Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Proč nevyrobí auto s individualitou?Proto mám romstra:-)))nee....mě to na fotkách zase přijde vysoký a ouzký:-((opět..chjo...snad to klame a bude to jiné...

Vloženo

Pravě jsem si myslel že se z 2 poučí ale jak vidno tak zas ne,aspon trochu rozměrově a proprčně něco jako golf by to chtělo,přijde mi to že výroba podléha EU.zahnité banány,velikost okurek atd,

Vloženo (editace)

S tím hodnocení disproporčnosti bych si počkal na ofiko fotky bez maskování. I ty dvě fotky zezadu na novinkách.cz hovoří dost nejasně. Ta zelená FIII je koza vysoká, bílá je zase rozkročená docela pěkně doširoka. Fotky z jedoucího auta a focený mobilama nemají moc vypovídací hodnotu. To ty ze Severní smyčky jsou relevantnější a tam to nevypadá tak zle. A taky ta auta jsou na 14" úzkých základních kolech s hnusnejma poklicema. Kolik % aut pak bude mít tuto výbavu.... ? 

Ano, FIII nebude asi bomba, jak to ŠA presentuje. Prostě klasika, co se očekává. Bomba by byl design třeba alá Joyster, ale taková Fabia prostě být nikdy nemůže.      

post-6633-0-96590800-1401132906_thumb.jp

Pozn.: na mojí porovnávací fotce je ta zelená zrcadlená.

Editováno: , autor: miklisek
Vloženo

Sousedky syn, pracoval ve Škodovce zhruba od roku 1994 do 2013, vedoucí personalistiky, byl dokonce ředitel učiliště apod. docela zvíře, takže informace má. A ten mi řikal, že nová fabie bude opravdu dobrá - hlavně Combi, už bude opět plně srvovnatelná s Polem. Ale co prej bude masakr, tak to bude nový Superb. A zaujatý podle mě není, protože co odešel, tak si koupil novou mazdu 6 combi :) A to vždy jezdil ve verzích laurin a klement verzích Yetiho a Superbu... :)

Vloženo

Tak je fakt, že na O1 i O2 patnáctky vypadaj relativně normálně, ale na O3 už to není žádná hitparáda, to máš pravdu.... podobný je to i se čtrnáctkama na Fábii. Ale na malých úzkých kolejch bude hnusný každý auto, s tím nenaděláš nic...

Vloženo

Když tu byla diskuze o velikosti kol, zajímalo by mě jak vlastně testují vliv větších a širších kol na auto, podvozek a interiér. Na těchto vysokých práskačkách se většina nerovností našich silnic vyžehlí, zato na širokých a nízkých obručích (nejvíc asi 16" v případě FIII) dostane auto pěkně na frak. Hlavně aby naladili podvozek na první dobrou, ne jako u RAPIDa..... Snad se poučili.  

Vloženo

Zajimalo by me, kde se vzal nesmysl o zehleni uzkymi a vysokymi koly. Ja treba rozdil mezi 15 a 16 (u Octavie, Roomsteru) a 16 a 17 u Superbu nevidim vubec zadny. Resp. vidim, ale ve prospech vetsich disku.

Vloženo

Ja teda u Octavie mezi 16 a 17 vidim rozdil dost velky (ve prospech mensich). Po prezuti prvnich par km je to brutalni rozdil, behem roku to pochopitelne zanikne, jak si na to clovek zvykne.

Vloženo (editace)

Zajimalo by me, kde se vzal nesmysl o zehleni uzkymi a vysokymi koly. Ja treba rozdil mezi 15 a 16 (u Octavie, Roomsteru) a 16 a 17 u Superbu nevidim vubec zadny. Resp. vidim, ale ve prospech vetsich disku.

Povedal by som, ze je to mozne zo 4 dovodov:

1. (takmer) rovnaky tlak pneu v pripade 15" aj 16"

2. niekedy ma vacsi (sportovejsi) rozmer paradoxne maksiu bocnicu ako mensi (eko) rozmer

3. vacsia hmotnost vacsich diskov "ukludni" pruziny

4. vacsie (orginalne) disky maju vacsinou vyssie ET, cize posobia mensou pakou

Editováno: , autor: Cjoctavian
Vloženo

V 17kach jsem na Octavii jeste nejel. Tam, kde muzu srovnavat ale opravdu tlumeni nerovnosti lepsi neni. U R a S rozdil neznatelny, u O2 se auto mnohem min houpe - zklidni se.

No uvidime.

Vloženo

Na Rapidu já tedy rozdíl cítím mezi 215/45R16 a 185/60R15. Na letních "balonech" je to opravdu víc skákavá koza než na zimních vysokých úzkých. Samozřejmě to možná může být i směsí, tuto námitku uznávám předem.

 

Ale to už jsme zase OT, tak toho radši nechme :D .  

Vloženo

je to určitě z velké části zimákama, já na Fábii mám zimní a i letní na plecháčích a stejný rozměr a to auto se chová na zimních úplně jinak... A to mám opravdu kvalitní zimní...

Vloženo

Když tu byla diskuze o velikosti kol, zajímalo by mě jak vlastně testují vliv větších a širších kol na auto, podvozek a interiér. Na těchto vysokých práskačkách se většina nerovností našich silnic vyžehlí, zato na širokých a nízkých obručích (nejvíc asi 16" v případě FIII) dostane auto pěkně na frak. Hlavně aby naladili podvozek na první dobrou, ne jako u RAPIDa..... Snad se poučili.  

 

Nevím  jak testují Škodovky,ale VW se testuje takto

 

http://www.youtube.com/watch?v=XMoDdR7GaTY :kol-47:

 

To je asponˇpožádný testování. :specool:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...