Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 832


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      15 131


  3. Libac

    Libac

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      331


  4. White_line

    White_line

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      278


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 22.10.2020 ve všech sekcích

  1. Každý koncern má něco, kdo je zvyklá jezdit s VW, přijde mu vytáhnout kolečko jako uplně normální a bude nadávat na ovládání na některé z páček, kdo je zvyklí na něco jiného, bude zase nadávat na koncern. Nechci se nikoho dotknout, ale toto už je fakt hledání problémů kde nejsou, resp označování za problémy jen koncernu, co je problém vždy když člověk přesedá mezi značkami...
    3 body
  2. Toto je názorná ukázka dnešních uživatelů automobilů.Nikdo si nepřečte návod,kde je vše jasně popsáno. Za rozsvícení světel buď denního svícení, nebo potkávacích světel vždy zodpovídá řidič!!!!! Ne pomocný asistent.
    2 body
  3. Jak uz tu nekolikrat zaznelo a jeste nekolikrat zazni a jak psal i ted @bojler, takovehle slevy jsou diky ramcovym smlouvam. Pro bezneho smrtelnika naprosto nedosazitelne. Takze sice to zni hezky, ze nekdo "ma kontakt", ale kdyby nekdo dalsi chtel vyuzit ten "kontakt", tak ma jaksi smulu :))
    2 body
  4. Superb 3 FL sportline 140kw DSG,4x4 cenikovna cca 1 300 000 kč auto objednano a dodano za 6 tydnu...udelana predvadecka ale mam ho doma od noveho...moje cena 1 060 000 kč jedina podnimka auto je polepene a prepise se na me v březnu
    1 bod
  5. Tak to vôbec nerieš a daj tam tú 530-ku, aj to bude bohato stačiť. Pár rokov dozadu som v salóne v nových Rapidoch videl 36 Ah batérie, takže ak sa ti tam zmestí 53 Ah akumulátor, tak budeš mať takmer o polovicu väčší, než dnešný štandart.
    1 bod
  6. Obrat sa na pravnika, aj tak ho budes potrebovat.
    1 bod
  7. V programu VIS se píše, že od března 2001 se do Fabii montovaly jiné ŘJ airbagu, ktere chybou netrpí. Screenshot z VIS je o pár příspěvků výše. Nové verze VCDS by si s problémem měly poradit resp. tě v případě potřeby vyzvou abys na chvíli vypnul zapalování. Pokud se bojíš, tak prostě airbagy neskenuj a adresu 15 přeskoč.
    1 bod
  8. 1 bod
  9. Jaká je to rasa? Babišonek, Slovenský kňourač, Slovenský práskač, STBišonek?
    1 bod
  10. Já mám obdobné zkušenosti, jen jiné závady. Registrace 20.7. 2020, Škoda Octavia Combi Ambition 1.5.TSI. Infotainment katastrofa! Skoro každou jízdu něco. Auto je jízdně super, líbí se mi, ale díky nevyladěné Alfa verzi SW se auto stává, dle mého názoru i nebezpečným! Díky výpadku funkcí Infotainmentu se řidič snaží vyřešit závadu během jízdy a to naprosto odvádí pozornost od jízdy. Mé závady: - Občasné zamrznutí Infotainmentu s úvodní obrazovkou (modrá grafika) - Pomáhá až několikátý restart Infotainmentu - Občasné nepřihlášení uživatele - Nekonečná hláška "Načítám profil" - pomůže až restart Infotanmentu - Občas IT neukazuje čas - Zobrazeny pouze čárky - Nastavení hodin a datumu - Funkce momentálně nedostupná - Mizení ovládacích prvků klimatizace v Infotainmentu - Občas nelze přes volant vypnout Lane Assist, po stisknutí tlačítka pouze probliknou volby. - Pokud zapnu vyhřívání sedaček, zobrazí se hláška "Vyhřívání volantu je zapnuté" :-) Samozřejmě není. Taková blbůstka. - Výpadky kvality hudby - to je velice zajímavá chyba, ale neskutečně mne irituje. Někdy se stane, že ovládáním hlasitosti měním jakoby nastavení ekvalizéru. Zvýším hlasitost, slyším pouze basy, více zvýším hlasitost, slyším výrazně výšky, zvýším hlasitost slyším nejvíce středy a tak stále náhodně dokola. Dělá to u všech zdrojů audia (USB, BT Audio, Android Auto, rádio). Nejhorší je, že pokud je povoleno nastavení hlasitosti dle rychlosti jízdy, tak se tato zvuková kvalita mění neustále. Po restartu IT to funguje OK. Není to žádným omezovačem reproduktorů! - Občas vypnu infotainment, stále hraje rádio. Zapnu IT - přestane hrát. Prostě naopak než by mělo být. - Infotainment a Android Auto. Pokud mám telefon spárovaný přes BT a připojím Android Auto, nelze přes Android Auto telefonovat. Resp. příchozí hovor přijmu, slyším volajícího, ale