Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No to byla taky jedna s hipotéz, že to bude dělat dvouhmt. setrvačník. A co ta brzda ve výfukovém potrubí (kat) ?

Jasně že motoru takhle nenaklám, chtěl jsem vyskoušet celý průběch otáček.

Díky

Jak bylo posáno víš ten dvouhmotnostní strvák je pěkný svinstvo mám taky TDI 66kw motor ALH a setrvák šel do věčných lovišť a to díky chipu prostě to nemá rádo když z malých otáček tomu šlápneš na krk co se týká studených startů kontroloval jsi čerpadlo? ten předevstřik je dobrej nápad tuším že by měl být něco kolem 3,1 aspoń si to myslím já mám po rozvodech a taky to mám rozhašený ,ale zatím to startuje v pohodě měl jsem obdobný problém ale dělalo mi to při teplém motoru a po výměně baterie vše ok

Co takhle přesuvník vstřiku v čerpadle?

  • 11 měsíců později...

Cau,

pred par dnami som dorazi lna slovensko celou cestou fpoho ziaden problem.Po 2 dnoch chcem nastartovat a nic.Zhavenie sa rozsvieti a zhasne, cvaka ale starter toci ako keby na prazdno cas od casu to potoci aj motor ale potoci pol otazky a zas naprazdno. Raz mi blikla kontrolka mazania, tak som skontroloval olej a bol v min casti tak do poloviny.Tak som si kupil hned olej a dolial. Nechapem ze mi tolko zmyzlo.Zrovna po sviatkoch som sa chystal na vymenu.

PS: baterku mam uplne novu

PS2:priapdne ak je niekto z Banskej Bystrice a moze pomoct budem vdacny

tak po precitani asik 30 roznych topikov v ktorom kazdy riesil nieco ine a priznaky maly podobne ale ine .. nakoniec to bola ta skrtiaca klapka. ostala zaseknuta takze stacilo nezne zatlacit aby sa vratial do srpavnej polohy a uz to ide zase ako predtym.. uz len pre isottu vymenim komplet olej a snad to zase pojede

  • 4 týdny později...

zdravim ta mam presne ten istý problem,,, dosiel som na pumpu normalne odstavil, natankoval a to iste co pises, aka skrtiaca klapka? dakujem velmi

Klapka EGR ventilu. Pravděpodobně totálně zasraný.

chlapi zajtra vyskúšam len mi nesla do hlavy aka skrtiaca klapka na diesle.....

Cau,

pred par dnami som dorazi lna slovensko celou cestou fpoho ziaden problem.Po 2 dnoch chcem nastartovat a nic.Zhavenie sa rozsvieti a zhasne, cvaka ale starter toci ako keby na prazdno cas od casu to potoci aj motor ale potoci pol otazky a zas naprazdno. Raz mi blikla kontrolka mazania, tak som skontroloval olej a bol v min casti tak do poloviny.Tak som si kupil hned olej a dolial. Nechapem ze mi tolko zmyzlo.Zrovna po sviatkoch som sa chystal na vymenu.

PS: baterku mam uplne novu

PS2:priapdne ak je niekto z Banskej Bystrice a moze pomoct budem vdacny

Ze zadu kdyz se divas ne EGR ventil je ovladani te klapky (takovy maly tahylko ovladany podtlakem hadickou,do toho tahla tukni prstem a ono se ti vrati zpet do polohy jak ma byt a nastartujes) az se ti bude chtit tak je treba ten EGR vycistit bude totalne zasranej sazema.Mel jsem uplne stejnej problem loni.

  • 3 týdny později...

no jestli mužu měl jsem stejný problém ten jsem vyřešil ale tet mám problém že mi z motoru při vypnutí jakoby odfouklo ze sání nevíte co to muže být ??

jako klapa se zavře a jak se otevře tak v tom tak střelí

  • 2 měsíce později...

Ahoj, omluvám se za založení témata, ale nevím jak dál.

ocavie 81kw r.v.99 najeto 110tis.km možná více?

Zlobý mě studené starty v létě i zimě, teplé starty ok (v normě), cca po 12hod. jen orientační čas nemám to stoplý nastávají špatné starty déle se musí ždímat a nepravidelný náběch jak na 3válce, po dalším otočení se 3valcový dojem(jedno otočení) stratí a motor běží.

Auto vlastním 3roky dovoz (A) a dělá mi to od začátku po letech jsem se mi zdá že se mírně horší.

Udělal jsem běžné výměny a kontroly:

1.žhavící svíčky všechy vyměněny

2.zpětný ventil na palivovim filtu

3.kontrola přívodu el. proudu do žhav. svíček

4.kontrola čidla teploty motoru termostatu

5.kotrola přes pc vše OK

6.chip (jasně nesouvisí to, ale vkládal jsem alespon malou naději)

Děkuji za jaký koli tip. :)

  • 8 měsíců později...

