Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      4 636


  2. Jojo91

    Jojo91

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      560


  3. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 646


  4. maxalera

    maxalera

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      209


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 22.6.2019 ve všech sekcích

  1. bylo dobře, počasí vydrželo, účast slušná, parta skvělá, jídlo také nemělo chybu
    3 body
  2. Prezentovat díl s chybou, hodit na fotky majitelů vodoznak OB autodíly, to bych od OB nečekal :-).
    2 body
  3. @Aleš_BX No ty voee ?? Jeste tam ukazuji tu moji blbe vyvrtanou diru ... ? Jinak foto čornout bez souhlasu majitelu to je celkem prasarna noo :)
    2 body
  4. Patriku, to ale technik smontil dvě věci dohromady ... Ona fáze zahřívání katu umí opravdu motor hodně zneklidnit (násobné vstřikování a zpožděné zapalování, aby palivo nehořelo ve válcích ale vlastně až ve výfuku, což zahřeje kat dříve, tzv. HOSP nebo HSP fáze), ta ale nemůže trvat víc jak minutu-dvě, teplota chladicí kapaliny je jen jako podmínka pro aktivaci této fáze a ne cíl ... To že 1.5 pocukává podle vydaných TPI při zahřívání motoru až do zahřátí chladicí kapaliny 70 stupnů, to přímo nesouvisí se zahřátím katu, ale jistě za tím jsou jenom emise ... No a jestli tedy to nutné kousnutí diskomfortu, který původně na starších motorech platilo jen pro tu kratinkou fázi zahřátí katu, měli nově díky novým emisním požadavkům rozšířit i na dobu zahřívání motoru až na 70 stupňů, o čemž tu už nejen Pawouk uvažoval, těžko říci, jak to skutečně je, to ví jen insiders ... Źádné nové updaty zatím pro 05E906018__ nevydali ... Tohle myslím říká vše, strategie vstřikování na EA211 EVO, rozlišují fázi zahřívání katalyzátoru, zahřívání motoru a normální režim se zahřátým motorem Zatímco na motorech EA211 bylo vstřikováno palivo až třikrát za pracovní cyklus, na 1,5 l motorech EA211 EVO se během cyklů sání a komprese provádí až 5 vstřiků. K tomu dochází především při zahřívání motoru, aby se snížily emise pevných částic. Díky tomuto rozdělení celkového vstřikovaného množství paliva se optimalizuje tvorba směsi. Fáze pro zahřátí katu - v závislosti na ECU mapách 1 až 5 vstřiků Při vícenásobném vstřiku pro zahřátí katalyzátoru se provádí až pět vstřiků. Vícenásobný vstřik zapezpečuje stabilní běh motoru při nízkých úhlech zapalování (malém předstihu/zpožděném zapalování). Díky zpožděnému spalování je katalyzátor vystaven zvýšeným teplotám výfukových plynů a zvýšenému průtoku výfukových plynů. Katalyzátor se tak rychleji zahřeje. To vše vede ke snížení emisí škodlivých plynů a spotřeby paliva. Při prvním vstřiku během sacího zdvihu se vstřikuje většina paliva. Díky tomuto je zabezpečena rovnoměrná příprava směsi palivova se vzduchem. Fáze pro zahřátí motoru - v závislosti na ECU mapách 1 až 5 vstřiků Při vícenásobném vstřiku pro zahřátí motoru se provádí až pět vstřiků. Vzhledem k tomu, že v každé dávce je vstřikováno malé množství paliva, to se téměř úplně vypařuje a ve válci dochází k velmi dobrému smíchání paliva s čerstvým vzduchem. Kromě toho jsou části ve spalovací komoře smáčeny palivem pouze ve velmi malém rozsahu. Emise nespáleného paliva (tedy PM částic/sazí) jsou tak sníženy. Normální režim, motor je zahřátý - v závislosti na ECU mapách 1 až 3 vstřiky Při vícenásobném vstřiku v normálním režimu při zahřátém motoru se provádí jeden až tři vstřiky v závislosti na naprogramovaných parametrech. No a tohle už je jen pro ilustraci ohledně stavu kolem celé EA211 ... https://www.mdcr.cz/getattachment/Dokumenty/Silnicni-doprava/SME/Stanoviska-vyrobcu/MyDocument_2017_09_15_12_51_25.pdf.aspx?lang=cs-CZ https://www.mdcr.cz/getattachment/Dokumenty/Ministerstvo/Vestniky-dopravy/Vestniky-dopravy-2018/Vestnik-dopravy-10-2018/Metodicky-postup-mereni-emisi-vozidel-2018.pdf.aspx P.S. - můj odhad je, že jim to za studena tvořilo hodně sazí / PM částic / tak to ochudili na samou možnou mez, což jde ale naproti tvorbě NOx ... No a s tím souvisí i překrývání ventilů a tedy vnitřní EGR ... viz info k EA211, EVO na tom nebude lépe ... je to boj se spalováky ...
    2 body
