Říjen 25, 200618 r Dakujem JaKr, pojdem do toho teda, kamoš fabka ma tiež od nich chip a je spokojny tak snad to bude OK:-) len tych vydavkov mam nejak moc teraz:-) vyhrevy sedadiel.. a tak:-) hehe
Říjen 25, 200618 r Vím, že je to dotaz trochu mimo pořadí. Nechci kvůli tomu zakládat nové téma. Zajímalo by mě, zda lze do řídící jednotky nahrát soft z verze 51kW. Eventuelně u 1.4 55kW zda jde zvýšit výkon nahráním softu z verze 59kW. Dík. myslim že by to nešlo už z toho dôvodu že 1,4ka je 4valec a 1,2ka je trojvalec...
Říjen 25, 200618 r Vím, že je to dotaz trochu mimo pořadí. Nechci kvůli tomu zakládat nové téma. Zajímalo by mě, zda lze do řídící jednotky nahrát soft z verze 51kW. Eventuelně u 1.4 55kW zda jde zvýšit výkon nahráním softu z verze 59kW. Dík. myslim že by to nešlo už z toho dôvodu že 1,4ka je 4valec a 1,2ka je trojvalec... on sa pyta ci do 47kW verzie nejde nahrat soft z 51kW verzie, resp u stvrovalca do 55kW verzie nahrat soft z 59kW verzie
Říjen 25, 200618 r přesně jak píše fabka2004... Zajímá mě jestli lze přehrád palivovou mapu novou místo staré, Ať už je to 1.2 nebo 1.4.
Říjen 28, 200618 r Ahoj, nevíte někdo, jestli je třeba se u Cimbu objednávat na chiptuning nebo stačí dojet jen tak? Psal sem tam, odpověď má dojít do týdne, v pátek sem tam volal a nikdo to nebral. Dík
Listopad 27, 200717 r Dakujem JaKr, pojdem do toho teda, kamoš fabka ma tiež od nich chip a je spokojny tak snad to bude OK:-) len tych vydavkov mam nejak moc teraz:-) vyhrevy sedadiel.. a tak:-) hehe Mas to uz chiple? ... co pozitiva a co negativa? dynamika, prechodove charakteristiky, co spotreba atd atd atd ..... ?
Listopad 27, 200717 r Mas to uz chiple? ... co pozitiva a co negativa?dynamika, prechodove charakteristiky, co spotreba atd atd atd ..... ? dovolim si odpovedat za neho, "ciple" to uz ma a co sa tyka ostatnych otazok pozri http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...4599&st=200
Prosinec 9, 200717 r Pre vsetkych majitelov modelu FI 2007 s riadiacou jednotkou 03E 906 023 D. Soft na tieto riadiace jednotky, ktore pouzivaju i FII je asi hotovy, slovensky dealer vsak este nema technologiu (dufam ze ju bude mat v blizkej buducnosti)... Neviem vsak ci to bude take jednoduche, pokial viem FII ma upraveny i filter vzduchu mimo krytu motora a mozno i nejake dalsie drobne upravy. Co si o tom myslite? http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&...=92&lng=cze
Prosinec 11, 200717 r Pre vsetkych majitelov modelu FI 2007 s riadiacou jednotkou 03E 906 023 D. Soft na tieto riadiace jednotky, ktore pouzivaju i FII je asi hotovy, slovensky dealer vsak este nema technologiu (dufam ze ju bude mat v blizkej buducnosti)... Neviem vsak ci to bude take jednoduche, pokial viem FII ma upraveny i filter vzduchu mimo krytu motora a mozno i nejake dalsie drobne upravy. Co si o tom myslite? http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&...=92&lng=cze nejak tomu nerozumiem, link je na CIMBU a ich klasicky chip ...
Prosinec 19, 200717 r Pre vsetkych majitelov modelu FI 2007 s riadiacou jednotkou 03E 906 023 D. Soft na tieto riadiace jednotky, ktore pouzivaju i FII je asi hotovy, slovensky dealer vsak este nema technologiu (dufam ze ju bude mat v blizkej buducnosti)... Neviem vsak ci to bude take jednoduche, pokial viem FII ma upraveny i filter vzduchu mimo krytu motora a mozno i nejake dalsie drobne upravy. Co si o tom myslite? http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&...=92&lng=cze pozeral som ... 56kW je uz pekne cislo F II ma sice filter umiestneny za baterkou, ale rj je to jedno, "len mozno" nasava chladnejsi vzduch (nie som konstrukter tak preto tie uvodzovky).
Prosinec 20, 200717 r 56kW je obycajne cislo treba zmerat vykon pred upravou a po uprave aby to malo vypovedaciu hodnotu
Leden 30, 200817 r Tak pani, s radostou Vam oznamujem, ze som sa vcera stal novym clenom klubu no a? cítiť? alebo placebo...
Leden 30, 200817 r no a?cítiť? alebo placebo... citit, jasne ! tlaci ho to do sedadla, ze ma riť o cislo vecsiu....
