Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Takže chcel by som sa vás spýtať lebo tu na fore je tu o tom vela popísaného v rôznych témach ale žiadny záver sa o tom nespravil......takže tým čo drnčí pri rozjazde na prvý a druhý stupen tiahlo regulácie obtoku turba teda tá tyčka ako sa vám to podarilo vyriešiť a vyriešil to vôbec niekto? čítal som tu že sa to rieši novým softwarom tak pomohlo to niekomu? V prílohe dávam video ako mi to drnčí po naštartovaní motoru ked sa otáčky držali na 1200 a po chvíli padnú na volnobežných 600, obdobne to drnčí aj pri rozjazde...

VIDEO0005_xvid_WMV V9.wmv

Četl jsi dobře, řeší se to novým softwarem. U mě to pomohlo, už jsem to od garančky neslyšel.

  • 1 měsíc později...

nazdar, mne novy software nepomohol a nasleduje vymena turba... :(

  • Autor

ale inak si s turbom nemal problémy napr. s výkonom len to drnčanie?

A jaké máš poslední písmena u značení turba (je tam na plšce datamatrix a pak číslice s písmenem na konci)

H - zesílení tělesa pro čepy

K (aktuální) - + tyčka s jíným převodem táhla pro obtok (nutný update jednotky, jinak to ma moc vysoký výkon a padá do chyby)

?

dokonce se mezi ten ventil vkládá nějaká podložka co jsem viděl na jiných fórech ;)

auto ma normalny vykon (aspon myslim - neviem posudit, lebo odkedy som ho vzal z predajne tak ide rovnako) a spotrebu ma tiez v norme


A jaké máš poslední písmena u značení turba (je tam na plšce datamatrix a pak číslice s písmenem na konci)

H - zesílení tělesa pro čepy
K (aktuální) - + tyčka s jíným převodem táhla pro obtok (nutný update jednotky, jinak to ma moc vysoký výkon a padá do chyby)


?

No nevím jestli jsem se dobře díval, ale mám tam jenom toto číslo: 16342...

pawouk hledej číslo dílu viz foto (P/N)

číslo je pod sáním turba pod regulátorem obtoku

post-36058-0-49687900-1329334440_thumb.j

Upraveno od KoNG

Hm, tak plošku s údaji jsem našel, ale může mi někdo říct, jak se to dá přečíst, když je to dole, kam není vidět? A demontovat to nebudu. Zkoušel jsem to vyfotit, ale to je marné... :kol-28:

vyfotit to je jediná možnost ;)

  • 3 týdny později...

Já jsem to vyfotil s pomocí zrcátka na třetí pokus,otočil v editoru atd.Jak je vidět,mám turbo s označením H - to byla výroba od 16.5.2011 do 7.11.2011.Zatím poslední verze od 8.11.2011 je s označením K.

Při rozjezdu to zadrnčí,takže dostanu asi taky distanční podložku.post-74454-0-30735900-1331062033_thumb.j

Tak nevím jestli ti to pomůže, protože mně to drnčí i s tou distanční podložkou. :kol-32:

Mam dotaz nevite jak se ty turba od sebe liši z hlediska výdrže ? Mam auto z 9/2010 a od te doby koukam už jsou dvě zlepšení

Včera jsem byl na garančce po 30ooo km, k ovládacímu ventilu turba vložena distanční podložka, přehrán soft motoru a provedeno nastavení ventilu. Mechanik k tomu měl instrukci u kterých verzí turba se podložka vkládá a jak postupovat. Stěžoval jsem si na to, že motor okolo 1600 otáček mírně cuká. Turbo původní, auto vyrobeno červen 2010.

Upraveno od mida

je na to svolávačka, vkládá se tam 2mm podložka, přehrává SW a musí se mazat adaptační hodnoty motoru. není to ale kvůli drnčení,ale kvůli cukání a nepravidelnýmu chodu při rozjezdu u studenýho motoru. Musíte do servisu a ne to řešit tady. Netýká se to jen některých inovovaných turb, ale ty čísla už nevím

Mam dotaz nevite jak se ty turba od sebe liši z hlediska výdrže ? Mam auto z 9/2010 a od te doby koukam už jsou dvě zlepšení

no modifikace byla od zacatku kazde 2-3 mesice

tyčka regulácie obtokového kanála turba

tak natoto je zvolávacia akcia viac info škoda servis ;)

od kdy je ta akce ? a provadí se k tomu i nastavení ventilu ?

Nastavení ventilu se provádí.

nastavení se provádí vždy i po přehrání SW ;)

  • Autor

už mám tu podložku aj ja, pomohlo to pri rozjazdoch to už nepočuť pri studenom motore ale pri tých zvýšených otáčkach ked je motor asi pol minúty na 1200 otáčkach po naštartovaní to drnčí stále. Dnes ma však vytočila trochu iná vec idem zotrieť zadné okno, stierač ide ale nič nezotiera tak sa idem pozrieť čo sa deje a stierač vôbec nepriliehal o sklo ale bol len tak uvolnený asi dva centimetre od okna, krytka tiež uvolnená asi nejaký debil mi to poškodil. Motorček funguje ale stierač neprilieha. Po demontovaní krytky som zistil že tá pružina ktorá zabezpečuje že stierač je prilepený o okno je posunutá a neviem čo s tým?

Když drnčí, dává se tam modifikovaný uchyt tyčky...

Dnes jsem si byl kupovat v autorizovaném servisu zadní lapače nečistot na fabku a když jsem tam už byl tak jsem se zeptal jestli náhodou nespadám do servisní akce.

Tak projeli vin a skutečně spadám budou mi tam dávat taky tu distanční podložku. Najeto 21000km a vše bez problémů tak to nechám až na garančku.

1.2TSI 63kW m.r.v. 10. 2010 turbo s označením G

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.