TDIfun Vloženo 31. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2012 81kw motor je identickej se 103kw a da se jit az na 180 koni, dle meho ale je lepsi mit rezervu a vykon 170 koni je naprosto dostacujici. Zda to ma jinej vyfuk je potreba zkouknut ETKU. Ja si myslim, ze nema, proc by to delali, dalsi proces ve vyrobe, precijen je porad lepsi udelat HW a na konci linky auto naprogramovat na 81kw. Vymenou turba se da jit az na 200koni :-) vse delam s ohledem na dlouhodobe pouzivani tzn. tak aby to bylo co nejbezpecnejsi pro motor i kdyz sedi za volantem silenec co s tim porad zavodi. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eizo6 Vloženo 31. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2012 (editace) vrzající plasty díky rozebrání? Toho se bojím ze všeho nejvíc. Investice 1.8 se určitě z výroby vyplatí. To už vím taky Jsem blbej. Editováno: 31. Říjen 2012, autor: Eizo6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eizo6 Vloženo 31. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2012 Zadní repráky ti tam nandá kdejakej šulda a za 8tis. to určitě nebude!! http://www.skoda-par...x?polozkaID=108 +práce Však taky nepíšu, že repráky stály 8 tisíc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandu Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 to Tdifun: pekne me teda provokujete. Mam co delat abych se udrzel a neprijel rovnou na k Vam na chip. Mam to k Vam kousek ale je mi lito chipovat jeste vonave auto s prodlouzenou zarukou. I kdyz podle najezdu km jsem tu prodlouzenou zaruku kupoval zbytecne (5tis. km/mes). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 5tis.km měsíčně to je celkem dost, služebních nebo soukromých? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandu Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 Jsou to soukrome kilometry Praha-Severni morava a pak cesty do prace 76km denne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 Hmmm auta mám rád, ale 5 tis. km měsíčně bych ze svého platit nechtěl, to bych neměl dobré spaní… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandu Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 (editace) Jsme na ty kilometry nastesti dva a zamestnavatel prispiva na dopravu takze to neni takovy masakr. Ale dost to urcite je.. Kazdopadne abych netlachal a napsal i neco k tematu. Dlouhodoba spotreba 5.3 a malinko to stale klesa. Mereno na zaklade tankovani. I kdyz palubni pc nam uz meri skoro presne. Editováno: 7. Listopad 2012, autor: dandu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Westa Vloženo 30. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2012 Já mám vyřešeno. Čipovat nebudu a pokud tak až po záruce. Auto jede hezky, motor je ideální. Hřeje ten pocit, že můžu čipovat, kdbych chtěl a to stačí Po čipu a půl roce člověk bude tam kde je teď, zase mu bude připadat výkon průměrný. Pokud máte nové auto, nedělejte blbost a nechtě ho jezdit min 2-4 roky v rámci záruky tak jak je. Ušetřite za dvouhmotu, homokineťáky, turbo, převodovku. Možná neznamená nižší výkon delší životnost, ale myslím, že stejný motor s nižším výkonem může vydržet déle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flek Vloženo 30. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2012 (editace) No asi tak. Nejde ani tak o normální potřebu. Vyšší výkon mi chybí jen ve dvou situacích: v nízkých otáčkách by motor mohl táhnout víc ... má tam takové jakoby hluché místo, mě se to stává třeba kolem 90-120 asi na šestku, vyřeší to podřazení, ale zase to zdrží ... není to výkonem jako takovým ale spíš těmi otáčkami. Výkon mi jinak jako takový stačí když jedu solo, když už jedem ve dvou a více lidech tak si říkám že by mohl táhnout víc (aby se dorovnal jízdě solo). Ale určitě to nestojí za to dokud je auto v záruce. To je ale jen drobnost. Po půl roce mám jen jednu skutečnou výhradu. Nevím jestli je něco rozbité v konkrétním kusu ale autu strašně dlouho trvá než začne topit. Do práce jezdím po okreskách po rovince, půlku času na volnoběh a teplý vzduch mi začne foukat snad až po 20km ... a to možná jenom proto že se rychlost zvýší na 90ku a motor konečně začne něco dělat. Jedna věc je že se fakt tak pomalu zahřívá - což dost zvyšuje spotřebu. Ale jestli budu v zimně v autě mrznout tak radost mít nebudu. Měl jsem za to že se do dieselů dávají speciální topítka který by se měli v těchto situacích zapnout ... když nastartuju dam topení naplno ale stejně žádnej zázrak ... chová se vám to tak taky? Editováno: 30. Listopad 2012, autor: flek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandu Vloženo 30. