Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. davi72

    davi72

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      2 130


  2. fugas20

    fugas20

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      710


  3. kacer1

    kacer1

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 894


  4. miklisek

    miklisek

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      5 764


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11.11.2020 ve všech sekcích

  1. Já jezdím jenom s tímhle sportovním zobrazením (otáčkoměr) a vím že mě to ze začátku přepínalo po zahájení navigace zobrazení displeje. Nějak se mi povedlo to asi nějakou kombinací nastavení změnit a teď jsem půl roku jezdil s otáčkoměrem a ani po zahájení navigace se nic nepřepínalo - jezdím kvůli dopravním info na navigaci každý den. Dva dny zpátky (shodou okolností jsem nahrál aktuální mapy) to začalo fungovat tak jak píšeš standardně zase po zahájení navigace režim přepínat. No zkusím ještě laborovat a třeba se to zastaví někdo, komu se to povedlo. Když ne, tak se s tím budu muset asi smířit. Každopádně díky!
    1 bod
  2. dakujem, jo v navode je ze ak je zahmlene tak sa mam zasvietit svetlo. nenapadlo mi to ani hladat v navode.. dakujem :)
    1 bod
  3. Normální jev u aut bez klasických žárovek, nic nevyreklamuješ pokud to není vyloženě potečený od kapek. Do manuálu to píšou, ale nevím jak u scaly. U rapida s bixenon, led blinkry a DRL to mám zamlženo ještě víc.
    1 bod
  4. Myslím, že to na reklamaci není a dokonce mám za to, že se to tady již několikrát rozebíralo u více typů současných Škodovek, že pouhé zamlžení světlometů zevnitř není u fabriky žádná závada. Má takový dojem , jestli tento stav zamlžení není přímo zmiňován v návodu k obsluze auta jako mnohdy normální věc, zkus se na to podívat, jestli to tam v návodu nemáš.
    1 bod
  5. Objednané 25.8., u predajcu 9.11. Style, 200 kW, modrá láva
    1 bod
  6. Vyměnit šrouby je v DP napsáno úplně všude, když se jedná o podvozek. Logicky kvůli bezpečnosti, protože šroub může být zrezlý a při povolování ho můžeš třeba mírně natáhnout. Navíc třeba límec na šroubu nebo matici je brán jako jistící prvek, takže při prvné demontáži ztratí schopnost jistit (jako silon v samojistce, pérová podložka, zmáčklá samojistná matice nebo povlak tmelu na závitu šroubu). Kolik servisů to ale dělá...... Nedávali mě nikdy nové ani matice na rejdovém čepu, a tam bych si to fakt já osobně neriskl. U stabilizátoru takové riziko neni, pokud se ti to podaří povolit bez násilí, nechal bych tam původní. Výměna spony není předepsaná. A určitě bych mazivem nemazal, předepsáno to není. Proč taky, spoj lůžka a stabilizátoru musí být svěrný a pevný bez pohybu. Však nové provedení stabilizátorů má lůžka dokonce navulkanizovaná.
    1 bod
  7. Tak jsem mluvil i s prodejcem. Měli tam zrovna i předváděčku sportline,dodanou v podobný termín jako moje auto a zmíněné položky tam taky chybí. Nebyl si jistý jestli tam mají být ale podle návodu to vypadá, že ano. Nakonec jsem kvůli toho napsal mail přímo do Škodovky zatím bez odpovědi, pouze ho přeposlali na kompetentní oddělení. Dám vědět až se ozvou. Vyzkoušeno ale ani v jednotlivých jízdních režimech se nabídky nezobrazí. Neočekávám, že bych to něják každodenně využíval. Jenom jsem pročítal návod a všiml jsem si, že tam jsou popsané věci, které bych v systému v autě měl podle výbavy mit ale nevidím je tam. Jsou to drobné blbosti ale buď to nemá být v návodu a nebo když už to tam je, tak by to mělo být i v autě.
    1 bod
  8. Jde o to jestli si stim dokaze poradi haldex a esp pri rychlosti nad 80 kdyz bude jedno kolo na naprave uzsi a bude mit jinou vahu
    1 bod
