Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Proč nevyrobí auto s individualitou?Proto mám romstra:-)))nee....mě to na fotkách zase přijde vysoký a ouzký:-((opět..chjo...snad to klame a bude to jiné...

Pravě jsem si myslel že se z 2 poučí ale jak vidno tak zas ne,aspon trochu rozměrově a proprčně něco jako golf by to chtělo,přijde mi to že výroba podléha EU.zahnité banány,velikost okurek atd,

S tím hodnocení disproporčnosti bych si počkal na ofiko fotky bez maskování. I ty dvě fotky zezadu na novinkách.cz hovoří dost nejasně. Ta zelená FIII je koza vysoká, bílá je zase rozkročená docela pěkně doširoka. Fotky z jedoucího auta a focený mobilama nemají moc vypovídací hodnotu. To ty ze Severní smyčky jsou relevantnější a tam to nevypadá tak zle. A taky ta auta jsou na 14" úzkých základních kolech s hnusnejma poklicema. Kolik % aut pak bude mít tuto výbavu.... ? 

Ano, FIII nebude asi bomba, jak to ŠA presentuje. Prostě klasika, co se očekává. Bomba by byl design třeba alá Joyster, ale taková Fabia prostě být nikdy nemůže.      

post-6633-0-96590800-1401132906_thumb.jp

Pozn.: na mojí porovnávací fotce je ta zelená zrcadlená.

Upraveno od miklisek

zo zadu mi to pripomína Fiat Stilo :D som na fabiu teda hrozne zvedví

Zatim teda vyslovene zklamani

Uz zase? Jestes to auto nevidel ani na fotce.

Sousedky syn, pracoval ve Škodovce zhruba od roku 1994 do 2013, vedoucí personalistiky, byl dokonce ředitel učiliště apod. docela zvíře, takže informace má. A ten mi řikal, že nová fabie bude opravdu dobrá - hlavně Combi, už bude opět plně srvovnatelná s Polem. Ale co prej bude masakr, tak to bude nový Superb. A zaujatý podle mě není, protože co odešel, tak si koupil novou mazdu 6 combi :) A to vždy jezdil ve verzích laurin a klement verzích Yetiho a Superbu... :)

Hodnotim ciste to co vidim na fotkach a sam tam pisu, ze vysledek muze byt zcela jiny.

Asi tak jako s el. sedadly v L&K, ze..

Přesně jak píše bojler, z auta není vůbec nic vidět.

 A taky ta auta jsou na 14" úzkých základních kolech s hnusnejma poklicema. Kolik % aut pak bude mít tuto výbavu.... ? 

 

3/4 prodaných kusů.

3/4 je blbost. 14ky jsou snad jen na socko-verzích a těch zas tolik nejezdí. Nejvíc bude ambiton a tam jsou určitě 15ky.

No zcela určitě jich nebude jezdit málo. Se stačí podívat, kolik jezdí Octávií na patnáctkách.

Tak je fakt, že na O1 i O2 patnáctky vypadaj relativně normálně, ale na O3 už to není žádná hitparáda, to máš pravdu.... podobný je to i se čtrnáctkama na Fábii. Ale na malých úzkých kolejch bude hnusný každý auto, s tím nenaděláš nic...

Když tu byla diskuze o velikosti kol, zajímalo by mě jak vlastně testují vliv větších a širších kol na auto, podvozek a interiér. Na těchto vysokých práskačkách se většina nerovností našich silnic vyžehlí, zato na širokých a nízkých obručích (nejvíc asi 16" v případě FIII) dostane auto pěkně na frak. Hlavně aby naladili podvozek na první dobrou, ne jako u RAPIDa..... Snad se poučili.  

Zajimalo by me, kde se vzal nesmysl o zehleni uzkymi a vysokymi koly. Ja treba rozdil mezi 15 a 16 (u Octavie, Roomsteru) a 16 a 17 u Superbu nevidim vubec zadny. Resp. vidim, ale ve prospech vetsich disku.

Ja teda u Octavie mezi 16 a 17 vidim rozdil dost velky (ve prospech mensich). Po prezuti prvnich par km je to brutalni rozdil, behem roku to pochopitelne zanikne, jak si na to clovek zvykne.

Zajimalo by me, kde se vzal nesmysl o zehleni uzkymi a vysokymi koly. Ja treba rozdil mezi 15 a 16 (u Octavie, Roomsteru) a 16 a 17 u Superbu nevidim vubec zadny. Resp. vidim, ale ve prospech vetsich disku.

Povedal by som, ze je to mozne zo 4 dovodov:

1. (takmer) rovnaky tlak pneu v pripade 15" aj 16"

2. niekedy ma vacsi (sportovejsi) rozmer paradoxne maksiu bocnicu ako mensi (eko) rozmer

3. vacsia hmotnost vacsich diskov "ukludni" pruziny

4. vacsie (orginalne) disky maju vacsinou vyssie ET, cize posobia mensou pakou

Upraveno od Cjoctavian

V 17kach jsem na Octavii jeste nejel. Tam, kde muzu srovnavat ale opravdu tlumeni nerovnosti lepsi neni. U R a S rozdil neznatelny, u O2 se auto mnohem min houpe - zklidni se.

No uvidime.

Na Rapidu já tedy rozdíl cítím mezi 215/45R16 a 185/60R15. Na letních "balonech" je to opravdu víc skákavá koza než na zimních vysokých úzkých. Samozřejmě to možná může být i směsí, tuto námitku uznávám předem.

 

Ale to už jsme zase OT, tak toho radši nechme :D .  

je to určitě z velké části zimákama, já na Fábii mám zimní a i letní na plecháčích a stejný rozměr a to auto se chová na zimních úplně jinak... A to mám opravdu kvalitní zimní...

Když tu byla diskuze o velikosti kol, zajímalo by mě jak vlastně testují vliv větších a širších kol na auto, podvozek a interiér. Na těchto vysokých práskačkách se většina nerovností našich silnic vyžehlí, zato na širokých a nízkých obručích (nejvíc asi 16" v případě FIII) dostane auto pěkně na frak. Hlavně aby naladili podvozek na první dobrou, ne jako u RAPIDa..... Snad se poučili.  

 

Nevím  jak testují Škodovky,ale VW se testuje takto

 

http://www.youtube.com/watch?v=XMoDdR7GaTY :kol-47:

 

To je asponˇpožádný testování. :specool:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.