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2012 Nazdar topitko funguje jen kdyz das teplotu na max. Kdyz das jeste vnitrni kolobeh tak za 3 minuty fouka tak 40°C. Je to velky zrout energie. Takze to pry napr. pri vyhrivani zadniho okna a zrcatek odpoji ten topny clen aby to baterka altik stihaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flek Vloženo 30. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2012 Takže v tomhle počasí už vám to topí jo? Teplotu na max dávám ale říkal jsem si že to může být ještě tím že zatím nebývá pod nulou. No počkám na pořádný mrazy a jak se to nezlepší tak s tím půjdu do servisu. Aktuálně po třech minutách se zaplým koloběhem už to nefouká úplně ledový vzduch, jenom míň studený, neblíží se to ani ke dvaceti stupňům ani náhodou ... tenhle méně studený vzduch pak fouká dokud se motor nezahřeje (90 stupňů). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HorviLM Vloženo 30. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2012 Ahoj, tak už mám najeto cca 4000km, většina po Německých dálnicích. Dle pal. poč. Praha-Holandsko, 3 lidi, plný kufr, průměrná rychlost 128km/h spotřeba 6,5l. V podstatě jsem to pořát pálil 160-170km/h, kde to jen šlo. Také potvrzuji podměřování pal. počítače oproti tankování cca o 0,5l/100km. S motorem jsem spokojen, pro cestování parádně vyhovuje, ohřívá se trochu pomaleji,s tím souhlasím. Měl jsem s autem dosud dva problémy. První bylo pískání v rychlostech od 120km/h výše, způsobené spárou mezi stříbrnou maskou a plechem kapoty (vyřešeno silikonem zevnitř kapoty). Druhý problém stále přetrvává a v servise řekli že potřebují auto na dýl, než jeden den. Nefunguje vypínání ESP (respektive ASR...ESP nelze vypnout nikdy) kontrolka svítí, ESP funguje, diagnostika ukazuje vše OK. Spínač je také v pořádku... trochu záhada. Vlastně ještě jeden detail...kontrolka výstražných světel (na spínači na palubce) svítí tlumeným světlem, rozeznatelným pouze po tmě. začne jemně svítit po zamknutí auta a po chvíli začne blikat. Myslím že to souvisí s aktivací alarmu. Máte někdo podobné zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 3. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2012 (editace) Kolik jste toho najel přes Holandsko? Když jsem tam byl já, tak při cestě po jejich dálnicích směrem do Amsterdamu mi přišlo, že mi snad v nádrži nafta přibývá. Když jsem překročil hranice, ukazoval počítač dojezd asi 650 km a v Amsterdamu přes 900 km. Omezení na 120hm/h, celkem rovné dálnice a neustále z „kopce“.. Editováno: 3. Prosinec 2012, autor: XTomos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Westa Vloženo 3. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2012 Tak to nevím, ale mě to hřeje po 1-2 minutách a to fest, fouká ven tak 20-30C. Jak bylo psáno je tam malej přímotop ve vzduchotechnice a ten drží do doby než se zahřeje motor. Takto netopilo žádné koncernové auto, dokonce benzín bez topítek se zahřívá později. Fakt super. Neškrabu přední okno, počkám 2 minuty a frčím. Takže v tomhle počasí už vám to topí jo? Teplotu na max dávám ale říkal jsem si že to může být ještě tím že zatím nebývá pod nulou. No počkám na pořádný mrazy a jak se to nezlepší tak s tím půjdu do servisu. Aktuálně po třech minutách se zaplým koloběhem už to nefouká úplně ledový vzduch, jenom míň studený, neblíží se to ani ke dvaceti stupňům ani náhodou ... tenhle méně studený vzduch pak fouká dokud se motor nezahřeje (90 stupňů). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liborch Vloženo 11. leden 2013 Sdílet Vloženo 11. leden 2013 Ahoj, tak už mám najeto cca 4000km, většina po Německých dálnicích. Dle pal. poč. Praha-Holandsko, 3 lidi, plný kufr, průměrná rychlost 128km/h spotřeba 6,5l. V podstatě jsem to pořát pálil 160-170km/h, kde to jen šlo. Také potvrzuji podměřování pal. počítače oproti tankování cca o 0,5l/100km. S motorem jsem spokojen, pro cestování parádně vyhovuje, ohřívá se trochu pomaleji,s tím souhlasím. Měl jsem s autem dosud dva problémy. První bylo pískání v rychlostech od 120km/h výše, způsobené spárou mezi stříbrnou maskou a plechem kapoty (vyřešeno silikonem zevnitř kapoty). Druhý problém stále přetrvává a v servise řekli že potřebují auto na dýl, než jeden den. Nefunguje vypínání ESP (respektive ASR...ESP nelze