Přejít na obsah

ben06

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3257
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    3

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ben06

  1. Když mě v 25.000km potkal opakovaný problém s motorem na 2 válce byl jsem poprvé v AS, kde mě jen vyměnili svíčky a ani jsem nevšiml, že by použili stahovák cívek a natočení svíček už vůbec. Nicméně po 100km jízdě od domu byl problém zpět a už následoval odtah do jednoho AS, kde mě na záruku vyměnili cívku. Tam jsem auto nechal a odjel náhraďákem a ráno si ho jen vyzvedl bez jakéhokoliv záznamu a papíru. Proto jsem teď v 54.000 km výmenu svíček odmítl a nechám to až za rok. Někde jsem četl o zpochybňování natočení svíček, tak nevím...
  2. Řešil už někdo hlučnost u této převodovky? Pravděpodobně ložisko diferenciálu.
  3. Já od 03/2019 54.000km, za poslední 2 roky už jen cca 7.000 km ročně.
  4. Taky budu oponovat, na značce asi trochu záleží a taky jestli to není nějaký ležák. V AS mě tam sami dali Vartu a oproti předchozím už jede víc jak rok.
  5. Pro ty, kdo zvažuje aktivaci Smartlinku mimo AS doporučuji nahlédnout do fcb skupin F3 a nebo Rapid. Mnozí už roní slzy, že si už Swinga zablokovali takže teď pozor na nákupy z druhé ruky 😉
  6. ben06

    Chyby na VAG

    Alternátory budou rozdílné například dle výbavy, zašel bych na vrakáč.
  7. ben06

    Teplota oleje

    Když si přečteš co se píše nahoře tak je to normální, já mám sice 1.0tsi a stejný olej má za běžných okolností do 100° a na dálnici ve stoupání 105°+. Máš tam dost oleje?
  8. Josef_1> zatím mám ještě 16" hučáky od Dunlopu z prvomontáže a vždycky se těším na ty zimní 15" Nokian wdr4 😉 a zvažuji i letní od stejného výrobce.
  9. ben06

    Pneumatiky R17

    Včera jsem vzal štos TP a šel na registr. Úředník když to viděl, tak chvíli remcal a to tam už nikoho neměl. Začal Rapidem a na dvě kliknutí doplnil chybějící část v poznámkách + i nějaké další údaje do registru. U O1 a F1 to bylo to samé + chybějící zápisy o TZ. Problém byl u vleku kategorie O1, který byl veden v registru jako O2 s nesmyslými údaji o váhách, bez rozměrů, údajů o pneu a spousty dalších údajů a sám řekl, že bych z STK rychle vyletěl. Motorky jsem zatím neřešil. Jako starý hnidopich mám rád vše OK. Při jakékoliv změně si trvejte na vrácení papírového TP kdo ho tedy ještě má, dnes už to lze.
  10. Předělával jsem do Rapida ze starého Golfa kde jsou pod úchyty plastové "vaničky"
  11. ben06

    Brzdy

    Rozdělat, vyčistit 35 tis. na bubny nic není. Byl jsem nedávno v servise s O1, ručka byla výš a brzdy byly dělané před 2 roky a stačilo vyčistit a máznout a jsme úplně jinde.
  12. Dodi 15> taky tyto zimní radosti s STK a servisními prohlídkami nemám rád. Ještě že jsem jel do AS už minulý týden, motor jsem půl hodiny prohříval, aby měl olej aspoň 80-90° a na STK s Rapidem jedu za měsíc a chystám se na koupi F3 mpi jako 3.auta tak tady sleduju poznatky
  13. Mám 75 kw BFQ 2009 a čepadlo zavrčí už když otevřu dveře
  14. Mě tímto indikovali vadnou cívku u Rapida 70kw 2019 ve 30.000 ještě v 5 leté záruce
×
×
  • Vytvořit nový...