Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Ahojte,

 

auto jsme koupili v Listopadu 2010. Stav kilometrů je nyní necelých 125 tis... Za tu dobu mám udělané všechny servisní akce... Rozvody mám měněné už podruhé...A světe div se ve 121 tis mi je měnili naposled (napodruhé) a ZADARMO. Prý mi tu první výměnu(Srpen 2011) řetězu dali sice modifikovanou sadu, ale po ní přišla ještě jedna lepší a pevnější...tu mi tam dali teď... Kromě problému s olejem, občasného zavrzání interiéru a výměny hučícího ventilátoru topení žádné závady... Jen ten olej že to žere....ten mě sere!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po dálnici minimum...60% město, 30% mimo město 10% dálnice...S autem se jezdí suprově...Na to kolik to auto stálo jakou má výbavu...super! Řeknu to tak...měl jsem od novoty Megane GrandTour 2007 1.5dci 105PS...to byla tak poruchová sviňa....a auto o třídu vyšší...Fabia je níž, výbavu má lepší, interiér o dost trvanlivější (otěr puchýře atd. nehrozí jak u rencka) a hlavně žádná koroze! U Rencka mi rezavěly LEMY! Celkově jsem s Fabií moc spokojen....jen ten OLEJ!!! 

Editováno: , autor: Pro_man
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po dálnici minimum...60% město, 30% mimo město 10% dálnice...S autem se jezdí suprově...Na to kolik to auto stálo jakou má výbavu...super! Řeknu to tak...měl jsem od novoty Megane GrandTour 2007 1.5dci 105PS...to byla tak poruchová sviňa....a auto o třídu vyšší...Fabia je níž, výbavu má lepší, interiér o dost trvanlivější (otěr puchýře atd. nehrozí jak u rencka) a hlavně žádná koroze! U Rencka mi rezavěly LEMY! Celkově jsem s Fabií moc spokojen....jen ten OLEJ!!! 

 

Tak to jsi snad jedinný kdo je se starším TSI moc spokojen,ale to je jenom dobře.Každopádně s řetězy už by problém být něměl u motorů r.v.2013, toto nám cpou do hlavy, jaká bude realita celkově se spolehlivostí ukáže stejně jenom čas, ale i bych tomu věřil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem s fábkou v podstatě spokojený také. Občas se stane, že se rozvody ozvou, ale naštěstí se to nějak nestupňuje. No a olej se zdá být OK. Občas ho kontroluji a nevypadá to že by přibýval. S píše naopak. Ubývá úměrně km. Ale od výměny k výměně do dá. Chvílema jezdím na spotřebu a pak zase mi rupne v kouli a ženu to do omezovače, takže to jezdí v celém spektru otáček. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keď ťa PP upozorní, tak už je dávno zle. Vidíš že máš na minime, tak dolej! Ak bude treba pravidelne dolievať, a veľa, tak potom choď s tým do servisu, ale kým je to v norme, dovtedy to servis určite nebude riešiť. A buď rád, lebo malá spotreba oleja je stále lepšia, než ako keby ti mal pribúdať benzín do neho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně malá spotřeba je lepší...dá se to ještě uhlídat,každopádně kdo jezdí třeba na dovču autem do Itálie či Chorvatska,tak raději litrovou flašu oleja sebou na případné dolití,neboť ve 40stupních na dálnici se může spotřeba oleje ještě zvýšit...každopádně je to divný...u tak mladých motorů co mnohdy namají ani 100tis.km najeto,ale asi i záleží jak se auto zajede a kde a jak se s ním jezdí...třeba už to mají motory r.v.2013 vychytané,což by bylo jedině dobře :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Berte v úvahu, že ten motor je TURBO a to vždycky mírně zdvihne spotřebu oleje - ne tím přifouknutím, ale ztrátou přes ložiska samotnýho dmychadla. I stará šáde se dala upravit přetěsněním ventilovejch dříků stejně jako to měl pozdější favorit tak, aby olej nechcal po ventilech do sacích kanálů - tyhle novější motory ale prostě nějakou tu decku oleje za výměnnej interval sblafnou... Není to na závadu, pokud toho oleje není litr mezi výměnama...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem se potkal s bejv. spolupracovníkem který děla v docela velkém servisu Škoda a když jsme se loučili dívám se že nasedá do nové Fabie  (před tím měl jiné auto Fabia HTP) tak se ho ptám máš nové auto?? A co máš za motor ? On mám TSI a tak mě docela překvapilo že když je to takový motor na hovno že si ho koupil když jsou s tím takové problémy. No asi to tak vážné nebude, nemyslíte??

