Mokros Vloženo 14. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 (editace) Mám 2 problémy a možné je to že spolu souvisí... 1.Problém Nový chladič, nové čídlo termostatu, nové čídlo teploty na chladiči a poté i výměna termostatu a auto mi začne vařit na 110C a víš nedávno to vyvařilo a spadlo teď už to je pořád nahoře nevím jak dál ale voda v nádobě uniká a zabarvuje se do hnědé barvy když naliju destilovanou vodu za chvíli je hnědá. 2.Problém Při tom zahřátí motoru na max, jak je u řidiče nad tlumičem v motorové části takový plastový válec vede k němu hadice z Karburátoru tak mi v něm začně dělat bublavý zvuk pravidelně 5x za sebou pak pauza a opět to samé a někdy to dělá pořád v kuse...vložím foto... Moc prosím co s tím mám dělat potřebuji aby bylo vše v pořádku je to mé přibližovadlo které pořád využívám moc díky za odpověd... Mirek Editováno: 14. Červenec 2011, autor: Mokrosek20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 podle mě máš prasklé těsnění pod hlavou, nebo dokonce prasklou hlavu. Takže hlavu dolů, omrknout ji, pokud bude dobrá, srovnat (snížit o nějakou desetinku), nové těsnění pod hlavu a mělo by to být zase dobré Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 14. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 Jj-hlava nebo těsnění. Kouří to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mokros Vloženo 14. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 (editace) Aha takže to znamená nová hlava nebo těsnění jak to tak vychází cenově na opravu?Jinak moc děkuji za reakce jinak to nekouří Editováno: 14. Červenec 2011, autor: Mokrosek20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 14. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 Těsnění tak 250 kč, zbroušení jak kde. U garážníka tak 300 kč. U nás zavaření, přebroušení a vyzkoušení 1000 kč + práce. Autorizovanej servis nebo firma co to dělá na "papír" je s cenama jinde. Samozřejmě, pokud ti de olej do vody a voda do voleje, tak propláchnutí obou soustav a u chladící i odmaštění a pak novej olej, filtr a nová nemrznoucí směs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 1.problém ti odpovedali chalani 2.problém-je to nádobka s aktívnym uhlím a to bublotanie (cvakanie) je v poriadku..máš to OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mokros Vloženo 15. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Červenec 2011 Moc děkuji za reakce jste moc hodní jinak hlava a ani těsnění to teda není je vše ok ale slyšel jsem že je možné že je ucpaný chladič nebo soustava údajnš nšjaké kanálky... jinsak je v nádobce na vodu dá se říct jakoby bahno jestli to možná nebude tím co říkáte mám to pročistit tím sajrajtem??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KamiSuperB Vloženo 26. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2011 (editace) Podle toho co pises to vypada opravdu na to tesneni po hlavou. Mel jsi tu hlavu sundanou? Ucpany chladic neudela bahno.. Ta cisteni chladice stoji par korun, jde o to nejdriv sundat tu hlavu.. Jinak u cisteni je postup, ze vypustis kapalinu, naplnis system destilkou, prilejes cistic, nechas 10min vrcet motor, vypustis a das novou napln.. A pak uvidis co to bude delat, jen aby to nebyla zbytecna prace.. Editováno: 27. Červenec 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stoupa1980 Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 Při čištění neni potřeba destilka. Vypustit chladící kapalinu, nalit obyčejnou vodu( můžeš přidat sodu nebo kyselinu citronovou) někdo to tam nechává klidně i měsíc a jezdí s tím , já osobně to přivedl do varu vypustil párkrát zopakoval. Každopádně pokud máš nečistoty v chladící soustavě vždy budou usazeniny v expanzní nádobě. Pokud je nádoba čistá tak výplach je naprd. Bacha na opačně nasazený termostat. Taky se mi to již stalo že mi ho v servisu dali naopak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza 75Kw Vloženo 24. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2011 Také bych řekl že těsnění mě to dělalo taky nekouřila ale když jsem stál na volnoběh a auto se ohřálo pak začlo kouřit nejdřív bíle pak i černě udělal jsem těsnění a vše v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dady05 Vloženo 26. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2011 čau zitra chci vymenit tesneni pod hlavou a jeste sem to nedelal tak sem se chtel zeptat co je vsechno potreba odpojit atd . . predem dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 26. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2011 Sice to je od jedničkovejch fabií, ale motor 1.4 MPi je zkoro stejnej jak 1.3 ve feldě. Rámcovou představu ti to dá. Výměna těsnění a řetězu Demontáž Hlavy Těsnění pod hlavou Felicie: až v třetím příspěvku máš co a jak. cena práce vyýměna těsnění hlavy valcu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Zelenka Vloženo 29. Květen 2012 Sdílet Vloženo 29. Květen 2012 Jinak momenty hlavy a vahadel jsou stejná jako u Fábie 1.4 MPI??? A kolik má být ventilová vůle?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cechy Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 Čus chlapi, chtěl bych se zeptat mám feldu 1,3 MPi a když vyndám měrku na olej tak je olej takový světlý a je z toho cítit benzín.Felda čoudí jako lokomotiva(bílý kouř z výfuku) mohli byste mi prosím poradit čím by to mohlo být?... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palinkoo Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 No chcel by som nieakú radu .. čo všetko mám skontrolovať keď budem meniť tesnenie hlavy valcou .. čo všetko mám urobiť .. čo všetko mám kúpiť a pod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 3. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2014 Zdravím a mám takový dotaz: podle příznaků a toho co jsem si zde přečetl to vypadá,že mám asi prasklé těsnění nebo hlavu na feldě 1.3.Ono se to stalo už před rokem,dcera někam jela,prý rána,smrad,ale auto jelo.Dal jsem ho do servisu,prý tam nic není.Auto vidím tak jednou za 2 měsíce,kontroluju olej,chladící kapalinu,pořád to bylo celkem dobrý.dcera najede ročně tak 2 t km.Olej mezi ryskami,ale dnes jsem koukal,že chladící kapalina je do černa a když jsem vyndal svíce,tak závity celé od oleje.Elektrody celkem čisté. Můžete mi poradit kam to mám dát v Praze a okolí do servisu,kdo to neodflákne? Servisů jsem vystřídal několik,ale v každém bylo něco špatně.A protože chci,aby motor po opravě ještě něco vydržel,nechci nic riskovat. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davča Vloženo 11. Únor 2015 Sdílet Vloženo 11. Únor 2015 (editace) Zdravím Vás, někdo z okolí Ostravy,popř. MS kraj kdo mění těsnění za solidní peníze? Luďa je trochu z ruky. Díky za info. Jinak můj problém je následující.Při jízdě mi po cca 5 min vyskočí teplota do červených,drží se chvíli (cca 30 sec) a poté spadne na normál,po cca dalších 5 min stoupne opět do červených a někdy tam je déle a někdy opět spadne.Ztrácí se mi voda z chladiče a to dosti.Termostat je měněný cca před 14-ti dny.Na víčku je celkem silná bílá emulze.Co se týče topení do auta tak ze začátku topí,jakmile začne vyskakovat teplota,jde pouze studený vzduch,jakmile spadne jde do auta zase teplo.Když se začne teplota v chladiči zvyšovat,začne odcházet tlak z nádobky na chl. kapalinu,začne to profukovat.Jinak hadice od chladiče je natlakována,že nejde zmáčknout.Budu rád za jakoukoliv radu,nejlépe servis. Editováno: 11. Únor 2015, autor: Davča Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Únor 2015 Sdílet Vloženo 12. Únor 2015 Napiš SZ uživateli s nickem "Jozzi" - to je kovanej šlonzák a bude mít přehled o servisech kolem Ostravy. Klidně se odkaž, že jsem ti to poradil já - a popros ho o radu. CO je to za závadu, to sis už (velmi pravděpodobně naprosto přesně) diagnostikoval sám, takže potřebuješ jen nasměrovat na správnou adresu dílny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttominoo Vloženo 14. Únor 2015 Sdílet Vloženo 14. Únor 2015 Ahoj, nechci zakladat novy tema, kdyz tu jedno cerstve je. Ja shanim nejakej servis v Brne na vymenu tesneni pod hlavou. Staci nejakej garaznik co to udela za rozumny peniz. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 Davča, asi máš prasknuté tesnenie pod hlavou. Sladek, najlepší autoservis, ktorý nič neodflákne a keď odflákne, tak si je toho plne vedomý si Ty. Alebo ináč povedané, iba keď si to sám doma urobíš, tak vieš, na čom si. Samozrejme ak to máš kde spraviť. Ak nie, tak si myslím, že tesnenie pod hlavou na felde Ti vymenia v každom servise. Dokonca to nie je ani nejako extra náročná práca, pokiaľ sa nenakopia problém tak ako sa to stalo mne a výmena tesnenia mi trvala hádam aj mesiac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 hádám, že od února už aj najezdil něco na novém těsnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feeee Vloženo 21. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2019 Ahojte, mam problem s feliciou, je to 1.3MPI 50kw, najazdene 160000km, z toho cca 45000 na lpg. Mam podozrenie na zle tesnenie pod hlavou, hlavne kvoli miznucej chladiacej kvapaline. Priznaky: - zle startuje (na 2/3 valce), motor trasie, po par sekundach pocut ze zacina palit aj dalsi valec, ale povedal by som ze zo zaciatku neodpali kazdu otacku, po par sekundach je chod motora ok. Podobne sa zvykol prejavovat zly zapalovaci modul za vlhka, ten som vymenil za novy a ked zle starty pokracovali spolu s ubytkom chladiacej kvapaliny tak som zacal podozrievat tesnenie pod hlavou. - ak vypnem motor a hned nastartujem je to ok. ak ale pockam napr minutu startuje tiez zle - po nastartovani z vyfuku vyjde par kvapiek vody, to som ale pozoroval stale. Inak ziadna para/dym - hadice od vody nie su extremne natlakovane, daju sa stlacit rukou. Ak je motor teply tak v chladiacom systeme je tlak, po uvolneni viecka expanznej nadrzky sa uvolni tlak. To je ale asi normalne? - voda v oleji na mierke nie je, pod vieckom dekla ventilov je emulzia. Pamatam sa ze predtym tam nebyvala nikdy - kontroloval som kompresiu, bocne valce 10, stredne 9,5. Po vybrati sviecky som pocul sycanie z motora. Z diery pre sviecku isla z jedneho valca asi para (biely dym) - Nove sviecky po cca 2000km vyzerali takto: Teda stredne su hrdzave, aj zavit hrdzavy. Ani farba bocnych sa mi nepaci - Vykon motora je v norme. Pred par dnami zvladol 1300km cestu , bez problemov, okrem spomenuteho startovania. - Teplota kolise okolo 90° podla zataze, pri jazde do kopca cca 93° pri jazde z kopca klesne aj na cca 86°. Ak stojim dlhsie na volnobehu, tak to vystupa az kym sa spusti sahara, ta to uchladi. Je teda mozne ze je zle tesnenie pod hlavou? Moja teoria je maly prienik vody do spal. priestoru po odstaveni motora, co ma za nasledok zle starty, po vypareni vody beh motora v poriadku. Pri behu motora hadice tlakuje mozno iba trochu. Je mi ale divne ze vykon je ok a tiez ze auto nedymi. Nerad by som zbytocne zhadzoval hlavu, tak som sa prisiel poradit este sem. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.