  9. Dnes jsem menil vybojky, tak jsem ti to nafotil. Melo by to jit.
    1 bod
  10. Mám ho objednaný s výrobou první týden v prosinci, tak můžu pak poreferovat
    1 bod
  11. Ptali se doktora, co dávají pacientům s koronavirem? „Palačinky, bramboráky, lívance a pizzu.“ „A to mu pomáhá?“ „To nevím, ale vejde se to pod dveře.“ Chuck Norris chytil koronavirus. Bylo mu ho líto, tak ho zase pustil. Včera přišli na poštu dva lidi v rouškách, nastala panika. Po chvíli se ukázalo, že je to přepadení, tak jsme se všichni uklidnili. „ Pustím televizi - Babiš, pustím rádio - Babiš, otevřu noviny - Babiš, otevřu Facebook - Babiš. Normálně mám strach si pustit p*rno... „Co to máš na tváři?“ „To je jizva z fronty.“ „Wow! Ty jsi voják?“ „Ne! Já byl v Kauflandu...“ Divadla kvůli koronaviru odvolala premiéry... Nemohla by i vláda? „V životopisu máte mezeru. Co jste dělal v roce 2020?“ „Myl jsem si ruce.“ Včera jsem byl díky zavřené hospodě doma a povídal si s manželkou. Docela fajn ženská s dobrými názory. Bláznivé to časy. Dřív jsem kašláním skrýval prdění. Dnes prděním skrývám kašlaní. To jsem zvědavý, jestli i nadále bude Česká pošta tvrdit, že nikdo nebyl doma :)) Koronavirus nevydrží dlouho, protože byl vyroben v Číně. Lékařský tip: Posypte si ruce chilli papričkami. Proti koronaviru to sice nepomáhá, ale zatraceně rychle se naučíte nesahat si na obličej. To je poprvé v historii, kdy je originál z Číny a kopie z Milána. Osmdesát tisíc lidí se nakazilo koronavirem a celej svět chce hned nosit roušky. Ale čtyřicet milionů lidí má HIV a nikdo nechce nosit kondom. Učitel: „Zase pozdní příchod, důvod?“ „Byla zácpa.“ „Ale toto je online vyučování!" Proti koronaviru se ubráníme tak, že denně sníme 16 stroužků česneku. Sice to nepomůže, ale aspoň se k vám nikdo nepřiblíží.
    1 bod
  12. pokračování k tématu, po servisu a více jak měsíci trápení.... - restart IT s náběhem až nekolik minut, při restartu nejde napěti do USB !! - neustále vypínání asistentů za jízdy pořád dokola s patřičným zvukovým a grafickým hlášenim... - line asistent potvrzuji, že jede klidně podle letícího meteoritu, jen ne podle bílých čar na silnici....když uz ten škodováckej krám má front asistent, mohl by si odpustit škubat volantem doleva přímo před protijedoucí auta na úzké silnici - tohle naprogramoval kokos - zadní parkovací senzor tak v 1/5 případů nefunguje, hlášky má i cestou dopředu - odpojoval jsem vlek, nechal jsem si nastartovaný motor, po chvílí zas hustokrutá oranžová ikona na LCD....ignorace, běžný stav. Pak přišel email ze servisu, že se mi auto automaticky nabonzovalo s nefunkčními předními světly a že se mám určite stavit u nich, protože mi to v rámci záruky opraví. IT to fakt hlásí, tak hledám ty světla, co nesvídí, ale ty mi už stojí odpojené doma na dvorku :) něco k ergonomii: - obrovský display místo budíků, kde chybí zakladní informace - čas, nemá dokonce ani pevné místo na IT (po přeepnutí na Android Auto se přestěhuje klima a čas jinam...) - display nad volantem má 3 módy, použitelný je jen jeden, když jsou zobrazeny budíky. Ty druhé dva módy budíky nemají, místo nich je témeř volná plocha, kde se skoro nic nezobrazuje ...k čemu tam ty módy jsou ? ....kdybych měl Kolumbuse, bude tam navigace.. - pod sedačkami není ani kousínek přihrádečky na vesty... - ukončení hovoru tlačítky na volantu znamená vlézt do menu a složitě vybírat, O3 měla intuitivně ukončit hovor jako první volbu (první věc, co člověk dělá, když dohovoří...) - kabely v USB-C taky nedrží nějak zvlášť pevně - nemá to v interieru CL zásuvku, k čemu prodávají to CL přísušenství ? Abych si to zapojoval v kufru ? - vana do kufru: už to není guma jako v O3, ale kluzký levný plast - vlevo v kufru uděali