kas Vloženo 23. Duben 2011 Sdílet Vloženo 23. Duben 2011 (editace) Chtěl bych poprosit majitele tohoto typu motoru, o zkušenosti s otáčkami motoru při jízdě. Při vyšších rychlostech cca nad 70km/h se mi zdá vše v pořádku. Problém se vyskytuje při zařazení režimu "D" a rychlostech cca 50-60km/h - motor jede na "pětku", nebo "šestku" při otáčkách cca 1200-1300. Jsem zvyklý na předchozích autech s manuálem vždy podřadit a mít min. 1500 otáček. Zde si to automat řídí vše sám. Pokud podřadím pádly pod volantem např. na 4, převodovka automaticky po cca 10-20 vteřinách opět přeřadí na 5, nebo 6.. Nevíte prosím někdo proč se tak děje? V autoservisu mi řekli, že je to normální a motor využívá svého výkonu k optimální spotřebě. ...uším ale tyhle nízké otáčky moc neladí. Automaty u jiných vozů jiných značek vždy podřadí při cca 1500 otáčkách. U režimu "S" automat podřadí vždy nad 2000 otáčkách. Děkuji všem za odpověď. Editováno: 29. Duben 2011, autor: kas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radoslavbednar Vloženo 23. Květen 2012 Sdílet Vloženo 23. Květen 2012 Malo by to byt v pohode. Mne to roby tak isto a mam ten istý typ vozidla ako ty. Motor ma postačujúci výkon, takže ho netreba pri bežnej prevádzke viac vytáčať, inak by sa zvýšila spotreba. Akurát tie nízke otlačky majú nevýhodu, že sa skôr rozčerči zotrvačník. Inač je všetko OK :-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Květen 2012 Sdílet Vloženo 23. Květen 2012 viac ako rok starý problém..asi ho už vyriešil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.