Je to člověk který vím že by si ho nekoupil kdyby s tím měl mít problémy.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já vám nevím, známá si vybírá nové auto a chce poradit. Rozhodně
prý chce škodovku (teď má jedničkovou fábii, předtim favorit atd atd).
Na výběr má buď 1.2 TSI 63kw nebo 1.4 63kW. Bohužel jak to tak čtu,
zdají se mi ty motory nějak sakra poruchové. Na to, že já jezdím s
ceedem 1.4 atmo 80kW a nebylo na tom měněné vůbec nic (kromě oleje). Tady to docela lítá turbo, rozvody takže rozhodně k tomu bude 4letá záruka. Auto jako takové je to asi pěkné, ale ty motory, ani trochu se mi nelíbí.

 

Takže
mám takový dotaz, dá se použít ta 1.2ka když s tím bude jezdit starší
paní (takže žádné vytáčení i když občas tomu taky naloží) a za dobu co
má jedničkovou fábii (rok bajvoko 01-02) najela asi 75 tisíc.

Editováno: , autor: S.M-A-RT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já vám nevím, známá si vybírá nové auto a chce poradit. Rozhodně

prý chce škodovku (teď má jedničkovou fábii, předtim favorit atd atd).

Na výběr má buď 1.2 TSI 63kw nebo 1.4 63kW. Bohužel jak to tak čtu,

zdají se mi ty motory nějak sakra poruchové. Na to, že já jezdím s

ceedem 1.4 atmo 80kW a nebylo na tom měněné vůbec nic (kromě oleje). Tady to docela lítá turbo, rozvody takže rozhodně k tomu bude 4letá záruka. Auto jako takové je to asi pěkné, ale ty motory, ani trochu se mi nelíbí.

 

Takže

mám takový dotaz, dá se použít ta 1.2ka když s tím bude jezdit starší

paní (takže žádné vytáčení i když občas tomu taky naloží) a za dobu co

má jedničkovou fábii (rok bajvoko 01-02) najela asi 75 tisíc.

 

Škodovka v současné době nenabízí žádný motor, který by byl léty prověřený. Akorát ta 1.4 16V je poslední atmosféra, o které jsem ještě neslyšel, že by byla poruchová.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechno se může pokazit, ale to, čím si prochází TSi motory, to je ostuda.. Aby byla co půl roku nějaká svolávačka na jednotlivé komponenty motoru? Tak ať udělají pořádný motor a pak ho vypustí do prodeje. Dokud nebudou mít škodovácké motory pověst spolehlivosti, tak si žádný nekoupím. Pokud jim mám nějaký produkt testovat, tak ať mi jej dají zadarmo a platí mi za to mzdu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já vám nevím, známá si vybírá nové auto a chce poradit. Rozhodně

prý chce škodovku (teď má jedničkovou fábii, předtim favorit atd atd).

Na výběr má buď 1.2 TSI 63kw nebo 1.4 63kW. Bohužel jak to tak čtu,

zdají se mi ty motory nějak sakra poruchové. Na to, že já jezdím s

ceedem 1.4 atmo 80kW a nebylo na tom měněné vůbec nic (kromě oleje). Tady to docela lítá turbo, rozvody takže rozhodně k tomu bude 4letá záruka. Auto jako takové je to asi pěkné, ale ty motory, ani trochu se mi nelíbí.

 

Takže

mám takový dotaz, dá se použít ta 1.2ka když s tím bude jezdit starší

paní (takže žádné vytáčení i když občas tomu taky naloží) a za dobu co

má jedničkovou fábii (rok bajvoko 01-02) najela asi 75 tisíc.

 

Co HTP?Pro ženskou dostačující,pokuď to tedy není řidička závodnice.HTP je už vychytaný za ty roky,1.4 63kw po městě jezdí prí hůře než HTP,která je právě ve městě živá a na okresky taky stačí,na 3rs. se dá i v pohodě předjet,motor 1.4 63kw neznám,ale TSI 63kw je jen o 10tis kč dráž a předváděčky či roční vozy se s tímto motorem snad ani nedají sehnat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...