Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

cena F3 není špatná a určitě se vyplatí si připlatit za lepší výbavu ( vyhřívání sedaček apod. ), co je dle mého názoru zbytečnost je "barevný paket" ale to je každého věc...

Sám teď lituju že jsem neinvestoval do xenonů a aut. klimatizace, na výbavu si člověk strašně rychle zvykne a nechce pák méně...

Ale F3 bych určitě teď nekoupil pokud by mě netlačil čas a počkal bych na akční model.

 

PS: 400tis za Fabii není nic strašnýho, ještě nedávno tolik stál kombík v poloviční výbavě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je fakt, že F2 combi stála 320 s htp a výbava skoro žádná. Ohledně DSG, že posunuje auto mimo třídu, je tam příplatek cca 35tis, je pravda že to je cca 10% auta, na druhou stranu 35tis se dá vyhodit za panorama a color concept, což lepší investice mě přijde to DSG :) Hyundai rovnou z výběru vyřazuju, přesto že v rodině máme salon s H, tak aby mě to auto přesvědčilo, muselo by stát tak polovinu toho co škodovka.

 

ad čekat na akční modely - vyplatí se ? Kdy budou ? Koukám, že třeba oktávka fresh je podmínka finncování, auto chci platit v hotovosti, takže tyhle na oko slevy který se doženou financováním pro mě nejsou. A modely typu tour, tam předpokládám narazím na poměrně stědrou výbavu co vyžaduji, aby vůbec byla navolitelná.

 

ad velikost - vzhledem k tomu že teď máme F2C a velikostně naprosto stačí, nemyslím si že by bylo potřeba jít do většího, 70% času jezdím sám, zbytek ve dvou, děti zatím nejsou a kdyby, tak než vyrostou tak by se snad řešilo větší auto :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jedna věc je stačí velikostně a druhá že dotyčný neměl možnost jezdit dlouhodobě ve větším autě a posunout laťku standardu dál Mě také stačil Favorit prostorově, pak Fabie, teď Rapid mi přijde akorát a to je úplně někde jinde než Favorit. Člověk se zmlsá, jak prostorem, tak výbavou. Tím netvrdím že to je tvůj příklad a že to platí na všechny lidi, ale většinou to tak bejvá... A to také většinou jezdím sám nebo s přítelkyní... Ale prostě člověk si zvykne že to je vzdušný, když vezu vzadu kamarády tak mě nikdo kolenama nekope do zad, do kufru se mi krásně vejde rybařina, když jedeme nakupovat, nákup můžu jen tak ledabyle naházet do kufru a nemusím to tam skládat jak blbec aby se to tam vešlo - což zvlášť v zimě, nebo když prší byl fakt zážitek apod.

 

ad DSG, mé budoucí auto bude 100% automat. Manuál už mě nebaví - resp. u auta na denodenní ježdění už mi to přijde jako zbytečnost a přežitek... Proto mě štvalo že Rapid má na hovno prostor pro motor a 1.2TSi nejde s DSG a 1.4TSI nebylo ve Fresh modelu...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak O3 s 63kW motorem se ve Fresh modelu nedělá, to je věc první.

Věc druhá je to, že například hmotností rozdíl Rapida vs O3 je skoro minimální aby se dalo označovat že 1.2TSI je pro O3 něco příšernýho a u Rapida to byl ideální a super motor :)

 

1109kg Fabia Combi

1155kg Rapid

1225kg O3

 

Ano, já bych si také nekoupil O3 s 1.2TSI, ale pouze z principu, stejně jako bych si nekoupil z principu tříválec u Fabie. 

