Tony350z Vloženo 26. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2012 Zdravim, chcel by som sa podelit s mojou skusenostou a tak isto by som sa chcel spytat ci niekto nepozna vysvetlenie. Jedna sa o Octavku 1,6 TDI 2011, cez 50 000 najazdene.... obcas v zime sa mi stavalo ze otacky na motore boli zvysene na 1000 povazoval som to za normalne, ked sa oteplilo tak volnobeh bol zasa v norme, no tento mesiac sa mi uz dvakrat stalo ze zastavim auto a otacky sa drzia na 1000, a co navyse aktualna spotreba 0,2 litra pri vypnutych svetlach a ventilatore, pritom ked su otacky na normalnej hodnote spotreba sa pohybuje od 0,3-0,4 pri vypnutych svetlach a ventilatore. Co sa mi zda cudne tak je to ze som mal pocit ze auto bolo zivsie.... pre istotu som si to odmeral aj cez GPSko... viem ze to nie je presne... ale v minulosti som sa pod 11sekund 0-100 nedostal nikdy... a vcera ked som mal ten zvyseny volnobeh som mal hned na prvykrat 10 sekund aj drobne... Ked som vypol motor a znova ho zapol vsetko bolo v norme... nestalo sa niekomu nieco podobne alebo neviete o co ide? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 27. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2012 Máš tam DPF filter a ty zvýšené otáčky je právě probíhající regenerace filtru Je tu na foru na toto tema už někde diskuse. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 27. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2012 Viem ze je tam filter pevnych castic ale nemala by byt spotreba praveze vyssia pri vypalovani filtra a nie nejak podozrivo nizka? a nesignalizovali by mi to na pristrojovke ze sa filter vypaluje? co som cital prirucku tak to signalizuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 27. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2012 zvýšenné otáčky značí i nutnost víc dobíjet baterku, mě se to stává třeba po delším provozu webasta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 27. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2012 a nesignalizovali by mi to na pristrojovke ze sa filter vypaluje? co som cital prirucku tak to signalizuje Cital jsi spatne, kontrolka na pristrojovce signalizuje az problem s DPF, ne jeho beznou regeneraci... Dela mi to taky, je to regenerace filtru a zaroven pri ni bezi ventilator a z pod auta jde vyrazne teply vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 1. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Tak sa teda ospravedlnujem a dakujem za objasnenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 2. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trebišovčan Vloženo 25. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2014 Zdravim, chcel by som sa podelit s mojou skusenostou a tak isto by som sa chcel spytat ci niekto nepozna vysvetlenie. Jedna sa o Octavku 1,6 TDI 2011, cez 50 000 najazdene.... obcas v zime sa mi stavalo ze otacky na motore boli zvysene na 1000 povazoval som to za normalne, ked sa oteplilo tak volnobeh bol zasa v norme, no tento mesiac sa mi uz dvakrat stalo ze zastavim auto a otacky sa drzia na 1000, a co navyse aktualna spotreba 0,2 litra pri vypnutych svetlach a ventilatore, pritom ked su otacky na normalnej hodnote spotreba sa pohybuje od 0,3-0,4 pri vypnutych svetlach a ventilatore. Co sa mi zda cudne tak je to ze som mal pocit ze auto bolo zivsie.... pre istotu som si to odmeral aj cez GPSko... viem ze to nie je presne... ale v minulosti som sa pod 11sekund 0-100 nedostal nikdy... a vcera ked som mal ten zvyseny volnobeh som mal hned na prvykrat 10 sekund aj drobne... Ked som vypol motor a znova ho zapol vsetko bolo v norme... nestalo sa niekomu nieco podobne alebo neviete o co ide? Dakujem Máš tam elektrický predohrev vody na topenie, na vytápanie predného okna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trebišovčan Vloženo 25. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2014 Teplota má byť pod 5 st. C. a je to automaticky. To si si musel všimnúť počas prvých 3 - 5 minút, že Ti to začína vyjrievať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 25. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2014 Trosku to objasni. Co to ma spolocne s regeneraciou DPF? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 26. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 Hmm nechapem, tie zvysene otacky boli zapricinene regeneraciou dpf, popripade su zvysene vtedy ak nastartujem studene auto a kurenie dam na max... je tam nejaka topna spirala ktora ma velky odber... mam pocit ze pri tychto octavkach predohrev vody nie je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 (editace) Skus si pozriet poriadnejsie tie otacky, na aku hranicu sa zvysia. Pri reg. DPF sa zvysia vzdy presne na 1000ot., v ostatnych pripadoch...ako pri studenom motore, zapnute vyhrevy, zadne okno, kurenie a pod... sa zvysia na 950ot. Aspon takto pozorujem ja. Co sa tyka tej spotreby pri regeneracii, tak je to ako pises, cca 0,3l na volnobeh....a auto sa pri jazde zda byt zivsie. Je to zrejme tym, ze vstrekovane palivo do filtra a jeho nasledne horenie, sposobuje lepsi tah spalin von zo sustavy. Nejaky predhrev, resp. spirala tam je, lebo auto kuri uz po par minutach a motor je pritom este studeny. Editováno: 26. Listopad 2014, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 27. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Jasne je to presne tak ako to pises, len sme sa nepochopili, tym nechapem som myslel prispevok trebisovcana co ma spolocny predohrev vody ktory tam vobec nie je s regeneraciou dpfka, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 Súhlasím s Profesional-om, nemám výhrevný článok, ale keď naštartujem studené auto a dám kúrenie na dvojku a teplotu netreba na max,stačí aj 22C tak auto drží na volnobeh otáčky tesne pod 1000 až do teploty vody cca 80C. Snaží sa motor čo najskôr zohriať, predpokladám že to auto rieši pomocou z EGR ventilu. Pri teplote vody cca 50C logicky nemôže bežať regenerácia DPF takže ten volnobeh súvisí z rýchlejším ohrevom motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcos Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Dělá mi to na Octě taky, když zapnu topení a auto není zahřáté na provozní teplotu, tak se otáčky motoru zvýší... Takže zřejmě normální jev.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 28. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 lars podla mna mas ten vyhrev, ak nemas dovezenu octavku s talianska alebo tak, vsetky dieslove to maju v zaklade, a prave tie zvysene otacky su podla mna kvoli tomu ze ta spirala elektricka alebo ako to mam nazvat ma velky odber v jednotkovej este to fungovalo tak ze to ohrievalo vodu, tu je ten clen priamo niekde v nasavacom potrubi, preto ak je vonku chladno tak do minutky dvoch ti fuka teplejsi vzduch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Zkuste se podívat na štítek s kódy výbavy - mělo by tam být 7E6, to je kód PTC. Ale jsou případy, kdy vůz PTC má a na štítku nic není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 NIekde na fóre som čítal, že ten PTC článok sa aktivuje iba pri otoční regulátora kúrenia na maximum. Mne po naštartovaní studeneho motora zdvihne otáčky aj keď dám teplotu dostredu /22C/ a zapnem ventilátor aspoň na jednotku. Kód 7E6 na štítku nemám. Vyskúšam po akom čase po naštartovaní v tejto zime bude hriať. Po akom čase by malo byť cítiť teplo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 A nemáš náhodou Climatronic? Tam to nemusí být na max. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 (editace) mám toto : Editováno: 28. Listopad 2014, autor: lars Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Hm, takže Climatic. Tak víc už nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 28. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 teplo asi tak po minutke dvoch.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 vďaka, zajtra vyskúšam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 28. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2014 Ale nie na volnobeh, musis sa rozbehnut. Na volnobeh kuri o dost neskor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 a prečo na volnobeh neskôr ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.