Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

ja mam novej řetěz už 15000 km asi no..třeti od vyroby a mam klid zatim..jsem z Trutnova

A jak je stara ta nejnovějši? Ja byl na servisce koncem listopadu tak by mohl byt soft nejnovějši ne?

 

 

poslední je 9852

pardon 

Upraveno od azriel

Když budeš mit čas tak hoď video prosim....a s tim softem je to jak?

9852

 

já se blbě podíval

Neviš kdy vyšel? Od kdy ho davaj?

Nevite jaka je posledni verze sw pro 1.2 CBZB 77kw diky

Mě jdou oba, výsledek pěkný, ale už bych se bál o dlouhodobou životnost nejen řetězu. I když se to vše dimenzuje s určitou bezpečností na vyšší výkon a krouťák.. těch 204 Nm už je to dost.

 

Celkem by mě zajímalo jaký to bude mít vliv na spotřebu  :)

 

Vzhľadom na to, že pri CBZB by mala byť sériová hodnota 175 Nm, tých +29 Nm by som sa až tak nebál. Mňa ale zaujíma skôr to, že aký má výkon motor v tvojom aute, lebo ako som teraz pozeral namerané hodnoty azriela, tak som z môjho auta sklamaný. On na CBZA mal rovnaký točák, ako ja u svojho CBZB, a to už naserie. :-(

azriel: napíš prosím nejaké info o svojom aute, ako napr. presnejší dátum výroby, počet najazdených km, či si už mal menenú reťaz, či máš podložku (akcia 24W6) a podobne.

Ja byl na servisce v listopadu, tak doufam že mam aktualni sw.....taky mně ten chip laka...ale toho řetězu se docela bojim jak se zachova.....

Nespoliehal by som sa na to. Väčšina servisov aktualizuje SW RJ len keď z nejakého dôvodu treba, alebo keď ich o to zvlášť požiadaš.

Kolik si servis bere za přehrani?

Záleží asi od servisu. Mne to už 2x spravili na požiadanie zadarmo, ale niekto tu nedávno spomínal čiastku okolo 400 Kč. Záleží asi od toho aké máš v servise vzťahy.

akci 24W6 mam na autě udělanou,řetěz mam původní a najeto čerstvě 34tis km mr 2011

Tak toto už vôbec nechápem. S podložkou si mal vyšší výkon, ako máš mať sériovo. Ako ti to potom jazdilo pred 24W6?

To nemůžu moc porovnat, protože mi podložku udělali cca po 300 km co jsem auto měl.

Ja sem taky zvědavej kolik mi naměřej před chipem..... Bude prosim video jak to jede z nuly na sto?

Ta podložka neudělá nic jinýho, než že posune náběh plnicího tlaku na plnou hodnotu směrem do vyšších toček a zmírní strmost toho nárůstu - bez ohledu na jakýkoliv další teplotní nebo tlakový korekce. Motor bez ní měl plnej krouťák mnohem dřív, než jakákoliv jiná motorizace s výjimkou dehtů - nebyl problém s ním gumovat i na trojku. Ale furt to byl takovej "vodezdizmus-kezdizmus" i včetně toho vytahujícího se rozvoďáku - prostě relativně ostře naladěnej agregát s výbornýma vlastnostma, ale za hovno stojící dlouhodobou spolehlivostí.

 

Podložka v regulaci turba přispěla ke zvýšení dlouhodobý spolehlivosti, ale bohužel vzhledem k obsahu (a dalším úpravám i v softu) se s ní samozřejmě degradovaly původní vlastnosti - z motoru s vlastnostma na špičce v daný třídě se stala šedivá myš nijak nevybočující z řady podobnejch. Čipem se řada původních vlastností vrátí na hodnoty který ten motor měl před "akcí 24W6" nebo na ještě lepší, ale jde o to, aby se zároveň nezhoršila spolehlivost....

Dostávám se už do OT, ale podložka hlavně vymezovala vůli na talířku obtoku. který vyráběl známy ramplovací zvuk při akceleraci. S ní souviselo SW vymezení chodu zároveň s omezením tlaku turba a nastalo výš popsané.... :kol-26:  :kol-26:  :kol-26:  :kol-26:  :kol-26:  

Však to jsem taky napsal - formulace "...se s ní degradovaly vlastnosti..." znamená SOUČASNOST, ne příčinu. Vždyť ještě dřív, než se začaly projevovat negativní vlastnosti pohonu rozvodu TSI konstrukčně poddimenzovaným řetězem, navíc  doplněným naprosto nevhodným napínákem, byly prvotní reklamace týhle motorizace převážně z viny nesprávný funkce systému přeplňování a jeho regulace... Konstrukce "kolem turba" se těsně po náběhu výroby měnila několikrát - dávno před "podložkou"...

Já jsem byl nakonec po podložce obšťastněn novým fukarem a zatím, klep, klep, nic...

Abyste byli v obraze s podložkou a bez to má výkon úplně stejný a o malinko méně strmý nárust točivého momentu.

Také cirka o 8Nm méně po podložce,

Super. Ja tú podložku nemám (ešte pred tým ako som kúpil auto ja, bola po prvom dni odstránená) a už takto mám o 13 Nm nižší točák než ako by som reálne mal mať. Ak by som ho dal znovu namontovať, tak budem mať nakoniec ešte nižší točák, ako má mať CBZA? To už kde sme?

e1.: A nemůže to být nějaká chyba měření?

Každý motor je jiný a stačí drobná závada, palivo atd a vše je jinak.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.