Květen 21, 201411 r A teď mi prosím řekni, na co se ty čelní těsnící plochy vložky filtru utěsní v tomto tělese a v tomto víku (viz příloha).
Květen 21, 201411 r A je toto HTP viko aj motor ? Nie je to čírou náhodou 1,6 BTS ? a už vôbec nerozumiem na čo má čo tesniť , filter je natesno nasunutý na viko , z jednej strany prichádza olej a druhou odteká , je to utesnené voči bloku tou spodnou gumičkou , samotný filter na viku tesní nasunutím ... Upraveno Květen 21, 201411 r od suri.
Květen 21, 201411 r Je to Fábie 1,2 HTP r.v. 2007, BME, jak už jsem psal výše. Filtr (čela filtrační vložky) musí být utěsněný, aby olej tekl skrz filtr a ne okolo. Upraveno Květen 21, 201411 r od McMatej
Květen 21, 201411 r Když se podívám na ty obrázky, tak ten filtr těsní vnitřním průměrem nasunutým na tom dutým čepu víka. Přes ten dutej čep se dostává do vnitřku filtru olej a nebo naopak. Upraveno Květen 21, 201411 r od ales-r
Květen 21, 201411 r Špinavý olej přitéká na vnější obvod filtru, z vnitřku filtru odtéká dutým trnem čistý olej k mazaným místům. Ale o to tolika nejde. Právě s tímto těsněním mám špatnou zkušenost. Jak už jsem psal dříve, jednou jsem použil tento typ filtru a při další výměně filru tam právě část těsnění překrývající mezeru mezi čelem a trnem chyběla a filtr měl na trnu radiální vůli cca 1 mm. Upraveno Květen 21, 201411 r od McMatej
Květen 22, 201411 r Na HTP jsem vyměnil olejů za ty roky mraky a nikdy kiltr nešel volně ani sundat ani nandat,používám bosch nebo mann,myslím,že kvalitou jsou srovnatelné s originálem.Naopak se mi stalo,že tam někdo dal filtr s plastovími dýnky a filtr byl rozlepený.
Červen 19, 201411 r To Standavfr: "Na HTP jsem vyměnil olejů za ty roky mraky..." 1. - Prosím dotaz, měnil jsem si sám olej Castrol Magnatec 5W-40 a dali mi k tomu filtr italské výroby UFI 25.029.00 - foto 1 Je to dostatečná volba nebo by jste doporučil příště něco jiného? 2. - Když jsem otevřel baňku s filtrem, tak jsem vyndal tuto hrůzu - foto 2 + 3. Neznáte příčinu tohoto zborcení filtru? Toto tam bylo když předešlá výměna oleje v servisu proběhla před 7 tis. km. K vlastní výměně /děkuji bohu/ jsem přistoupil proto, pakliže jedu do Norska /a najedu 6 tis./ a olej v motoru se mi jevil značně černý. Dík za radu a interes
Červen 19, 201411 r Ufi není špatnej,dávám radši bosch,vypadá to,že ho někdo rozmáčkl při montáži,moc lehce to tam nejde.Jinak ten filtr bejvá spíš scuclej,když je někdo prase a olej nemění.
Červen 19, 201411 r haťapka toho vydrží dosť http://forum.skodahome.cz/topic/102584-vydrz-motoru-12htp/?p=1669816
Červen 19, 201411 r Ufi není špatnej,dávám radši bosch,vypadá to,že ho někdo rozmáčkl při montáži,moc lehce to tam nejde.Jinak ten filtr bejvá spíš scuclej,když je někdo prase a olej nemění.To by mohla být pravda, že je to rozmáčknuté z montáže. Na tom čele to vypadá jako "obtisknutý" ten kovový půlkruh z vnitřku tělesa filtru. Někde jsou tady fotky vnitřku tělesa... Upraveno Červen 19, 201411 r od McMatej
Červen 20, 201411 r to Libero: k tomu odkazu-to je fakt síla, tam už tedy olej mezi ryskami předpokládám vůbec nebyl. I když je 50T hodně, tak bych nečekal, že takhle zrosolovatí. Mám tady technický list 5W 40 a vněm je uvedeno, že je vhodný i pro prodloužené servisní intervaly dle doporučení výrobců.
Červen 20, 201411 r a človiečik asi jazdí ďalej ...čaká na ďalších 50tkm,on má extra predĺžený interval
Červen 20, 201411 r Psurne to není rosol,ale karbon.Pak takovej člověk všude vykládá,jakej si koupil křáp,že to nevydrželo ani 100000.Prodloužený intervaly u htp hraničí z klamáním zákazníka.V emerice by je za to řádně povodily.
Červen 20, 201411 r Bude to tak jak říkáš, je totálně zahuštěný nečistotama, filtr to nepobral a oleje bylo málo.
Srpen 22, 201411 r Jednemu som menil olej na HTP kupil to od svojho podniku a na olej ten motor mal nabehane 40tis. že už len dolievali že sa to aj tak už odpreda. No hovorim mu to je pekna vydrž motora ked niektori ktori dbaju o auto menia olej aj pri 7tis. km.
Srpen 23, 201411 r čo 40tkm,ale aj 51tkm sa nájde http://forum.skodahome.cz/topic/102584-vydrz-motoru-12htp/?p=1669816
Září 3, 201411 r Nebolo to HTP, ale niekto písal o rekorde cca 110 tisíc na jeden olej. Ale ten motor bol dobrý tak do šrotu. Vôle väčšie ako ojazdený Zetor. Myslím že pri šetrnom jazdení na dlhé trate by ten olej v HTP snáď vydržal aj nad 15000, ale to sa týka možno pár ľudí...
Březen 29, 201510 r Hlavne tie kvalitné "OEM" filtre idú blbo tam aj dole ... Přesně!!! Purflux jsem tam nemoh dostat...az po x pokusel a použití velký síly
Červen 19, 201510 r Mam od oleje potekly alternator a blok motoru. Vychazi to z o-krouzku filtru. Vyschne casem ten olej z motoru sam nebo se to musi umyt? Aby nedelali problem na STK... Edit: mam filtr Bosch, jsem zklamany ze tece Upraveno Červen 19, 201510 r od Xp3
Listopad 3, 20159 r Tak uz to vyschlo od cervna samo. Nic jsem s tim nedelal. Dal se novy filtr, ktery netece, a tot vse.
Listopad 6, 20159 r Mám zkušenost, že to teče, když se víčko příliš utáhne. Na víčku je napsaný utahovací moment.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.