Přejít na obsah

Čidlo / snímač teploty chladící kapaliny


Mr.Ham

Doporučené příspěvky

Nevím, jak je to u 1.6, ale u 1.8 tam to čidlo drží taková jako by západka, kterou vysuneš a to čidlo jednoduše vytáhneš ven. Možná to bude chtít zprvu trošku víc síly. Já jsem dal okolo toho místa staré hadry, aby se zachytila vytékající kapalina. Takže jen odpoj konektor, vysuň staré a hned tam zasuň to nové, a zajisti. Ale jak říkám, nevím, jak je to dělané u 1.6. Žádné šroubování, jen za to zatáhni ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,mám ty samé problémy. Nejdřívemi jenom přes léto kolísala ručička teploty vody,vyměnil jsem čídlo a nic,tak jsem jel na VAG:žádná chyba a problém trval,vyměnil jsem termostat:týden byl klid a zase po starém. A ted v zimě zjištuji že to navíc ještě netopí....fakt nevím co dál. Topí to ale až po ujetí km a více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám vyměněno, nové čidlo teploty (zelené-nahrazuje to pův. modré, ale s těmi samými hodnotami), stálo 525 kč, va VAGU OK, už jen to ukázalo lambda sondu, že je v háji, dnes jsem koupil BOSCH, cena 1800 kč, ale co mě zarazilo tak za UNI chtěli 3500 kč, byla taky BOSCH a ještě byla nekompletní.No nic, zítra nebo v pondělí vyměním a snad mám auto v kupě.Tenhle měsíc mě auto stálo už 5000 kč, zak to má k JEŽUROVI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

>octaviaman: čidlo teploty chladící kapaliny není čidlo hladiny chladící kapaliny...

>trafika: protože toto čidlo dodává jednu ze stěžejních hodnot důležitou pro tvorbu směsi, doporučoval bych ho alespoň proměřit (má dva okruhy, jeden slouží pro přístroje a druhý pro ŘJ motoru - tam je důležité aby fungovalo bezvadně), raději však vyměnit pokud je chyba skutečně v něm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dík za rady jelikož auto jede normálně asi okruh pro řídící jednotku je ok.ale čidlo vyměním co mám říct v obchodě stačí typ motoru nebo je jich více druhů?nerad bych doma zjistil že mi nepasuje dík

auto ide normalne, ale myslim ze RJ si stale mysli ze je studeny motor a podla toho dava benzin. takze podla mna to viac zere. cidla su odlisene farebne. takze tam daj cidlo rovnakej farby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem na oktávce stejnej problém. Nejlepší by bylo přípíchnout auto na Vag a zkontrolovat údaje teploty v řj motoru a budíků. Jinak tech čidel je hodně typů, liší se počtem pinů, tvarem a barvou konektorů. Kupoval jsem ho za 2 kila u http://www.automeisner.cz/

na tom starom ma cislo aj farbu, takze nemusi experimentovat. na predoslom aute som to menil 2x

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na tom starom ma cislo aj farbu, takze nemusi experimentovat. na predoslom aute som to menil 2x

Pokud tam má původní čidlo, tak ty byly 2002 nahrazeny novými typy s jinou barvou a PN, tak mu jen přeju pokud nemá ETKU, ať v obchodě nenarazí na blbce s hláškou, že takový díl neexistuje - vlastní zkušenost kol100:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...