-
Počet příspěvků
14 899 -
Registrace
-
Poslední návštěva
-
Dny vítězství
3
Typ obsahu
Profil
Fórum
Galerie
Obchod
Stahování
Articles
Příspěvky zveřejnil mischicka
-
-
V 1. 3. 2018 na 8:59, Ulipek napsal:
Já jsem po přidání distančních podložek předek 1,5cm a zadej 3cm na každém kole.. jsem zaznamenal enormní změnu jízdích vlastností v zatáčce na Oct III. RS TDI.
Jinak ano, také se mi zdálo že Oct II. RS seděla lépe.. ale měl jsme ji v benzínu.. takže to nebude úplně srovnatelné.. :-/
Nad podložkami právě přemýšlím, pořád mi OIII RS nesedí jak seděla OII RS.
V 1. 3. 2018 na 9:29, ELXEL napsal:Jezdil jsem jak v O2 RS tak v O3 RS, oboje osmnáctipalcová kola (O3 na zimu 17) a to není ani jiná liga, to je jiný sport. O3 má výrazně lepší jízdní vlastnosti než OII a to jak z hlediska komfortu tak z hlediska jistoty jízdních vlastností (zkuste si v O2 prudce brzdit z vysoké rychlosti například). Oboje benzín, podotýkám (umím si představit, že diesel může mít malinko jiné naladění).
Jinak dost velký rozdíl v jízdních vlastnostech můžou dělat i kola - mezi 17 a 18 palci jsou kromě komfortu i drobné rozdíly třeba při prudší změně směru.
Já to mám ale naopak - z OII RS mám lepší (jistější) pocit, než z OIII RS. Obojí benzín, obojí 18" kola.
-
Je tu někdo, kdo jezdí či jezdil obě generace RS a může proovnat podvozek?
Ani po třech letech jsem si totiž nezvykl na chování OIII RS v zatáčkách a přijde mi, že OII RS v tomhle byla daleko větší "žehlička". Na dvojce jsem ale jezdil se superbáckými koly s menším ET, takže teď nevím, zda to byla zásluha kol, nebo je dvojový podvozek prostě lepší.
Má tedy někdo relevantní zkušenost? -
V 26. 2. 2018 na 16:50, Clerfayt napsal:
Si nemyslím. Za jízdu se občas zabrzdí dostatečně. Důležité je za deště, nebo jiném mokru před odstavením vozidla dostatečně zabrzdit aby se vlhkost vypařila. To prospívá jak kotoučům, tak destičkám. Kdo to nedělá a nechává brzdy stále mokré tomu korodují a korodují. Ono mezi destičkou a kotoučem se voda hodně těžko odpařuje bez přispění pořádného Tepla.
Když je sucho a nebrzdí se, je to brzdám celkem jedno
V 10. 1. 2018 na 18:17, Wittmann napsal:na tom není nic zajímavého: zadek brzdí méně, tím pádem kotouče reznou víc
V OIII se dá nastavit preventivní přibržďování zadních brz za deště tak, aby v případě potřeby rychleji a účinněji brzdili. Možná to bude řešit i tenhle problém.
V 12. 1. 2018 na 19:53, HONZAV1 napsal:Cože, na 60 tis. výměna komplet brzd? Mám necelých 170tis od nova a brzdy se do důchodu ještě nechystají (2,0TDI), tedy vše originál od 6/2014. Překvapuje mně, že i zadní. Pokud jezdím krátké trasy, tak alespoň 2x za týdem brzdy pořádně prošlápnu, aby na nich nepučela rez. Jen ještě doplním, že jsem najel ca 20 tis s nebržděným přívěsem často i přes 1T a asi 10 tis. s karavanem 1,2T. Honza
170 tis. km je poměrně dost, zatím jsem o nikom, kdo by najel na jedny desky tolik, neslyšel.
V 15. 8. 2014 na 21:05, xx30 napsal:Dnes jsem jel po nějaké silnici 3 třídy a na cestě byli nějaké kamínky po látání cesty. Nějaký kamínek se mi dostal mezi brzdovou destičku a kotouč. Jenom jsem slyšel silný pískot. Zastavil jsem a několikrát prošlápl brzdu. Kamínek se asi uvolnil. Po dojetí domů jsem si všimnul, že na jednom předním brzdovém kotouči jsou škrábance po celém obvodu. Nejsou hluboké, ale po přejetí prstem jsou lehce znatelné. Jinak brzdy normálně brzdí a při brždění auto nikam netáhne a volant nijak nevibruje. Je to potřeba nějak řešit nebo se postupně kotouč bržděním obrousí a srovná.
Mezi destičku a kotouč se kamínek určitě needostal, je tam minimální vůle, to spíš mezi kotouč a krycí plech na zadní straně kotouče.
- 1
-
A co je na nich zvláštního?
-
Já s kleštěmi skončil :-)
-
Podle mne není na čem to poznat, to by popíralo všechny hodnoty hodnoty, které ŠA vyznává.