Dobrý den mám malý problémek, Mám octavii TDI 1.9 81kw. Včera jsem ji startoval (asi -5'C), pak sem jí vypnul a když jsem chtel po minutě nastartovat, už nechytla. Startér točí, rozvodák taky, ale ani mála snaha chytit. jel okolo nějakej pán a když mi přimáčkl táhlo na EGR ventilu a já otočil klíčke, motor chytnul okamžitě. Daále bych ještě uvedl že jsem před 10tis. měnil menic tlaku zpetneho vedeni zplodin, a když vytočím turbo klesaji mu otačky divně v něm doslova zachrochta (nevím jestli to má na to vliv) prosím o radu čím to muže být. jinak auto ted 2x chytlo normálně...

post-59171-0-42845300-1292426613_thumb.j

post-59171-0-82826800-1292426632_thumb.j

Asi se ti nevrací chcípací klapka. Chlápek ti ji ovládacím táhlem povolil a šel do motru vzduch. Sundej hadici a koukni na ni.

jojo, mrknul sem na to a kromě mejch omrzlin, jsem taky viděl, že se ta klapka ve vnitř nevrací pod nánosem karbonu a jiných nečistot takže jsem to tak nejak vyškrábal, vyčistil a je to

:palec2: Až budou příznivější podmínky, tak ho oddělej a kompletně ho vyčisti. A nejlíp i sání. Když zaslepíš EGR budeš mít už krbonu pokoj na pořád ;)

jo to asi udelam, dám tam záslevku do tý příruby mezi ventil a svod od výfuku, jen nevím co na to řidíci jednotka jestli ji to nebude vadit....

  • 1 rok později...

Dobrý den,

předem díky za rady. Trochu jsem na toto téma už hledal, ale nic co by mi sedělo přesně jsem nenašel, tak žádám o radu.

Stručně:

Octavia 1.9TDi rv99 81kW.

Dnes ráno při zastrčení klíče a otočení do první polohy začne blikat a cvakat kontrolka žhavení (tak 5x/sekundu), startování jsem raději ani nezkoušel.

Už tento týden se 2x stalo, že při vypnutí motoru se auto jakoby úplně odpojí od proudu, všechno zhasne, ani rafička otáčkoměru nestihne spadnout na 0 a skončí někde u 300 otáček. "Řešeno" odpojením - od baterky a zpětným zapojením.

Historie problému:

Ve čtvrtek přes vybitou baterku vůbec nestartuje (stěží protočí ani ne otáčku), ani přes kabely se situace ale vůbec nezmění (připojené na jiné auto, ale auto se tváří jako by startovalo pořád jenom na vybitou baterku, očekával jsem aspoň nějaké zlepšení).

V pátek koupená nová baterka, připojená, auto nastartovalo na 3-4 otáčky ok. Při vypnutí se auto "odpojilo od proudu" (viz výše). Odpojil jsem baterku a zapojil zpátky, zkusil nastartovat, auto chytlo ale hned se opět jakoby ztratila štáva. Opět odpojedno zapojeno, nastartováno, projeto úspěšně.

Dnes ráno při zasunutí kliče ok, při zapnutí žhavení (tajný vypínač :-) ) začala kontrolka blikat a zřejmě nějaké relé zuřivě cvakat.

Díky za rady.

ENG

moje octavie 1.9tdi 81 kw z ničeho nic přestala startovat myslel jsem si že jde o zamrzlou naftu tak jsem dal auto do garáže a po 3 dnech skusil nastartovat ale nemá snahu chytit.V hadičce přívodu nafty do čerpadla neni nafta bojím se že by mohlo být něco s čerpadlem.Nebo seklá klapka na egr ventylu prosím o radu díky

Nafta zmrzla mola být. Respektive zrosolovatěla a ucpala filtr. Jestli to bylo tak, pak ani rozehříti auta už mu asi nic nepomůže, jen výměna.

Takže nejdřív zkus vyměnit ten filtr. Je to celkem jednoduchá operace, pravda ne úplně zadarmo :(

Apropo, co má společného EGR ventil s přívodem paliva?

Tak kdyby to někdo hledal, cvakání/blikání bylo relé 103 pod palubní deskou.

Ostatní (odpojení baterky) se už neprojevilo, takže zatím nevím.

  • 2 roky později...

Hojte lidi včera večer jsem chtěl odjet z práce a nemohl jsem nastartovat.Když chci tak jenom něco zacvaká,já si myslím že je to startér.Jestli tohle téma už tu je a nikde jsem ho tu nenašel.Poraďte prosíííím      

Podle všeho je to startér.

Upraveno od Pawouk
Necituj předchozí příspěvek! A tuplem ne svůj!

  • 4 roky později...

Zdravim, chcem vas poprosit o rady co vsetko skontrolovat. Ide o to ze po vikende nemozem nastartovat. Baterka toci, pozeral som VAG, nie je tam ziadna chyba. Otacky mera, nejaku vsetrekovaciu davku som videl tiez v nameranych hodnotach, takze vyzera ze RJ sa "snazi" nastartovat. Skusal som merat solenoid na rotacke no neviem ci je to standartne spravanie ale po otoceni klucikom je na nom nieco okolo 10-11 V no po par sekundach 0. Nemal som moznost zmerat to za startovania, nemal som nikoho po ruke. Bude ten solenoid OK nemal by na nom trvale byt +12V? Priechodnost filtra skontrolujem tak ze tou priesvitnou hadickou budem vidiet bublinky ako prudi nafta? Je mozne ze nafta "zamrzla", tankoval som cca tyzden dva do zadu a mam este 1/4 nadrze, teda si myslim ze by mala byt zimna? Viete mi este nejako poradit co skusit kym zavolam nejakeho servisaka? Vdaka za pomoc.

  • 4 měsíce později...

Zdravím, octavia 1.9 tdi nestartuje, točí pomalu a batere vyměněna, vyzkoušen i jiný startér ten tedy nebyl nový a stále stejné, nevěděl by někdo co s tím díky.

Upraveno od Starinský Bertís

  • 1 rok později...

Zdravím Cosby potřebuji taky poradit,mě to dlouho toci když je studenej motor a druhý start je na otočku,čím to může být,rozvody sem kontroloval měli by být dobře akorát nechápu dvě rysky na setrvaku

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.