Pandora Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 (editace) Jenže jaká je alternativa k TSI? 1,4 63 kW zase zlobí zdvihátka. Editováno: 9. Prosinec 2012, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 HTP Nebo musíš mimo koncern...ale všude se něco najde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krall12 Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 HTP Nebo musíš mimo koncern...ale všude se něco najde. HTP ještě donedávna u všech nejhorší motor všech dob a teď bude nejlepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Jó, to je ironie, co? Po deseti letech se jim to podařilo vyladit... A necituj předchozí příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Nejlepsi motor by byla asi 1.4 mpi, sice to nejede, ale udrzba je za hubicku, skoda ze uz nevyrabi jinak dneska si nepomuzes asi nikde. I kdyby clovek sel k jine znacce. A ja bych rad zustal u koncernu, porad si myslim, ze to jsou nejkvalitnejsi auta v teto cenove kategorii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krall12 Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Měl jsem Fábii 1,2 HTP rok výroby 2003 a najeto 100 000 km bez jediného problému. Prodal jsem ji v roce 2011 ale měl jsem si ji nechat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Copak jsi si pořídil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krall12 Vloženo 11. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2012 Copak jsi si pořídil? Koupil jsem Golfa plus 1,2 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 11. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2012 Tak to Ti "rozumím". Co se týká TSI-problems bychom mohli plkat hoooooodně dlouho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krall12 Vloženo 11. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2012 Já zatím nemám problém se součastným autem. Jen jsem chtěl říct, že Fábii jsem si měl nechat jako druhé auto do rodiny. A co se týče HTP, tak kdyby byl tak internet rozšířen v roce 2003 jako je teď, asi bych si HTP nemohl nikdy koupit. Mě by spíš zajímalo, kolik procent TSI je špatných, protože když to tady tak čtu tak mi to připadá, že všechny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 11. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2012 Co bych ti o tom řekl .. TSI jezdí po silnicích mraky a viděl jsi někdy, že by nějaké stálo odstavené a nemohlo jet? Já tedy ne, takže ten motor prostě nějak funguje, ze začátku to neřešíš, když máš záruku a po záruce .. bůh ví, co se bude dít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 11. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2012 Pro mne ten motor není špatný, ale špatná je důvěra v ten můj "daný" kus....Auto z pondělí nebo pátku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2012 Co bych ti o tom řekl .. TSI jezdí po silnicích mraky a viděl jsi někdy, že by nějaké stálo odstavené a nemohlo jet? A proč by tam stálo? Mně se to sype horem dolem, ale do servisu jsem vždy "dojel" vlastní silou. Z obecně popisovaných závad jsem zatím neměl snad jen pronikání benzínu do oleje. Jinak asi všechno. No, možná jsem i na něco zapomněl, nevím. Potvrzuje to moji domněnku, že nebrat auto, respektive motor,minimálně prvním až druhým rokem výroby. Viz problémy tohoto motoru - většinou z roku 2010/11... Je pravda, že 2012 jsou ještě "mladé", tak uvidíme. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 11. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2012 (editace) Ja som tiež nechcel auto z prvého roku výroby, tak som zobral z druhého (03/2011), no 24W6 a nové rozvody už síce mám, ale všetko iba preventívne. Pôvodne som chcel kúpiť hneď po facelifte (na predface mám problém pozrieť ešte aj teraz), no keďže boli nové "rodinné turbá" tak som ešte rok počkal, no mohol som ešte vydržať aj 2 . Editováno: 11. Prosinec 2012, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 krall12: Kolik sem na forum chodí procent lidí co mají TSI?? Já bych to nedramatizoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krall12 Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 krall12: Kolik sem na forum chodí procent lidí co mají TSI?? Já bych to nedramatizoval Já to vůbec nedramatizuju. Taky je mi jasný, že všemu co tady odborníci napíší nemůžu věřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 Podle tvrzení "mého" technika(beru ho s veeeeelkou rezervou-KonG ho zná) jsou nové motory s nájezdem už i kolem 20000 Km a zatím klid. U mne zatím ještě cca 4000 po výměně v pořadí tdruhého řetězu ten třetí ještě nezařechtal, narozdíl od těch dvou před tím, které i jako nové cvrnkly alespoň na vteřinku. Tento je zatím potichu a olej se drží na rysce(mám nové turbo).... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 Třetí řetěz je fajn zatim auto sním krasně ztichlo uvidime co bude za dalších 20tkm . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 No co, podle proklamací škodovky řetěz nepřeskočí, takže největší škoda co se může stát je ono rachocení při startu. Tak se z rozvodového řetězu u motorů TSI stalo spotřební zboží s výměnou periodou srovnatelnou s LL olejem. ad Escrito, ty % poruch 1.2 TSI v globálu, ovšem ne kolik % lidí s tím chodí/nechodí brečet sem na forum, by mě také zajímaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 Mám dotaz používá někdo na TSI nějaký kryt chladiče přes zimu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 Já praktikuju obyč "zátěžový" koberec zakrývající půlku chladiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandál Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 Napiš o kolik dřív se ti motor zahřeje,já jedu kolikrát 15 minut než mi klesnou obrátky,podle pozorování musí být při venkovní teplotě pod 4 stupně,teplota oleje nad 65 stupnů,aby volnoběh šel jako v létě.Po dotazu vservisu mi bylo sděleno že to tak má být.Mě to ale docela znervoznuje,motor tsi 1.2 63 kw rok výroby po 18.6.2011. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 V zimě je teplo odebíráno taky statečně topením a tomu pomáhám že první cca 1km jedu s topením "nachladno" a i teplota oleje vyjede po cca 4 km na stejnou hodnotu jako v létě. Stopky nevozím tak doufám že stačí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 Ja mam na oknech jinovatku tak topení frčí naplno a motor blafka tak 5minut než vyjedu . Asi zkusím dat před pulku chladiče karton . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 Napiš o kolik dřív se ti motor zahřeje,já jedu kolikrát 15 minut než mi klesnou obrátky,podle pozorování musí být při venkovní teplotě pod 4 stupně,teplota oleje nad 65 stupnů,aby volnoběh šel jako v létě.Po dotazu vservisu mi bylo sděleno že to tak má být.Mě to ale docela znervoznuje,motor tsi 1.2 63 kw rok výroby po 18.6.2011. To je normální projev tohoto motoru. Teď jak bylo přes den kolem -7 až -9°C jsem se na "letní" volnoběh skoro ani nedostal i když motor měl vyšší teploty, než uvádíš ty. Točilo to zhruba o 150-170 ot. víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.