Přejít na obsah

ben06

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3357
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    3

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ben06

  1. Střídmá spotřeba oleje 1L/3000km? Komprese bude OK i u zapečených stíracích kruhů. Když dáš nové svíce tak to chvíli zase pojede.
  2. Žádná náhrada pro Rapid neexistuje. Vyndat, vymýt a ošetřit aspoň přípravkem na dutiny? Těžko na dálku soudit rozsah koroze.
  3. ben06

    Fabia III koroze

    Tak může jet i jinam, co AS to jiný přístup. Když jsem zůstal v 5leté záruce na silnici taky mě odtáhli do jednoho velkého AS, kde by auto jen stálo v kopřivách a čekalo a ve druhém se auta hned ochotně pozdě odpoledne ujali a ještě večer(!) volali, že je OK. Ráno jsem si pro něj jel 100km náhraďákem. Můj domovský AS se mi snaží vyjít vstříc s čímkoliv, jezdím tam 15 let 😀
  4. No nevím, ty moje vytažené z F3 2020 mají nějaké povrchové "zatavení" ale je to už popraskané, ty horní a přední jsou jen pěna. Muselo by to mít nějakou silnější šprcku, ale dole ve styku s prahem a blatníkem tam zase zůstane vlhký binec. Tolik trochu erotické okénko 😀
  5. Na mého Rapida pořád nemám čas, ale před pár dny jsem viděl před superhyper bílého Rapida, asi služebák, nebo bývalý, kterému už blatník dole pěkně kvetl a to mě fakt vyděsilo. Molitany jsem si už vyměnil za plasty na F3 2020. Pod podběhy na každé straně byl opravdu kýbl listí a bordelu, protože i podle zažrané černé špíny na střeše majitelka evidentně parkovala pod stromy. F3 má jako Rapid taky molitany i v horní a přední části, ale díky podběhům se tam asi voda moc nedostane.
  6. K odpojení senzorů bude potřeba nějaká řídící jednotka i když si ji na vrakáči seženeš tak se s tím asi nikdo nebude potit. Na F1 a O1 bez senzorů jsem si připravenou typovou kabeláž nacvakal taky sám, ale u Rapida se senzory a hlídáním žárovek to už nedám a u F3 sice bez senzorů taky.
  7. Prošel jsem celé téma a nedá jinak by to sem někdo už dal. Kup si V-metr do zapalovače, mám ho v Rapidu i F3
  8. Čerstvá zkušenost při koupi 4. auta F3 do domu. Hrabal jsem se v aplikaci ČSOB pojištění a pak to neukončil. Po několika hodinách se mě ozvali z banky ČSOB s nabídkou POV. Já si ho nechal už nacenit na lince Pojišťovny ČSOB a ejhle z banky to bylo ještě výhodnější, tak jsem uzavřel POV v nejvyšší verzi a rozšířil i na střet se zvěří a skla. Přitom ještě 2 roky vrací část % pojistného a prvních cca 500 už došlo. Dostal jsem i nabídku na výraznou slevu pojištění u dalších aut, ale bohužel už jsem je měl cca měsíc uhrazeny, takže až za rok.
  9. ben06

    Zatuhlé stěrače

    Zadřené osky, běžný problém když tady budeš hledat
  10. Já mám v TP Rapida 50 kg, O1 60kg, F1 + F3 50kg. Sundávací TZ na Rapida je na 75 a pevné na 50kg dle údajů na e-shopu ŠA. Nicméně je stejně směroplatné co je v TP.
  11. Pokud jsi záruce a chceš dál záruku mobility musíš intervaly a úkony dodržovat. Já se divil, když jednu dobu byla první výměna brzdovky až po třech letech a následně klasicky po 2 než to dali zase zpět na 2 roky u první výměny.
  12. Petr Svetr> to by sis musel pustit vyhřívání sedadel. Napětí sleduji přes jednoduchý V-metr do zapalovače za pár korun
  13. Přes léto mám káblík vytažen, v zimě je to cca jedno. Dobíjím teď lídlovkou cca 1-2 x měsíčně, protože poslední 3 roky už velmi málo jezdím. Rapid 2019 baterie EFB původní.
  14. Tak to není typický zvuk přidřeného Sardenu. Šup do AS dokud je záruka.
  15. Těžko říct, přidřený Sanden tzv. cvrlikal. Pokud auto jezdilo na předepsané úkony které jsou v elektronické servisce máš záruku tak jeď do AS ať to řeší
×
×
  • Vytvořit nový...