Kane13 Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 Infotainment online je třeba docela fajn, hlavně Google Earth a Street View. I myšlenka vzdálenýho přístupu je podle mě dobrej směr. Když navíc v budoucnu půjde auto i zamykat na dálku apod., tak to bude úplně OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 Ako clovek pracujuci v IT sa k takymto systemom staviam skor skepticky. Cim viac sa toho bude dat ovladat vzdialene, tym vacsia sanca, ze o auto velmi lahko pridete. To uz zlodeji prestanu pouzivat pacidla a rusicky signalu a zacnu pouzivat notebook a GSM modul. Preto aj vacsina kritickych systemov velkych firiem nie je napojena do internetu, pripadne su za hodne striktnym firewallom. Pokial to bude ukazovat len aktualny status vozidla, preco nie. Horsie, ak sa bude dat vzdialene vozidlo ovladat (odomykat, startovat apod.) 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuba26 Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 To mi pripomnelo jeden clanek, ktery jsem nedavno cetl https://www.novinky.cz/koktejl/422819-ukradl-auto-automobilka-ho-v-nem-na-dalku-zamkla.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 Tak to bol idiot, nie zlodej Staci GPS a GSM rusicka za par stoviek korun a auto uz nikto nikdy neuvidi (aspon nie v celku ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 Jasný, ještě obalit do alobalu aby ho ani mimozemšťani nezpozorovali a trada na Ukrajinu... To jako půjdou google služby dejme tomu i na boleru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 Ne Milane,... Google Earth a Street View jsoumoznostizobrazeni mapy, nebo-li je to funkce online a 3D zobrazeni ,,Surfovat" ve Fabii jeste fakt moc nebudes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 Špatně jsem se vyjádřil, myslel jsem mapový google služby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 8. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2016 Me jedou google maps na boleru... SmartLink + AA :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 Pár postřehů k právě vrácené FIII Combi Style 1.4 TDI 77 kW: Motor - Nehodný 21. století, hlučný, vibrující, nevhodné zpřevodování pro městský provoz, vysoká spotřeba v městském provozu, otravný S/S vypínající studený motor, občas zmateně startující a vzápětí zhasínající motor, občas se ozýval podivný plechový zvuk na volnoběh. + Slušný zátah, tam je těch 250 Nm nastupujících někde kolem 1800 ot. docela znát. Podvozek - Citlivý na sebemenší boční vítr, na můj vkus až příliš lehké řízení. + Slušně tlumí nerovnosti (pneu 185/60 R15). Interiér - Levné plasty na dveřních výplních a jak jsem zjistil i snadno poškrábatelné, to stejné platí i pro krycí plexi přístrojového štítu, při vypnutí motoru tlačítkem se nerozsvítí vnitřní osvětlení, nepoužitelná loketní opěrka vadící při řazení a použití ruční brzdy, hluk při stahování okének a chybějící dojezdy, Climatronic v automatickém režimu málo topí do prostoru nohou, nutný manuální zásah, po 20 000 km ošoupaná hlavice řadící páky. + Design palubní desky, ergonomie ovládacích prvků, samozatmavitelné vnitřní zpětné zrcátko, slušně hrající rádio Swing. Ostatní - Pomatený Front Assistant, který nejde defaultně vypnout. + Líbivý design karoserie v kombinaci se zelenou metalízou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejbuch Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 Zase se tu bude řešit FA jako pomatený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 Zde jsem jen uvedl souhrn mých postřehů z celého auta. Ten systém v tomto autě prostě zmatený byl. Viz příslušné téma. Víc k FA už nemám a zde se k tomu nehodlám nijak vyjadřovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 a hlavne nespocetnekrat tvrdy plasty do hospody s tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 Tvrdé? To jsem tam nikde nepsal. Máš problém se čtením? Namísto tuny smajlíků si raději čti v čítance. