Tak mě potěšilo, že to není vlastnost jen mého motoru. No spojka mě fakt naštvala. Doufám, že mi potěší její oprava. V pondělí jde auto do AS "na hever". Tak jsem na to zvědavý.
    2 body
  3. Nevím, co furt řešíme. Stejně se nám to všechno jednou rozsype jako Jirkovo předchozí auto.
    2 body
  4. MY 2019 Informace o změnách a úpravách vybav a konfiguraci
    1 bod
  5. To by se ti libilo vid. [emoji23] Byt jen mezi svymi a vzajeme se utvrzovat v nazorech o nejlepsim slepicim aute na svete. Takovou radost ti neudelam. Jedine u Skody je sranda cist jak odeslo to ci ono. To jinde nezaziju prave. Clerfayt ty mu to jeste lajkuj. Sype se Ti spojka po 15tis, motor ti cvrdlika jak 100 cvrcku s anginou a to si jeste pockej co vse umi AS Skoda [emoji23] Ovce pro sebevrazdu, Rapid pro zivot!
    1 bod
  6. Už by sis měl koupit něco jinýho, ať můžeš brečet nad jinou značkou .
    1 bod
  7. Neco lepsiho mozno dostavaju manazeri do vrecka
    1 bod
  8. A tady je japonské CVT.....
    1 bod
  9. spätný ventil 115 930 341 (Škoda-diely) 2x spojka 1J0 955 875 P (Škoda-diely) (edit 3.5.2018: dnes by som to skombinoval s prípojkami hadice č. 5J0 955 871 A)
    1 bod
  10. Jestli se něco nezměnilo oproti minulosti, tak ceny jsou sice platné od budoucího data, ale za tyto ceny už se objednává. Dosavadní modely se řídí dosavadními ceníky. Není to tak? Podobné souhrny ještě nejsou pro SIII, Rapid a Citigo. Tam ještě změny nejsou známé?
    1 bod
  11. LukášCBR: no, když se započte výbava a u benzinu zlepšení parametrů včetně VAQ, tak to je ještě milosrdné. Holt doby, kdy začínalo RS na 619 900Kč už jsou dávno pryč.
    1 bod
  12. Tak přidám taky trochu do mlýna. Výměna je práce na 5 minut max. Vytáhnout 12v zásuvku, odpojit konektory, (není úplně nutné) bacha ať vám nezapadnou dovnitř, pak se to blbě vytahuje. Pokud si při vytahování poškodíte (zlomíte) kroužek kolem zásuvky nevadí. Stojí do 300kč ale dá se žít i bez ní. Já ji mám zlomenou už od koupě auta. Další krok je zamáčknutí celého tlačítka, které budeme měnit do středového tunelu (chce to trošku síly). tlačítko protáhneme otvorem od 12v zásuvky a odpojíme konektor. Napojíme konektor na nové tlačítko a opačným postupem zasadíme zpět do otvoru ve středovém tunelu. Chce to trochu grif, ale i to se dá celkem v pohodě. Nasadíme konektory na 12v zásuvku a zacvakneme zpět do otvoru. Ozkoušíme funkčnost. Tenhle návod potěší hlavně majitele s DSG řadičkou, která se nedá tak jednoduše sundat a návod výše je tím pádem pro ně komplikovanější. Další poznatek co si dovolím je ten, že jsem ten spínač rozebral a nenašel v něm žádné slabé drátky, které by se mohly unavit. Takže většinou se buď ochodí kontakty na plošném spoji, nebo ten silikon ve kterém jsou vodivé plošky. Máte tedy možnost kontakty na plošňáku očistit sprejem na kontakty, nebo ty vodivé gumičky přelepit kouskem hliníkové folie. To jsou ale vetšinou jen dočasné způsoby. Kontaky se zase oleští a folie časem zase upadne, nebo jinak poškodí. Poslední možnost je celý ten silikon otočit (ve směru jak to mám na fotce vůči tomu plošňáku)a ty dva cancourky ustřihnout, aby si to pěkně sedlo na plošňák (pro sychr můžete i podlepit samotnou kolíbku tlačítka aby se vám ty vodivé kontakty na silikonu více zatlačíly ke kontaktům na plošňáku). Pokud nepoužíváte tlačítko zamknutí stejně jako já, je to pro vás toto nejlevnější možnost opravy. Dveře se mi zamykají automaticky při jízdě. Pokud nepomohlo ani jedno, pak vás čeká koupě nového tlačítka. Koštuje to do 500,- za originál. Ty čínské napodobeniny jsou k ničemu. Mnoho šťastných kilometrů.
