whiscool Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 Chcem sa spytat ci nieje problem ked som kupil jazdenu fabiu 1,4 TDI a v servisnej knizke su razitka sukromneho autoservisu , ziadny skodovacky ,a predavajuci mi tvrdi ze je to uplne to iste ako aurorizovany servis , nebude problem ked s tim pridem znova do autorizovaneho servisu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 (editace) A v čem bys viděl problém? Já si jen myslím že to je nesmysl, v autorizovaném to je vesměs banda zlodějů a flákačů, co na všechno kašlou. To si menši servis dovolit nemůže jinak přijde o zákazníky, autorizovaný servis, žije hlavně z prodeje a garančních oprav automobilů. Editováno: 22. leden 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 v autorizovaném to je vesměs banda zlodějů a flákačů, co na všechno kašlou. nepreháňaj zbytočne a nehádž všetkých do jedného koša....každý má nejakú skúsenosť s tým či oným servisom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 Jak piše Libero, hodně zaleži od servisu, ale nemel by byt problem se zapisy z neautorizovaneho u autorizaku. sice nevim jak to vypada na slovensku,ale mam dojem ze u nas to uz od nake doby nezohlednujou. Kazdopadne ja mam dobre skusenosti jak z autorizakem tak i neautorizovanym akorat ze v neautorizaku maji privetivejsi ceny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 (editace) Já mám také dobré zkušeností s autorizovaným servisem, kupuju od nich díly co někomu napsali a nevyměnili je. A je toho docela pořád hodně, sice je to 5 servisu, ale pohoda. Tenhle díl 038145276 v neautorizované prodejně 655 Kč v autorizované 1235 Kč pro mě 300 Kč. Editováno: 22. leden 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 (editace) A tak to vypadá v autorizáku? Pak už se ničemu nedivím. Dobří podvodníci.......Chudáci ti co to zaplatí a oni naučtují, to nemyslím jen opravy na záruku co cáluje škodovka. Editováno: 22. leden 2012, autor: Voice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 No to je tak,každy si chce vydělat ono už třeba když měniš olej v autorizaku , co mysliš naučtujou ti cenu oleje co je cca na benzince? houby, však ještě usi byt marže . Ja u nich byl jen jednou , pak jsem přešel k soukromnikovi a jsem nadmiru spokojeny, od te doby co tam jezdim sme dobři přatele takže nedost že to mam levněji tak i rychleji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 (editace) Soukromník vesměs maka sám nebo má par mechošu, na které dohlíží, aby ho neokrádali, protože je to jeho.Autorizovaný má několik poboček, spoustu málo zaplacených mechaniku, kteří si své platy vylepšují na úkor zákazníka a uhlídat je? :rolleyes: Editováno: 22. leden 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďurih Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 Bohužel u nás je to těžký, je to v hlavách lidí, může být dobrý servis škoda i dobrý soukromník, ale taky brut soukromník a brut škoda servis. Auta se budou kakat furt a všem škůdkařům přeji jen dobrý servisy jak origo, tak privátní. Dokud bude v Čechách i na Slovensku převládat jen hamtání po prachách na obyčejných lidech, tak to bude furt stejný, hodně se to zlepšilo, ale komanči jsou tu pořád znát, bohužel . Já tu teď u nás narazil na spolužáka, který dříve dělal jen plechařinu,ale doba ho donutila se dělat vše. Dělá a bere (skoro)všechno, brzdy, řízení, rozvody, ale hlavně ho to BAVí a když k němu nepřijedu A6 3.0 TDI (náskok díky technice), tak je schopnej si poradit za půlku, co autorizovaný servis , to je moje zkušenost A k tvé otázce, myslím, že na 90% budou v autorizáku prudit, že předchozí majitel nejezdil k nim, ale určitě budou spokojeni s novým zákazníkem a budou se na tebe vesele usmívat a účtovat, protože je to tak, jak píše kolega vag bobo, vydělat a vojebat, das ist servis von Škoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 whiscool: pokud by ti k domu dal i doklady od servisu ze jsou tam origo dily tak je to pro tebe to nejlepsi, protoze pak plati zaruky a vsechno... jinak ja taky nejezdim do autorizaku se svym autem a muzu ti rict, ze me to nijak netrapi, protoze kvalita prace je minimalne stejna spis lepsi a cena je ctvrtinova... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 25. leden 2012 Sdílet Vloženo 25. leden 2012 Já taky jezdím k soukromníkovi .. Autorizák je o 75% drahší a práce stejná. Navíc mě sežene díly se slevou na úrovni oreginálu. Škodovka není servis to je výměnné středisko .. nic neopravují, rovnou mění díly a když si neví rady řeknou že to nic nedělá že to je normálni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. leden 2012 Sdílet Vloženo 28. leden 2012 Já taky jezdím k soukromníkovi .. Autorizák je o 75% drahší a práce stejná. Navíc mě sežene díly se slevou na úrovni oreginálu. Škodovka není servis to je výměnné středisko .. nic neopravují, rovnou mění díly a když si neví rady řeknou že to nic nedělá že to je normálni. Když ono v dnešní době "opravit" znamená "něco vadného vyměnit". Opravovat součástky jako se to dělalo "za Hitlera" dneska už nejde - nejenom z hlediska nedostupnosti technologie, ale třeba jen z důvodu dosažitelné přesnosti obrábění nebo materiálové přístupnosti. Vtip je v tom, že značkáč většinou vymění ne jenom vadnou součástku, ale pokud možno celý konstrukční komplet - tedy při závadě v zapalování nejenom vadnou svíčku, ale pokud možno všecky i když v autě je měněná sada svíček před měsícem nebo je na ní ujeto méně než 1000km, k tomu "preventivně" vymění všecky zapalovací moduly a nejradši by ještě přeflashovali soft v ŘJ. Prostě mají předepsaný rozsah opravy od výrobce a bez ohledu na to jestli je vadné všecko nebo jen malá součástka mění šmahem půlku auta - a hlavně používají téměř výhradně předražené ND "s logem fabriky" - i když ty samé díly dodává jejich výrobce na trh pod svou značkou za méně než poloviční cenu... A zákazníku, ty to samozřejmě všecko cvakej jak mourovatej...Jsou samozřejmě věci, které neměnit jako komplet z rozumných důvodů nejde - například spojka a ložisko dává nové každé samostatně jen trouba, ale už jen srovnání cenové relace za výměnu kompletu (autorizák + tovární ND) nebo (neznačkový servis + díly od shodného výrobce který dodává fabrice, jen bez loga značky) říká hodně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.