Dneska se cokoliv vyrábí kdekoliv a nebýt etikety, nepoznáš nic. -
To jsem asi i zločinec, mít to bez black paketu a ještě s chromovými lištami kolem oken :-D
- 1
-
Proč by v tom vůbec měl být nějaký problém?
V 21. století si snad škodovka je schopná pohlídat kvalitu všude a všude taky vyrábět podle stejných standardů.- 1
-
A čemu přesně to vadí?
-
Co to je za slovo to "panbu"?!
- 1
-
V 4. 5. 2017 na 10:41, Kovysek napsal:
Mishicko, ty jsi sežral celý svět, všechno víš a znáš hned napoprvé viď ? Nejsem automechanik, jsem samouk, nejsem ani kluk z vesnice/baráku, jsem z paneláku a k takovým věcem jsem se nikdy nedostal. Nemám garáž, ani pořádné nářadí, auto si sám spravuju prakticky na ulici nebo na odlehlém místě. Nářadí a ostatní věci taky něco stojí a musí někde být uskladněné, když jdu dělat s autem, beru si to co předpokládám, že budu potřebovat, ne každý zdědí plně vybavenou garáž po rodičích ..
Hučí ložisko, tím, že jsem to očistil od rzi, jsem si pomohl akorát to, že mi kolo jde sundat v pohodě, vazelínou jsem to také protřel. Nicméně jak říkám, dneska se bude měnit ložisko, tak uvidíme.
Každopádně i přes ty kecy typu "twl to jsou dotazy..." ti děkuji za odpověď.
Tak číst evidentně umíš, tak kdyby sis to vygooglil už dávno...nebo ti přijde normální bouchat a kopat do kola pokaždé, když ho chceš sundat?
Anebo se holt drž toho, že ses z paneláku, bez garáže a bez heveru a jezdi do pneuservisu, tam mechanici jsou. -
Ten rozdíl je tolerance, která tam je - běžně 1000 km a nějaké dny, které jsou v tom, co palubní počítač ukazuje, započítány.
-
Zadření motoru po týdnu od prodeje jistě není skrytou vadou - za týden provozu s ním nový majitel mohl teoreticky ujet tisíce kilometrů a udělat cokoliv, takže bych nepřistoupil na žádnou formu kompenzace a pokud by dál obtěžoval, obrátil se na PČR.
-
Twl to jsou dotazy a experimenty - proč kola před montáží neušetříš konzervačním voskem a pokaždé podstupuješ takovou vraždu při sundávání?
Jinak broušení a mazání jistě nemá vliv na hučení, stejně tak jako hučení nevzniklo díky přirezlému kolu. -
Nijak nereaguje, není důvod.
-
Nedaří se mi vůbec registrovat - neplatná captcha a přitom žádnou nevidím.
-
A představ si, před těmi 80 lety se jezdilo s koňma - nestálo by se kvůli tomu tvému "Na pohodu jízda pohoda." vrátit ke koním? Jen bys ho u silnice nechal napást a zvuky by jistě byly taky cajk.
-
Myslel jsem, že řešíme FI :-D
Jasně, že nejede, dej do toho turbo a uvidíš, jak pojede. -
Jj, atmosféra je atmosféra, takže něco, co má zbytečně o 30% nižší výkon než by mělo s turbem a nejede to (y)
-
Já mám na dvojce origo škoda, na trojce alternativní výrobce a rozdíl v provedení je takový, jak píše stanmar - origo sedí naprosto přesně, alternativní tvar tak dokonale nekopírují, ale jsou to milimetry a na funkci to vliv nemá.
V každém případě oboje bez problémů zvládají otevření okna ve 140 km/h a nikam neletí :-)- 2
-
před 13 hodinami, Petr Rašplička napsal:
Borci nevíte popr. jak, zda jde vypnout, nebo posunout... to pipnuti když klesne teplota na 4.5 stupne?
Proč to vlastně chceš modifikovat?
-
Twl nechtěl jsi, aby blikal led pás a ne žárovka vedle?
Odesláno z mého Lenovo P70-A pomocí Tapatalk
- 1
-
Jdu si dát rýži a podívat se, jestli už mám dost šikmé oči :-D
Teď vážně, myslím si, že corridy by byla velká škoda a je dobře, že se vrátila. -
Vzorek a směs dělají hodně, ale přechodem z 15" na 17" máš asi i o nějaký ten centimetr širší pneu, ne?
Srovnání podvozku OIII RS a OII RS
v Podvozek
Vloženo
Tak to musí být v pružinách :-D
Jak jsem psal, srovnávám OII RS a OIII RS a můžu porovnat na obojím 18" kola, tak na OIII RS 19", která zatím jezdím jednu sezónu a přijde mi to naprosto naopak - dvojka i na zimních 16" (ale taky z SII s menším ET) sedí líp, než OIII RS na originál 18" nebo 19"...