mira Vloženo 26. Květen 2014 Sdílet Vloženo 26. Květen 2014 Proč nevyrobí auto s individualitou?Proto mám romstra:-)))nee....mě to na fotkách zase přijde vysoký a ouzký:-((opět..chjo...snad to klame a bude to jiné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 26. Květen 2014 Sdílet Vloženo 26. Květen 2014 Pravě jsem si myslel že se z 2 poučí ale jak vidno tak zas ne,aspon trochu rozměrově a proprčně něco jako golf by to chtělo,přijde mi to že výroba podléha EU.zahnité banány,velikost okurek atd, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schimmer Vloženo 26. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2014 http://www.cartoq.com/2015-skoda-fabia-hatchback-cartoq-render-india/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 26. Květen 2014 Sdílet Vloženo 26. Květen 2014 (editace) S tím hodnocení disproporčnosti bych si počkal na ofiko fotky bez maskování. I ty dvě fotky zezadu na novinkách.cz hovoří dost nejasně. Ta zelená FIII je koza vysoká, bílá je zase rozkročená docela pěkně doširoka. Fotky z jedoucího auta a focený mobilama nemají moc vypovídací hodnotu. To ty ze Severní smyčky jsou relevantnější a tam to nevypadá tak zle. A taky ta auta jsou na 14" úzkých základních kolech s hnusnejma poklicema. Kolik % aut pak bude mít tuto výbavu.... ? Ano, FIII nebude asi bomba, jak to ŠA presentuje. Prostě klasika, co se očekává. Bomba by byl design třeba alá Joyster, ale taková Fabia prostě být nikdy nemůže. Pozn.: na mojí porovnávací fotce je ta zelená zrcadlená. Editováno: 26. Květen 2014, autor: miklisek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 26. Květen 2014 Sdílet Vloženo 26. Květen 2014 zo zadu mi to pripomína Fiat Stilo som na fabiu teda hrozne zvedví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Květen 2014 Sdílet Vloženo 26. Květen 2014 Zatim teda vyslovene zklamani Uz zase? Jestes to auto nevidel ani na fotce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Sousedky syn, pracoval ve Škodovce zhruba od roku 1994 do 2013, vedoucí personalistiky, byl dokonce ředitel učiliště apod. docela zvíře, takže informace má. A ten mi řikal, že nová fabie bude opravdu dobrá - hlavně Combi, už bude opět plně srvovnatelná s Polem. Ale co prej bude masakr, tak to bude nový Superb. A zaujatý podle mě není, protože co odešel, tak si koupil novou mazdu 6 combi A to vždy jezdil ve verzích laurin a klement verzích Yetiho a Superbu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Hodnotim ciste to co vidim na fotkach a sam tam pisu, ze vysledek muze byt zcela jiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Asi tak jako s el. sedadly v L&K, ze.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Přesně jak píše bojler, z auta není vůbec nic vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 A taky ta auta jsou na 14" úzkých základních kolech s hnusnejma poklicema. Kolik % aut pak bude mít tuto výbavu.... ? 3/4 prodaných kusů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molvy Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 3/4 je blbost. 14ky jsou snad jen na socko-verzích a těch zas tolik nejezdí. Nejvíc bude ambiton a tam jsou určitě 15ky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 No zcela určitě jich nebude jezdit málo. Se stačí podívat, kolik jezdí Octávií na patnáctkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molvy Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Tak je fakt, že na O1 i O2 patnáctky vypadaj relativně normálně, ale na O3 už to není žádná hitparáda, to máš pravdu.... podobný je to i se čtrnáctkama na Fábii. Ale na malých úzkých kolejch bude hnusný každý auto, s tím nenaděláš nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 433133-top_foto2-nkgue.jpg Takovéhle fotky jsou nic neříkající Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 27. Květen 2014 Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Když tu byla diskuze o velikosti kol, zajímalo by mě jak vlastně testují vliv větších a širších kol na auto, podvozek a interiér. Na těchto vysokých práskačkách se většina nerovností našich silnic vyžehlí, zato na širokých a nízkých obručích (nejvíc asi 16" v případě FIII) dostane auto pěkně na frak. Hlavně aby naladili podvozek na první dobrou, ne jako u RAPIDa..... Snad se poučili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Zajimalo by me, kde se vzal nesmysl o zehleni uzkymi a vysokymi koly. Ja treba rozdil mezi 15 a 16 (u Octavie, Roomsteru) a 16 a 17 u Superbu nevidim vubec zadny. Resp. vidim, ale ve prospech vetsich disku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Ja teda u Octavie mezi 16 a 17 vidim rozdil dost velky (ve prospech mensich). Po prezuti prvnich par km je to brutalni rozdil, behem roku to pochopitelne zanikne, jak si na to clovek zvykne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 (editace) Zajimalo by me, kde se vzal nesmysl o zehleni uzkymi a vysokymi koly. Ja treba rozdil mezi 15 a 16 (u Octavie, Roomsteru) a 16 a 17 u Superbu nevidim vubec zadny. Resp. vidim, ale ve prospech vetsich disku. Povedal by som, ze je to mozne zo 4 dovodov: 1. (takmer) rovnaky tlak pneu v pripade 15" aj 16" 2. niekedy ma vacsi (sportovejsi) rozmer paradoxne maksiu bocnicu ako mensi (eko) rozmer 3. vacsia hmotnost vacsich diskov "ukludni" pruziny 4. vacsie (orginalne) disky maju vacsinou vyssie ET, cize posobia mensou pakou Editováno: 28. Květen 2014, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 V 17kach jsem na Octavii jeste nejel. Tam, kde muzu srovnavat ale opravdu tlumeni nerovnosti lepsi neni. U R a S rozdil neznatelny, u O2 se auto mnohem min houpe - zklidni se. No uvidime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Na Rapidu já tedy rozdíl cítím mezi 215/45R16 a 185/60R15. Na letních "balonech" je to opravdu víc skákavá koza než na zimních vysokých úzkých. Samozřejmě to možná může být i směsí, tuto námitku uznávám předem. Ale to už jsme zase OT, tak toho radši nechme . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 je to určitě z velké části zimákama, já na Fábii mám zimní a i letní na plecháčích a stejný rozměr a to auto se chová na zimních úplně jinak... A to mám opravdu kvalitní zimní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abstinent Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 Když tu byla diskuze o velikosti kol, zajímalo by mě jak vlastně testují vliv větších a širších kol na auto, podvozek a interiér. Na těchto vysokých práskačkách se většina nerovností našich silnic vyžehlí, zato na širokých a nízkých obručích (nejvíc asi 16" v případě FIII) dostane auto pěkně na frak. Hlavně aby naladili podvozek na první dobrou, ne jako u RAPIDa..... Snad se poučili. Nevím jak testují Škodovky,ale VW se testuje takto http://www.youtube.com/watch?v=XMoDdR7GaTY To je asponˇpožádný testování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 http://auto.idnes.cz/nova-skoda-fabia-fotky-06g-/ak_aktual.aspx?c=A140529_094836_ak_aktual_skr#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box Na tý první fotce to nevypadá až tak zle, jak to má relativně normální kola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.