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vorlajz: ale notak :-) fórum už nějakou dobu sleduju a samozřejmně tvůj boj za H, případně i30 nejde přehlédnout, každý má svoje, jinak by jsme všichni jezdili v jednom autě :) mě prostě H nesedí a přemluvila by mě do něj cena, která prostě není (výrazně) lepší, respektive po i30 jsem ani nekoukal, chvíli jsem s ní jezdil a není to můj šálek kávy, další co mě o H odrazuje jsou motory, neříkám že jsem sjezdil všechny motorizace od H, ale přímé srovnání - i30, 1.4, tuším 80kw a prostě ten motor jede hůř, než 1.2htp 51kw ve fábii, ale nemám představu jak i30 byla zajetá apodobně, takže z toho nedělám závěr, ale obecně se mě zdá že H motory na to kolik mají kw nejedou a spotřeba je v řádech litrů horší, na druhou stranu spotřeba taky není všechno a i20, zaprvé není kombík, za druhé asi ani není automat nebo jsem to alespoň nedokázal nakonfigurovat, při "plné" výbavě byla cena dalece za 400k oproti fábii :)

 

Rypicong: jasně, vím kam míříš, ona vlastně felicie taky jezdí a dá se do ní posadit :) ale to předpokládám nebude můj případ, střídám víc aut, nejvíce jezdím s OII, yeti a passat b7 variant dsg high line a přesto se mi nová fábie zdá dobrá, prostorově vyhovující, zatím jsem v ní však nejel, pouze jsem v ní seděl v salonu, na závěry tedy počkám po předváděcí jízdě :)

Editováno: , autor: Marek Sochor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a vo vo vo vo tom to přesně je - že to je stejně jako se spotřebou, nikdo NEŘEKNE PRAVDU, KOLIK KTERÝ AUTO SKUTEČNĚ VÁŽÍ (NEBO SPOTŘEBUJE) - vždycky tam je nějaký "s/bez" nebo "podle".

o co se to snažíš ? přiznej že nevíš, že se v EU udává pohotovostní hmotnost včetně řidiče, tady nejde o nějaké zatajování nebo zkreslování informací, je to jasně dané. 

Právě naopak, neřeknu kdyby tam nebylo nic, tak nevíš jestli to je s řidičem ( ač to směrnice EU nakazuje co značí pohotovostní hmotnost ), náplněma, s jakou výbavou apod. ale tady je jasně popsané, při jakých podmínkách bylo auto vážené...

 

PS: a už stop, nebo mi Pawouk dá, je to silně OT

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Největším problémem nebude ani tak cena jako to... Ze je to auto vevnitř proste malý... Stará dobrá F I mi prijde o dost prostornější... Jinak souhlas s tou i30 :D ...

Máš pravdu,páč v F 1 jsem mněl místa dost,F 2 katastrofa a stísněný pocit jako v ponorce,v F3 je taky málo místa,hlavně v zadu,krátká verze se za rodinné auto rozhodně považovat nedá,ale tak když vám budou všude tvrdit že to je rodinný vůz tak tomu uvěříte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není tak bojovník jako realista.

to Vorlajz- ty jsi vůz pořídil jako skladovku s postupem, který jsme si snad vyjasnili. Tak tady znovu nemíchej hrušky s jabkama. :worthy

Jinak by stála cca 425 000,-

 

Pro porovnání Octavia v eleganci

 

http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/5e5/68815#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=5E5&cc-carline=68815&cc-equipment=&cc-motor=110003&cc-color=4L4L&cc-interior=KA&cc-packages=GPJ3PJ3%2CGYA1YA1&cc-view=step7&cc-configurationId=65013899&cc-viewstate=%7B%22lastConfigurationHash%22%3A%224_D4_KA_4L4L_GPJ3PJ3%2CGYA1YA1%22%2C%22finishDisplay%22%3A%22show%22%2C%22packageItem%22%3Atrue%2C%22selectedPresentation-step7%22%3A%22exterior%22%7D

 

http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/65013899

 

Sice OT, jen pro doplnění happyho. Podotýkám ceníková cena nemusí-neznamená konečná.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono spise v lidech preziva ,ze Fabie je brana na stupnici jako nejnizsi  auto skodovky,naopak Sup nejvyssi.Kazdej sedel v prvni generaci a tak nejak ji zna.Co se tezko vysvetluje,je fakt,ze muze byt  3 generace vybavena lepe nez Sup.Proto je pocitove 350 tisic za zakladni model auta pro nekoho tezko zkousnutelne.

Ale to je stejne napric celym spektrem automobilek-vzit nabuseny nizsi model,nebo holotu o tridu vyse.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...