Březen 25, 200817 r Když chip, tak aby to trochu už jelo : http://www.youtube.com/watch?v=9ohCugjcrd8...feature=related
Leden 7, 200916 r Já tedy velmi o chiptuningu pochybuji. Zdá se mi nemožné poznat zvýšení výkonu o 4 kW. Specielně firma cimbu udává na svých stránkách výkon seriového motoru 1,2 12V 47kW což je tabulková hodnota, ani se neobtěžují změřit skutečný výkon motoru před chipováním, jak tedy můžete důvěřovat hodnotě po chipování. Nejmenovaná firma ze Zbraslavi udává změřený výkon seriového motoru 48,5 kW a po tuningu 52,9 kw.
Leden 8, 200916 r opat sa nasiel dalsi expert. viezol si na aute bez chipu a s chipom? a ak si myslis ze zalezi len na kW tak si na omyle... a kolko casu jazdis na max vykon, teda na 5500 otackach? Upraveno Leden 8, 200916 r od domino666
Leden 8, 200916 r jmatus preco nemenovana firma uved ju... coho sa bojis ak je to ABC tuning tak to su hlupi suflikari .... a klamari ale som zvedavy ci napises nazov tej nemenovanej firmy...
Leden 8, 200916 r opat sa nasiel dalsi expert. viezol si na aute bez chipu a s chipom? a ak si myslis ze zalezi len na kW tak si na omyle... a kolko casu jazdis na max vykon, teda na 5500 otackach? Tak tak, treba vyskusat na vlastnej kozi a potom sa rozhodnut.
Leden 9, 200916 r souhlasím s dom.666 opravdu to není o tom prohlížet kolik kw to přidá ,ale je potřeba se svést. já jsem s čipem taky spokojený Upraveno Leden 9, 200916 r od DEZENT
Leden 14, 200916 r Zdravim, precital som si cely chat a dospel som k zaveru, ze vzdy bude jedna strana ludi chvalit a druha hanobit, s tim uz nic nenarobite, sam som si toho uzil pri organizovani hromadneho chipu dost. Dva mesiace na chate. Chcem vyjadrit spokojnost s pristupom p.Jandy z firmy CIMBU a kvalite jeho chipu, vsedci co odisly z chipu, su dodnes spokojny uzivatelia aut vcetne mna a mojej Adelky, ako ju manzelka pomenovala, uz sa citim na cestach ako clovek a nie ako brzda a opcas zdielam i nechapave pohlady od vodicov ktorych obcas necham za sebou a vydrazdim svojou 1,2 HTP 12V na tolko, ze im to neda aby sa este raz pozreli co ich to predbehlo a dotahuju sa na mna, ale to je moj pocit, pred chipom som vzdi trpel pri predbiehani ci to stihnem alebo nie, teraz mam i rezervu na zaradenie, no ono i manzelka si pochvaluje, ze jej to ide lepsie a ja sa len pousmejem a v duchu si myslim svoje ( nebit to ho chipu tak nejazdis, lebo stale nadavas ked ti to zdochne pri pohinani ), teraz mi berie volant castejsie nez obvilke. Verim , ze ti co su chipnuty tak to budu pochvalovat a ti ktory sa na tom budu vozit a hanobit to nikdy nechipnu a budu sa len prizerat ak im na cestach ostanu oci pre plac ked ich vezme chipla 1,2. No ono im nikdo nevihoveje a len tazko sa nechaju presvedcit, ked to nechcu tak nech toho hanobena nechaju, ale ak maju zaujem o informacie a len sa chcu utvrdit v tom, ze robia spravnu vec, tak nech daju najavo hned. Verim , ze som nikoho neurazil a za pripadne omily sa vopred ospravedlnujem. Bay bay.
Leden 14, 200916 r Rychle a stručně: - Cimbu patří v ČR mezi ty nejlepší firmy co se týče k chipu - pan Janda se né každýmu líbí a podle toho ho soudí...spousta lidí říká, je to machr atd...ano, to možná je, ale ve svým řemeslu se vyzná a umí, to je podstatnější, než jak působí - při chipu je do ŘJ fakt nahraný lepší software a né jen přeprogramovaný, aby šlo víc benzínu a tím se zvýšil výkon, jak to mnohý firmy dělají - že z 47 na 52 je málo? u 1,2 a třech válců? nevím, kolik by z toho kdo chtěl dolovat. A kdyby to bylo z 47 na 57, zase by se ozývalo, to není možný atd., takže no comment. Samozřejmě rozdíl je cítit, jestli máš 47kw u omezovače, nebo ve středním pásmu je hodně znát, kdo nevěří, ať to zkusí, však mu může být vrácen software zpět do ogio a peníze vráceny - kdo chce mít jistotu nárustu výkonu, ať si zajede na brzdu před a poté. U benzínu je zbytečný, aby to firma uváděla, pokud má fábka 47kw, tak reál bude stejnej, nebo maš o 1kw víc. U TDI je to něco jinýho, Škoda uvede 77kw, ale reál je třeba 84 Víc mě nenapadá
Leden 15, 200916 r Chip je určitě výborná věc hlavně kvůli výkonu v nižších otáčkách. Ta pružnost je úplně o něčem jiném. Můžu doporučit každému, kdo chce bezpečněji předjíždět a zrychlovat i na5:)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.