Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Ako clovek pracujuci v IT sa k takymto systemom staviam skor skepticky. Cim viac sa toho bude dat ovladat vzdialene, tym vacsia sanca, ze o auto velmi lahko pridete. To uz zlodeji prestanu pouzivat pacidla a rusicky signalu a zacnu pouzivat notebook a GSM modul. :unsure: Preto aj vacsina kritickych systemov velkych firiem nie je napojena do internetu, pripadne su za hodne striktnym firewallom.

 

Pokial to bude ukazovat len aktualny status vozidla, preco nie. Horsie, ak sa bude dat vzdialene vozidlo ovladat (odomykat, startovat apod.)

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pár postřehů k právě vrácené FIII Combi Style 1.4 TDI 77 kW:

 

Motor

 - Nehodný 21. století, hlučný, vibrující, nevhodné zpřevodování pro městský provoz, vysoká spotřeba v městském provozu, otravný S/S vypínající studený motor, občas zmateně startující a vzápětí zhasínající motor, občas se ozýval podivný plechový zvuk na volnoběh.

+ Slušný zátah, tam je těch 250 Nm nastupujících někde kolem 1800 ot. docela znát.

 

Podvozek

- Citlivý na sebemenší boční vítr, na můj vkus až příliš lehké řízení.

+ Slušně tlumí nerovnosti (pneu 185/60 R15).

 

Interiér

- Levné plasty na dveřních výplních a jak jsem zjistil i snadno poškrábatelné, to stejné platí i pro krycí plexi přístrojového štítu, při vypnutí motoru tlačítkem se nerozsvítí vnitřní osvětlení, nepoužitelná loketní opěrka vadící při řazení a použití ruční brzdy, hluk při stahování okének a chybějící dojezdy, Climatronic v automatickém režimu málo topí do prostoru nohou, nutný manuální zásah, po 20 000 km ošoupaná hlavice řadící páky.

+ Design palubní desky, ergonomie ovládacích prvků, samozatmavitelné vnitřní zpětné zrcátko, slušně hrající rádio Swing.

 

Ostatní

- Pomatený Front Assistant, který nejde defaultně vypnout.

+ Líbivý design karoserie v kombinaci se zelenou metalízou.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud bych se mohl take vyjadrit k Pawoukove recenzi tak:

s lehkym rizenim souhlasim, take bych si dovedl predstavit tuzsi

levne (tvrde) plasty mi vzhledove nevadi, ale s tim ze jdou snadno poskrabat musim souhlasit

loketni operka mi pri razeni ani rucce nevadi, spis je s ni horsi pristup k zapinani pasu

 

mimoto dalsi muj postreh je male vnitrni zpetne zrcatko a prijde mi, ze zadek se docela dost spini (HB).

utopena a nepruhledna nadrzka na kapalinu do ostrikovacu (neni videt, kolik je kapaliny + nemam signalizaci na maxidotu), takze aby se stale

preventivne dolevalo, nebot nikdo nevi kdy to dojde

dale by mohli trochu zapracovat na razeni zpatecky, co jsem koukal, tak si na to stezuje vice lidi.

libila by se mi vetsi nadrz (jako ma rapid 55l) ale to uz bych chtel moc :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, včera jsem skoro po 4 týdnech sedl zpět do F2 a byl jsem překvapenej v rozdílu v řízení. U F2 se dá říct že řidím stále já, u F3 už nějak moc zasahuje auto. 

Tak jsem si trochu po ní posteskl, asi bych s ní vydržel ještě rok nebo dva. Každopádně mám víc důvodů proč jsem do ní šel tak brzo a jsem spokojenej jinak :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozdilne pocity z rizeni jsou dany predevsim tim, ze FII pouzivala jeste elektrohydraulicke rizeni (stejne jako FI), kdezto FIII uz pouziva modernejsi elektromechanicke, ktere je konstrukcne jednodussi, lehci a umoznuje aplikaci ruznych asistentu. Zaroven vsak v porovnani s elektrohydraulickym ponekud zhorsuje zpetnou vazbu od kol, jeste vetsi rozdil je proti ciste hydraulice, kterou pouzival jako posledni snad SI. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mave,to já samozřejmě vím a i to je možný vliv na "cítění" řízení. I když u sebe si myslím, že pro mě ne - nejvíc mi vyhovuje tuhost řízení v mé OII. A tam je elektromechanické řízení. Čím novější škodovka, tím mi přijde řízení lehčí. Ale to je jen můj subjektivní pocit. Neříkám, že je to vyloženě špatně, dá se s tím v pohodě jezdit, není to nijaký extrém a ve městě pro někoho spíš k užitku. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohu porovnat F1 a F3, mám obě. U F3 jde volantem točit výrazně lehčeji, to vyhovuje hlavně manželce při parkování, mně to nevadí. Naopak, když pak sednu do F1, tak mám pocit, že sedím v Žigulíku, (měl jsem 4), zdá se mi, že se strašně nadřu když mám zakroutit volantem na místě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahojte,

 

presiel som cely manual k novej Fabii III, nenasiel som tam odpovede na niektore otazky.

Objednal som zakladnu vybavu Active bez ukazovatela teploty chladiacej kvapaliny, je tam aspon nejaka kontrolka, ktora signalizuje, ze sa chladiaca kvapalina zohriala na prevadzkovu teplotu? Objednal som si zimne komplety na plechovych diskoch, bude mi signalizacia tlaku v pneumatikach fungovat aj pri tejto sade, ide o nepriamu detekciu prostrednictvom ABS?

Aky akumulator je pouzity v motorizacii 1,0 MPi 44 kW, vo vozidle je akumulator vyrobcu Banner, ide o AGM akumulator?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...