ten neslyší mne. Pokud vypnu Android auto, přepne se telefon na BT a jde to ok.... jenže: - Nyní nejnovější chyba - Začala se projevovat až po restartu IT když znovu "zamrzl". Do té doby to fungovalo OK. Spáruji telefon s BT. Naimportuji kontakty. Po té kdykoliv připojím kabelem telefon a spustím Android auto - vypadne bluetooth spojení a nelze najít spárované zařízení. Pomůže až odpárování nebo restart IT. Žádné aktualizace čehokoliv neproběhly. Blbé je, že při tom zmizí i Oblíbené kontakty, takže úplně na prd. Jinak mě neskutečně irituje, jak mě auto neustálé vítá a neustále na něco upozorňuje "Vítejte XY, jste uživatelem od XY.2020" OK?, upozornění na nastavení soukromí - OK. Já chci sednout do auta, zapnout hudbu, spustit navigaci a jet. Lane Asisst - Na okresky naprosto nevhodné. Vypínám okamžitě jak sednu do auta. Už mě to párkrát skoro vytlačilo na rozbitou krajnici. Front Asisst - Tady musím naopak říci, že mi to jednou zachránilo zadek. Díky chybě IT jsem se hrabal v nastavení a nevšiml jsem si brzdícího auta přede mnou. Okamžité upozornění (občas sice na infarkt, ale budiž) a opravdu komfortní možnost dobrzdit. Čekám na prosinec, kdy má vyjít nový SW a pokud ani pak nebude fungovat, budu hodně řvát, protože se díky SW stává auto hodně otravným. Kdyby nebylo služební, tak bych byl na infarkt že jsem investoval takové peníze za takový šlendrián. A ještě je dobré si pročíst diskuzi na Google Play ohledně "skvělé aplikace" Škoda Connect. Ona by to byla skvělá aplikace, kdyby fungovala!
    1 bod
  11. Ahoj, popíšu moje problémy: - restart infotaimentu i budíků za jízdy - zcela černý (vypnutý) infotaiment i několik dní (po restartu, po zamčení/odemčení ) - nemožnost ovládání klimatizace; dvě perly: - bylo vedro, zapnul jsem klimu na max a pak se to pos.....den to nešlo ovládat a klima jela cenou dobu na max....z auta se stal mrazák - ráno jsem si zapnul vyhřívání sedaček, pak se to zase pos. a celý den jsem jezdil s vařící sedačkou... - nefunkční parkovací asistent, na infotaimentu svítí, ale přestane pípat... - po nastartování nabíhají asistenti několik minut, do té doby samé chybové hlášky a otravné pípání - line asistent neustále řve "jeďte uprostřed svého pruhu", hrabe do řízení např. proti kamionu, kterému se snažím na úzké silnici vyhnout - line asistent "jede podle housenky uprostřed silnice", stačí mu světlejší vyjetý pruh; někdy nejede zase podle bílých čar, blbne hodně v noci a v dešti - AndroidAuto řve "WLAN spojení je nestabilní, přepojte telefon na USB", hláška má jen OK a skáče tam ihned pořád dokola, nejde manuálně vypnout, infotaiment v tu chvíli nefunguje, pomůže jen odpojení telefonu na displeji telefonu - tlačítka na volantu fungují kdy chtějí - infotaiment nezobrazuje čas, to většinou nejde ani vypnout StartStop - na budíkách není vidět spojení s telefonem přes BT, ikdyž telefon spojen je - nejčastější hláška: "tato funkce je dočasně nedostupná" nejsem řidič, ale betatester .....vše je opravdu nebezpečné, neboť to neustále svádí pozornost ....kam dali ve škodovce hlavu ? manželka s autem odmítla jezdit......
    1 bod
  12. jo pojištovny to jsou taky takove zlodejske praktiky. když uzaviras pojistku všichni usmev a samozrejme ze uhradíme a když se ti něco stane tak usmev zhořkne a zacina slovickaření. Jak vam nedat nic ale kazdej rok zdrazuji nebouras tak tady mas bonus sup a pojistka roste o 120az 300 kc za rok nahoru. Dale nechapu proc to radio a navigace columbus musí stat takovy ranec v dnesni době pak se to nemá krast. a dost uz mam nerva
    1 bod
  13. Mlhovky H8 : V případě potřeby lze upravit svítivost v jednotce Centrální elektroniky Leuchte12NL a Leuchte13NL, např. níže je svítivost 100 - nastavoval jsem si na 80. (hodnota Dimmwert AB 13 resp. Dimmwert AB 12)
    1 bod
  14. Zda tvé ABS to nejnižší ACC zvládne, je jednoduché zjistit pokusem o jeho nakódování. Pokud to to kódování vezme, tak to půjde (co se ABS týče). Dokážeš takhle i zjistit, jakou verzi toho ACC to pojme. Jedná se v kódování o byte 24, kde je nutné bit 2 a 4 dát na "1" (bit se počítá od nuly z leva, takže první bit je 7, poslední je 0)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...