dírky, tam patří druhý háček, za který jsem musel zaplatit 150 Kč, mimochodem je ale tak nízko, že nákupní taška v něm už nevisí, ale povaluje se - nastavení sklonu světel....OMG zase zahrabané v menu, vezl jsem dvě děti a plyšáka a už na mě všichni po setmění blíkaj, že je oslňuji...já to rád seřídím, ale chápejte, za jízdy si nesmím hrát s audiovizuálm zařízením.... - po zapnutí tlačítka ofuku předního okna se zapne AC a zůstane zapnutá i po vypnutí / nastartování, když byla předtím ručně vypnutá... - plato kufru liftbacku není zlomené, ale v kuse....po otevření kufru mají věci na platě tendenci se přeskupovat - ten slavný modrý trychtýř na ostřikovač tam vůbec nedrží něco pozitivního: - 2.0 TDI žere pod 5 - couvací asistent pípá do repro jemnější melodii a dobrý nápad: stereo podle toho, ze které strany je blíže překážka - všude led jsou fajn, ikdyž jsem zjistil, že světla v kufru mají žárovky a snad i někde v parabole jsou pořád taky... - interierové led umí dotykově intenzitu - sedačky stejně pohodlné, jako O3 - díra na deštník - gumový kryt středového tunelu vzadu, když vezete dobytek - haubna má konečně dvě vzpěry, 10x tleskám Tragedie_v_JZD: ty problémy má auto každý den, někdy několikrát za jednu jízdu. Výrobce nic nevyřešil, dealer nic nevyřešil, neboť vyrobce NEVÍ, co s tim mají dealeři dělat. Údajně programují nový SW, který má být v prosinci.... jo suchý z nosu, vyřeší jeden bug a dalších deset napáchají Mimochodem článek: článek na Seznamu Schäfere, ty lháři sedmilhář !!, vyřešili jste kulový. Nebýt operáků a flotil, tak neprodáte jedinou O4. Služebáky nikdo neřeší, viď, tak si tohle můžetee dovolit. Styď se, ty Zelená Škrabko.
    1 bod
  13. Vlastně z původního tam není nic ale tentokrát jsem do toho šel jako strojař takže soustruh posuvka mikrometr a kontrola jedné věci za druhou vyndá jsem celou nápravu a poloosy sundal klouby vymyl zkontroloval a levé dal doprava a pravé do levá na soustruhu kontroloval poloosy krátká ok dlouhá měla házivost až třetí byla ok pak dodací plochy všeho očistit ložiska ven a opět dosedací plocha jednoho lehce házela kotouč na jedné straně také prostě oser až na půdu samo jsem měřil u silenbloky a dál nové šrouby do celé nápravy
    1 bod
  14. Vyzkoušej si to, u někoho, jestli zrovna tuo funkci chceš. Několikrát jsem ji zapnul a velmi rychle zase vypnul. Spolujezdci na zadních sedadlech si nebyli jisti, jestli nemají halucinace. Stěžovali, že je to velmi nepříjemné a slyší vše 2x (sebe i mluvčí zepředu). Z praxe považuji tuto funkcionalitu za nepoužitelnou.
    1 bod
  15. Jen tady zkopíruju příspěvek z mého profilu.. :) "Poslední dny jsem věnoval "obnově" RSa do stavu nového auta. Začátek byl u budíků, které bohužel celý koncern dělá neskutečně "měkké" a tedy většina novějších koncernových aut má ten problém, že jsou takto poškrábané. Stačí na sucho utírat, prach udělá své.Naštěstí nic co by nebylo řešitelné, v mém případě jsem sáhl po přípravku od firmy Quixx, není třeba strojní leštění, stačí ruční. Rychlo návod.. Stačí budíky pořádně vyčistit (při leštění byste si udělali škrábance nové..), poté nanést přípravek na budíky, na čisté mikrovlákno a krouživými pohyby budíky vyleštit. Pro kontrolu si můžete zapnout světlo na telefonu a po utření pasty projet pod různými úhly budíky a najít tak zbylé škrábance a pokusit se i ty lokálně odstranit.Výsledek? Nevíte, že nějaké plexi před budíky máte.. :)"
    1 bod
  16. Zdravím. Hlásim sa konečne k tým šťastlivcom, ktorým prestali vibrácie volantu od 110 do 140km/h. Prebehla výmena zadných silentblokov na predných ramenách. Vyšlo to do 30e. Najazdil som už 3000 km. Dúfam, že to niekomu pomôže.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...