vypnout nikdy) kontrolka svítí, ESP funguje, diagnostika ukazuje vše OK. Spínač je také v pořádku... trochu záhada. Vlastně ještě jeden detail...kontrolka výstražných světel (na spínači na palubce) svítí tlumeným světlem, rozeznatelným pouze po tmě. začne jemně svítit po zamknutí auta a po chvíli začne blikat. Myslím že to souvisí s aktivací alarmu. Máte někdo podobné zkušenosti? K tomu ESP není to závada, deaktivovat můžeš tlačítkem ale jakmile nastanou podmínky automaticky se ESP samo aktivuje a zareaguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 11. leden 2013 Sdílet Vloženo 11. leden 2013 Tak k čemu by tam potom to tlačítko bylo, když by nikdy vlastně ESP nešlo vypnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. leden 2013 Sdílet Vloženo 11. leden 2013 Na OII ESP nelze vypnout tlačítkem! Tímto se dá deaktivovat pouze ASR! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HorviLM Vloženo 11. leden 2013 Sdílet Vloženo 11. leden 2013 ESP samozřejmě vypnout nejde, myslel jsem vypínání ASR (prtiprokluz při akceleraci). Můj problém byl, že právě to tlačítko nevypínalo zmíněné ASR. Nakonec museli v servisu sundat plaubku a jít po drátu, který byl někde zlomený. Zřejmě během kompletace auta ve Škodovce. Dále jsem nechal poštelovat spotřebu na palubním počítači +8% a už jsem téměř na reálné spotřebě, měřené dle tankování. Myslím že by to chtělo ještě 1-2% přidat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liborch Vloženo 7. Únor 2013 Sdílet Vloženo 7. Únor 2013 nevím, jestli už se tady někdo pochlubil kdo má nejvíc kilometrů najeto? myslím s championem 2.0 81kW CR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandu Vloženo 7. Únor 2013 Sdílet Vloženo 7. Únor 2013 Dva dny zpátky to bylo šest měsíců a stav tachometru je něco málo přes 24000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liborch Vloženo 7. Únor 2013 Sdílet Vloženo 7. Únor 2013 Dva dny zpátky to bylo šest měsíců a stav tachometru je něco málo přes 24000. no a měmí se nějak průběh třeba výkonu po zajetí? spotřeba ? co třeba to dunění, když se motor sbírá z nízkejch otáček? nezlepšilo se to? jám mám najeto přes 10tis. km a řekl bych že je motor víc slyšet, než když jsem to kupoval (zvenku i zevnitř) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flek Vloženo 7. Únor 2013 Sdílet Vloženo 7. Únor 2013 Mám po půl roce 10 000Km. Spotřeba mi zatím připadne stejná ale uvidíme v létě. Záběr z nižších otáček se mi zdá o něco lepší, ale možná jsem si jen zvykl motor nezatěžovat pod 1 500 ot/min. Co se týče hlučnosti ta mi připadla že se zhoršuje ale zjistil jsem že je to tankovanou naftou, jakmile jsem se vrátil k Vervě tak byla hlučnost zase skoro na nule a motor zas jen ševelí ... určitě doporučuju vyzkoušet ... třeba prémiová od OMV byla na hlučnost snad nejhorší - tím že nemá žádná aditiva. Celkově musím říct že jsem z auta po té době za tu cenu pořád nadšen. S Rapidem ve srovnání nemá šanci a popravdě bych kvůli zadní nápravě a "vyladěnosti" díky osmileté výrobě dal i dnes spíš přednost OII před OIII (s tím 50 000 Kč rozdílem). Jediné co by dnes byla při výběru skutečná konkurence je ten nový Golf za 300 000 se slušnou výbavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liborch Vloženo 7. Únor 2013 Sdílet Vloženo 7. Únor 2013 Mám po půl roce 10 000Km. Spotřeba mi zatím připadne stejná ale uvidíme v létě. Záběr z nižších otáček se mi zdá o něco lepší, ale možná jsem si jen zvykl motor nezatěžovat pod 1 500 ot/min. Co se týče hlučnosti ta mi připadla že se zhoršuje ale zjistil jsem že je to tankovanou naftou, jakmile jsem se vrátil k Vervě tak byla hlučnost zase skoro na nule a motor zas jen ševelí ... určitě doporučuju vyzkoušet ... třeba prémiová od OMV byla na hlučnost snad nejhorší - tím že nemá žádná aditiva. Celkově musím říct že jsem z auta po té době za tu cenu pořád nadšen. S Rapidem ve srovnání nemá šanci a popravdě bych kvůli zadní nápravě a "vyladěnosti" díky osmileté výrobě dal i dnes spíš přednost OII před OIII (s tím 50 000 Kč rozdílem). Jediné co by dnes byla při výběru skutečná konkurence je ten nový Golf za 300 000 se slušnou výbavou. Máš ambientku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flek Vloženo 7. Únor 2013 Sdílet Vloženo 7. Únor 2013 Máš ambientku? Nene, Active 2.0 TDI 88kW. Ceny jsem počítal oproti benzínové verzi. Vím že diesely sou jinde, o dvoulitrech nemluvě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.