  5. Přesně tak, prostě chápu že škodovka není Porsche, ale i tak to nové auto stojí přes 400tis a prostě není přípustné aby ta Polská klimatizace otravovala kdykoliv kdy si ji zapnete. Je to byznys jako každý jiný, koupili jsme si výrobek a ten nefunguje jak má Nicméně u těch automobilů je člověk v pozici že chce nějakou laskavost "prosím opravte mi to" a to prodejci zneužívají. Ale je jich hodně, není nic lehčího než všem svým známým takovou referenci sdělit Až přijde krize, budou si nás,zákazníky hýčkat více.
    1 bod
  6. Sraz tradičně super, vyhnali nás až ve 20:30 komáři Potom proběhla ještě procházka na statek
    1 bod
  7. @Aleš_BX Co nadelam noo :) Šmoulinka je proste hvezda a plni titulni strany e-shopu :)
    1 bod
  8. Holt co se jednou dá na internet...
    1 bod
  9. Ber 1.5, o 1.0 ani nepremýšlej pokud budeš jezdit naloženej.
    1 bod
  10. Jestli to bylo na mě, tak samozřejmě jsem objednal 215/40. Ten odkaz byl jen na gumy stejného typu kde jsou i recenze. ?
    1 bod
  11. Tak kompresor při druhé garančce vyměněn za Denso na záruku!Auto vyrobeno 9/2016, já ho koupil 2/2018, loni při první garančce jsem byl odbyt že není nic slyšet,cesta na dovolenou o nervy,letos jsem přijel na garančku,svezli jsme se a jak na sviňu to nepiskalo... měl jsem v mobilu pár videí,tak mi technik řekl ať mu je hodím na flashku, že to pošle do škodovky, další den jsem mu to přinesl a druhý den volal že to schválili,kompresor mají a vymění ho,na těch videích to zase tolik slyšet nebylo... kdo věděl co poslouchat tak to slyšel ale zvuk motoru to dost přehlušoval...v úterý auto přistavěno na garančku a dnes vyzvednuto, proběhlo to hodně rychle
    1 bod
  12. V konfigurátoru je zpět F3 1,0 TSI 81 kW 6-stup. mech. Jestlipak se navrátí i v kombinaci s DSG?
    1 bod
  13. alebo neboli splnené podmienky na vypnutie motora. viac by malo písať na infotainmente. myslím že stačí ak klíma má snahu udržiavať teplotu v aute
    1 bod
  14. Zdá se, že je to to kapkou. Dalo by se to potvrdit před diagnostiku - pustit klimu, točit knoflíkem a v měřených hodnotách sledovat, co ta klapka dělá. Teoreticky to může být opravitelné, tedy že není hned nutné měnit motorek. Ale s tím se ti asi nikdo drbat nebude...
    1 bod
  15. Matrix, uz si napisal co si myslis o piratstve. Teraz pre zmenu o znalostiach platieb na GP. Myslim, ze OT by uz stacilo. Dik.
    1 bod
  16. sice off topic, ale už to slovní spojení google a karta ti nevadí ? :D
    1 bod
  17. Zdravím, v takovém případě by možná pomohla adaptace BCM (nemám vyzkoušeno - nepotřeboval jsem): ENG122932-ENG123007-RLS_Night_Sensitivity-p_lx_rs_dawn,200 lx,1 ENG122932-ENG123006-RLS_Night_Sensitivity-p_lx_rs_day,500 lx,1 Popis parametrů: "... The channel (1)-RLS_Night_Sensitivity-p_lx_rs_day has a default value of 500 lx. This value is the generally accepted threshold for twilight - so whenever the light level falls below this number, the headlights/taillights will switch-on. To make the lights automatically switch-on at a darker nighttime level, decrease this number. Then subtract 300 from the number that you entered into this channel and enter that number into (2)-RLS_Night_Sensitivity-p_lx_rs_dawn (this is the threshold where the headlights/taillights will turn-off at dawn) ..."
    1 bod
  18. Dešťový senzor 5Q0955547A - dodatečná montáž do vozidla s CLIMATRONIC a Light Asist. Sice jde o známý a již několikrát diskutovaný postup, ale připojuji i ten mnou ověřený a sepsaný do dvou příloh pdf. První s výtahem z dílenské příručky a druhou s postupem kódování. Výpis před kódováním: Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:| 6C0-937-090-V1.clb Part No SW: 6C0 937 090 C HW: 6C0 937 090 Component: BCM PQ26 HiKR H08 0087 Serial number: 006108002582 Coding: 0C010840421509FB43804000400703080800D800D30A3500000000000000 Shop #: WSC 73430 790 00000 ASAM Dataset: EV_BCMA0 005005 ROD: EV_BCMA0_005_SK25.rod VCID: 285EC03C53F31A06E2-807C Drivers Door Control Module: Subsystem 1 - Part No SW: 6V1 959 801 B HW: 6V1 959 801 B Component: FHSG DRV 007 0001 Serial number: 00000000000003368265 Coding: 011200 Relative Air Humidity Interior Sender: Subsystem 2 - Part No SW: 8U0 955 559 HW: 8U0 955 559 Labels: 8U0-955-559.CLB Component: G355_FeuchteS H07 0002 Serial number: 71441254 RLHS_D.pdf RLHS_K.pdf
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...