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 z editovat to neni problem, ty pane citanko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 pokud bych se mohl take vyjadrit k Pawoukove recenzi tak: s lehkym rizenim souhlasim, take bych si dovedl predstavit tuzsi levne (tvrde) plasty mi vzhledove nevadi, ale s tim ze jdou snadno poskrabat musim souhlasit loketni operka mi pri razeni ani rucce nevadi, spis je s ni horsi pristup k zapinani pasu mimoto dalsi muj postreh je male vnitrni zpetne zrcatko a prijde mi, ze zadek se docela dost spini (HB). utopena a nepruhledna nadrzka na kapalinu do ostrikovacu (neni videt, kolik je kapaliny + nemam signalizaci na maxidotu), takze aby se stale preventivne dolevalo, nebot nikdo nevi kdy to dojde dale by mohli trochu zapracovat na razeni zpatecky, co jsem koukal, tak si na to stezuje vice lidi. libila by se mi vetsi nadrz (jako ma rapid 55l) ale to uz bych chtel moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 Jojo, včera jsem skoro po 4 týdnech sedl zpět do F2 a byl jsem překvapenej v rozdílu v řízení. U F2 se dá říct že řidím stále já, u F3 už nějak moc zasahuje auto. Tak jsem si trochu po ní posteskl, asi bych s ní vydržel ještě rok nebo dva. Každopádně mám víc důvodů proč jsem do ní šel tak brzo a jsem spokojenej jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 tuhosť riadenia by sa mala dať upraviť diagnostikou. tak ako aj pri F2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 No oproti F2 2008 ma F3 aji mega asistentů a třeba v zatáčkách jde cítit jak jde fábia za vnitřním kolem když si ty přední přibržďuje.. Jasný všechno jde vypnout a posílit zeslabit, ale na to nemám hrabat se ve systémech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 17. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2016 Rozdilne pocity z rizeni jsou dany predevsim tim, ze FII pouzivala jeste elektrohydraulicke rizeni (stejne jako FI), kdezto FIII uz pouziva modernejsi elektromechanicke, ktere je konstrukcne jednodussi, lehci a umoznuje aplikaci ruznych asistentu. Zaroven vsak v porovnani s elektrohydraulickym ponekud zhorsuje zpetnou vazbu od kol, jeste vetsi rozdil je proti ciste hydraulice, kterou pouzival jako posledni snad SI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 17. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2016 .... a jeste vetsi rozdil oproti autum bez posilovace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2016 Mave,to já samozřejmě vím a i to je možný vliv na "cítění" řízení. I když u sebe si myslím, že pro mě ne - nejvíc mi vyhovuje tuhost řízení v mé OII. A tam je elektromechanické řízení. Čím novější škodovka, tím mi přijde řízení lehčí. Ale to je jen můj subjektivní pocit. Neříkám, že je to vyloženě špatně, dá se s tím v pohodě jezdit, není to nijaký extrém a ve městě pro někoho spíš k užitku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 17. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2016 Mohu porovnat F1 a F3, mám obě. U F3 jde volantem točit výrazně lehčeji, to vyhovuje hlavně manželce při parkování, mně to nevadí. Naopak, když pak sednu do F1, tak mám pocit, že sedím v Žigulíku, (měl jsem 4), zdá se mi, že se strašně nadřu když mám zakroutit volantem na místě... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 18. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2016 Souhlas, kdyz jsem po pul roce sedl do manzelciny FI, napadlo me, jestli neni s posilovacem neco spatne. A neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 18. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2016 ja kdyz nedavno jel s O2 predFl, tak taky jsem si rikal, ze rizeni je nejake tuzsi (a to drive mi pripadalo naopak jeste mekke ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carfan Vloženo 15. leden 2017 Sdílet Vloženo 15. leden 2017 Ahojte, presiel som cely manual k novej Fabii III, nenasiel som tam odpovede na niektore otazky. Objednal som zakladnu vybavu Active bez ukazovatela teploty chladiacej kvapaliny, je tam aspon nejaka kontrolka, ktora signalizuje, ze sa chladiaca kvapalina zohriala na prevadzkovu teplotu? Objednal som si zimne komplety na plechovych diskoch, bude mi signalizacia tlaku v pneumatikach fungovat aj pri tejto sade, ide o nepriamu detekciu prostrednictvom ABS? Aky akumulator je pouzity v motorizacii 1,0 MPi 44 kW, vo vozidle je akumulator vyrobcu Banner, ide o AGM akumulator? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.