Přejít na obsah

Problémy se spojkou po delší jízdě po dálnici


raved

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové, potřeboval bych poradit. Mám takový problém, po delší jízdě po dálnici, třeba po dvouhodinové nepřetržité jízdě na pětku, mi spojkový pedál zabírá pouze kousek od podlahy. Jak bych to popsal, normálně má po sešlápnutí záběr dejme tomu třeba 8 cm, ale já sešlápnu a prvních 6 cm vůbec nic a začne zabírat až 2 cm u podlahy(jednou se mi stalo, že nezabrala vůbec a nešlo přeřadit, až po opakovaném sešlápnutí).Po pár kilometrech používání spojky, se dostane zase do normálu.Odvzdušněna byl již dvakrát a nic. Mám 1,9tdi 2007, najeto 173000.Auto mám rok a najel jsem 35 tisíc a dělá mi to jen po dlouhých trasách po dálnici převážně na tempomat a při vyšších rychlostech si myslím(přítelkyně na tempomat nejezdí a nepostřehla to). Nikde jsem tady na fóru tento problém nenašel. Nějak moc mě to neomezuje, ale mám strach, aby se mi to nestalo někde daleko a do normálu se už to nevrátilo. Dík moc za radu v čem by to mohlo být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak buď máš v háji spojkový váleček ( to je ta lepší možnost, levnější a přístupnější ) je za pedálem nebo odešlo spojkové hydraulické ložisko a to je v převodovce, drahší a horší práce.U mě to bylo bohužel ložisko O1.Stejné příznaky jako u tebe, po delší trase pedál dole, při více používání spojky se natlakovala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak buď máš v háji spojkový váleček ( to je ta lepší možnost, levnější a přístupnější ) je za pedálem nebo odešlo spojkové hydraulické ložisko a to je v převodovce, drahší a horší práce.U mě to bylo bohužel ložisko O1.Stejné příznaky jako u tebe, po delší trase pedál dole, při více používání spojky se natlakovala.

A jak která možnost vychází finančně co se týče náhradního dílu a pak kolik času která zabere? Protože měnit celou spojku se mi moc nechce, přece je to dost peněz.

Jinak pedál spadnutý dole není, je ve stejné výšce, akorát záběr je úplně dole.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlavni spojkový válec stojí kolem 1.500 kč a pokud jsi zručný, tak vyměníš sám, je za pedálem.A hydraulické vypínací ložisko stojí cca stejně, ale musí ven převodovka :-( Možná, že tam máš u převodovky i pracovní ( pomocný ) válec spojky, to nevím, já mám 6q převodovku a Octavii 1...Tak si to prohlédni a začni u nejlevnější varianty.Podotýkám, že se to bude zhoršovat, až ti pedál zůstane dole jako mi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

To chlapci nemáte pravdu.Tady se rozjedou rady jako blázen ale nikdo se nezeptáte jakou má převodovku! Ale jeden ví že tam má hydraulický protože má doma 96kwASZ,druhej ví že tam má obyčejný protože oct II 1.9 tdi nemá hydraulický :-)

A co takhle OCT 1?9TDI 77KW 4x4 ? MONITOR?

Popřemýšlejte nejdřív o svých odpovědích než začnete bláznit hlavu chudákovi který se ptá na technický problém!

Konec konců to je tady u všech témat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...