    1 bod
  13. Zajímavé. U Ambition je to spíš zlevnění, Active zdražuje snad jen přes paket Plus a combi. Style je sice dražší o 16 tis. a do výbavy nepřibývá nic extra, ale zase je vylepšený paket Plus. Moc nerozumím střešnímu nosiči v základní výbavě u combi. Oproti ostatním položkám (jako je asistent rozjezdu do kopce, tempomat nebo barevná varianta maxidotu), to bude nejspíš jedna z nejnákladnějších.
    1 bod
  14. Jj, všude píšou, že cca po 100 tis. jde variátor do kytek. Prý se kvalita sice zlepšila, ale 150 je odhadovaná hranice. A navíc uječenej automat, děkuji, nechci . Oktávka pro chlapy, Rapida dětem
    1 bod
  15. Teď, když mi klouže spojka, připadám si jak s variátorem :-). přidám plyn, otáčky jdou nahoru, auto dělá vrrrrr a pomalu zrychluje. Fuj!
    1 bod
  16. Tak podle dnesni inforamce by nabeh 1.5TGI mel probehnout na konci roku 2018 s tim, ze bude dostupny pouze v kombi variante (to uz vime) avsak pouze s DSG. Nabeh manualu bude az druhe polovine 2019.
    1 bod
  17. Kolik uživatelů fóra je potřeba na výměnu žárovky? -- 1 uživatel vymění žárovku a napíše příspěvek o tom, že vyměnil žárovku. -- 4 uživatelé na to, aby napsali o podobných zkušenostech o výměně žárovky a o tom, jak různě mohou být žárovky vyměňovány. -- 7 uživatelů k upozornění na to, jak nebezpečné může vyměňování žárovky být. -- 1 uživatel k tomu, aby přesunul téma do sekce "Světlo". -- 2 uživatelé na obhajobu toho, že téma mělo být přesunuto do sekce "Elektrické spotřebiče". -- 6 uživatelů, aby poukázali na gramatické chyby v příspěvcích, týkajících se předchozích příspěvků o výměně žárovky. -- 6 uživatelů, aby poukázali na gramatické chyby uživatelů, kteří poukazovali na gramatické chyby -- 6 uživatelů, aby napsalo, že všichni uživatelé, jenž udělali gramatickou chybu, si mají znovu odchodit základní školu -- 6 uživatelů, aby poukázali na gramatické chyby uživatelů, kteří posílali zpět do základní školy (a ti se budou bránit tím, že rychlý chlapci je správně, protože jsou v jejich nářečí mladý chlapci) -- 5 uživatelů na to, aby se dohadovali, jestli se má říkat "žárovka" nebo "výbojka". -- 2 uživatele "průmyslové profesionály", kteří budou všechny informovat o tom, že správný termín je "světlo". -- 2 uživatele, kteří o sobě budou prohlašovat, že jsou také odborníci z průmyslu a že výraz "žárovka" je naprosto správný. -- 5 uživatelů na to, aby se dohadovali, jestli jsou lepší klasické žárovky nebo rtuťové výbojky -- 1 uživatel, který bude o sobě prohlašovat, že je doktor přírodních věd s červeným diplomem, a proto ví, že rtuť není jedovatá a jedovatost rtuti je jen mýtus. -- 2 uživatele na to, aby upozornili, že toto není diskuze o pravopisu, ať přejdou do diskuze o pravopisu -- 5 uživatelů na to, aby všechny ostatní informovali o tom, že diskuze o žárovkách není diskuze o žárovkách, ať ostatní laskavě pokračují v diskuzi jménem "Jaký monitor a vypalovačku?", která o žárovkách je. -- 5 uživatelů k obraně příspěvků této diskuze, kteří budou říkat že všichni používáme žárovky a proto jsou ty příspěvky vlastně relevantní. -- 2 feministky, aby upozornili na to, že ženy šroubují žárovky daleko lépe, než muži -- 5 uživatelů ke vkládání příspěvků s odkazy, kde