Tak posledni rada kde ho najit byla pro me asi klicova dnes jsem se v teple garaze pustil do operace. Sundal jsem cely kryt motoru (horni tedy) a kdyz uz jsem v tom byl, tak jsem sprejem na kontakty vzal asi 3 konektory, ktere jsou zde ukryte. Pak jsem zacal hledat na zadni strane motoru onen nejhure dostupny konektor na snimaci a podarilo se mi ho najit (nejspis, ale nevim o zadnem dalsim, ktery by mel byt v tomto miste na prechodu mezi motorem a prevodovkou). Pristup vazne silenej a diky pojistce, ktera drzi jak pribyta byl pro me celkem zazitek dostat tam obe ruce, abych ji sroubovakem dostatecne uvolnil a konetor sundal... ale jelikoz mam rucicky pomerne maly, tak se povedlo
ted uz jen bylo na rade dalsi bludiste, kudy tam dostat sprej no a prostrikl jsem obe svorky alespon 2x a asi 5x jsem svorku zapojil a rozpojil. Vsechno jsem poskladal, pozapojoval, pouklizel a nastartoval. Motor se chova normalne, bezi ciste a zadna kontrolka nesviti (tudiz jsem snad na nic nezapomnel) a uvidime, zda se to nejak pozitivne projevi tim, ze uz se to neprojevi
Jinak pujde snimac ven, jelikoz kdyz se to cloveku stane pri predjizdeni, je to dost o hubu...