mohou ostatní uživatelé vidět různé druhy žárovek. -- 4 uživatele, kteří napíšou příspěvky se správnými odkazy. -- 5 uživatelů, kteří budou odkazovat na všechny příspěvky napsané od počátku až do současnosti, kompletně je citovat a to včetně všech hlaviček a podpisů, a nakonec do svého příspěvku přidají "Já taky" -- 5 uživatelů, kteří budou psát skupině uživatelů, která dlouho nepsala, že nepíšou, protože nemůžou oponovat jejich názorům. -- 4 uživatelé, kteří budou říkat "A neřešilo se tady tohle před chvílí?". -- 9 uživatelů, kteří budou říkat "nejdřív hledej, než se tady budeš ptát na něco o žárovkách" a dají link na vyhledávání googlu s dotazem výměna žárovek, ve kterém google vyhodí jen odkazy na různé podstránky diskuze, ze které byl uživatel odkázán k vyhledávači. -- 1 uživatel, který se zeptá, jak vyměnit kolo u auta. -- 5 ekologů, aby nás varovalo, že žárovky způsobují extrémní globální oteplení, jenž do pěti let uvaří veškerý život na planetě -- 9 opravdu přínosných uživatelů, kteří úplně každého uživatele do posledního musí upozornit na to, že je směšný. A každého jednotlivce musí na tuto veledůležitou informaci upozornit v samostatném příspěvku. -- 1 administrátor, aby zablokoval uživatele za to, že si dovolil si stěžovat na šikanu jiným uživatelem -- 1 uživatel, který byl doposud skrytý a bude reagovat na prapůvodní první příspěvek, který byl napsán před půl rokem, takže všechen ten cirkus se bude opakovat.
    1 bod
  18. Tak 15 % u oleje je zanedbatelných,to nemá cenu vůbec řešit.Ale když to Škodovacke servisy nakupuji v sudech za 100-160 kč litr a prodavají za 700-800 kč litr,tak to už je trochu lichva.Kdyby to stálo dejme tomu 300-350 litr tak člověk neřekne ani slovo,protože je si je vědom že se musi zaplatit lidi,energie,skladováni atd.Ale čeho je moc toho je příliš.Ten příklad s tim kanystřikem mi příjde trochu extrém,až jsem se tomu zasmal
    1 bod
  19. Sorry Cosby, ale tady jde o to, že když se s tím budeš dvě hodiny srát, tak to máš mít nafakturovaný v práci a ne to látat tím, že budeš mít 200% marži na materiálu... Takže klidně si tam to pětikilo za nalití do kanystru dej. Vím, že to je trend dnešní doby, ale opravdu miluju fachmany, kteří ti něco udělají za 2 kila a materiál ti dají za trojnásobek ceny. Když jim pak řekneš Ok, ale materiál si koupím sám, tak jim málem rupne cévka a pošlou tě někam, že za 2 kila to dělat nebude... Přitom si za to může sám, že ze zákazníka dělá debila.
    1 bod
  20. Ano, právě jsi nám vysvětlil proč mít 120% marži na materiálu. My ostatní, co obchodujeme a vedeme podobnou agendu, reklamace, odpady, atd., se spokojíme s max.15%. Doplněno: A servis samozřejmě dělám taky, je to naše hlavní činnost.
    1 bod
  21. přesně tak ceny jsou platné okamžitě. Proto jsem negativ u příspěvku Lukason, bohužel to blbě snáší. Na Citigo a Superba se čeká. U Citiga se asi nic dít nebude a Superba jen výměna motorů a s tím spojený cenový krok. U Rapida se nic nemění. Pouze půjde 1.0TSI 81kW i s DSG
    0 bodů
  22. nn, tam jsou zatím ty staré
    -1 bodů
  23. Nejen lidi. I výrobci. Kdyby pro dané auto bylo něco lepšího, tak to tam dají.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...